کد خبر : 14287
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 آذر 1393 - 11:30
-

افتخاری: همه‌چیز مرتب است، هزینه بازی را می‌دهیم/ برگزاری ۲ مسابقه که برای فدراسیون کاری ندارد

افتخاری: همه‌چیز مرتب است، هزینه بازی را می‌دهیم/ برگزاری ۲ مسابقه که برای فدراسیون کاری ندارد
رئیس کمیته فوتسال با تاکید بر مهیا بودن همه شرایط برای برگزاری دیدارهای دوستانه با تیم ملی روسیه گفت: همه چیز مرتب است، بی‌دلیل مسائل را بزرگ کرده‌اند، برگزاری ۲ بازی دوستانه که برای فدراسیون کاری ندارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدرضا افتخاری در مورد ناهماهنگی‌هایی که پیش از این در مورد میزبانی از دیدارهای دوستانه تیم‌های ملی امید و بزرگسالان با روسیه، وجود داشت، گفت: روسیه بامداد امروز آمد و مستقیما هم به قم رفت و اکنون آنها در هتل مشغول استراحت هستند. تیم‌های ملی ما هم به قم رفته‌اند و خسوس بالای سر تمرینات هست. همه چیز مرتب است و هیچ مشکلی برای میزبانی از این مسابقه وجود ندارد.

وی ادامه داد: متاسفانه بی‌دلیل مسائل را بزرگ کرده‌اند. مشکلات آنچنان نبوده که مطرح کردند. ما خیلی از کارها و بازی‌های مهم‌تر را برگزار کرده‌ایم و مشکلی پیش نیامده، دو تا بازی دوستانه که دیگر برای فدراسیون کاری ندارد. فدراسیون تا حالا اینهمه دیدار دوستانه برگزار کرده، حالا هم مشکلی وجود ندارد.

رئیس کمیته فوتسال در مورد صحبت‌های رئیس هیات فوتبال قم مبنی بر اینکه فدراسیون باید هزینه‌های برگزاری مسابقه را بپردازد، تاکید کرد: هزینه برگزاری این بازی‌ها که خیلی کمتر از ۱۲۰ میلیون تومان است، اما هر چه باشد ما می‌پردازیم و به قمی‌ها هم گفتم نگران نباشند ما تا ریال آخر هزینه‌ها را می‌پردازیم. ما اسپانسر به شبکه سه معرفی کردیم و مذاکرات و توافقات اولیه هم ایجاد شده بود. اسپانسر در ادامه جا زد و این باعث شد که برنامه‌ها به هم بریزد. اگر همان اسپانسر که با آنها توافق کرده بودیم به کار ادامه می‌داد، هیچ مشکلی پیش نمی‌آمد. اکنون هم مشکلی نداریم، خودمان ورود کردیم و تمام هزینه‌ها را پرداخت می‌کنیم.

افتخاری در مورد اینکه آیا بازی‌های تیم ملی فوتسال ایران و روسیه از شبکه سه پخش زنده خواهد شد یا نه، خاطرنشان کرد: هنوز چیزی رسما به من نگفته‌اند. دیشب که با زمانی صحبت کردم گفتند پخش دیدار روز دوشنبه استقلال در برنامه‌های آنهاست و اگر پخش زنده می‌خواهید ساعت ۱۰ صبح بازی را برگزار کنید که گفتیم این غیرممکن است و چنین پخش زنده‌ای به درد هیچ کسی نمی‌خورد. حالا در مورد پخش زنده بازی سه‌شنبه هم هنوز حرف قطعی به ما نگفته‌اند.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.