کد خبر : 14335
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 آذر 1393 - 18:44
-

محمدی: حضور ستاره ها در رشد بازیکنان اصفهانی خیلی موثر بوده است/باید تلاش کنیم و دوباره آقایی فوتسال آسیا را پس بگیریم

محمدی: حضور ستاره ها در رشد بازیکنان  اصفهانی خیلی موثر بوده است/باید تلاش کنیم و دوباره آقایی فوتسال آسیا را پس بگیریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سپهر محمدی دروازه بان تیم ملی فوتسال ایران و باشگاه گیتی پسند است. از شروع دوران فعالیتش در فوتسال، چالش‌های پیش روی فوتسال ایران و آرزوهای ورزشی‌اش گفت مشروح گفتگو با سپهر محمدی دروازه بان تیم ملی فوتسال ایران را در ادامه می‌خوانید: *اگر موافقی از گرندپریکس شروع کنیم. مسابقاتی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سپهر محمدی دروازه بان تیم ملی فوتسال ایران و باشگاه گیتی پسند است. از شروع دوران فعالیتش در فوتسال، چالش‌های پیش روی فوتسال ایران و آرزوهای ورزشی‌اش گفت
مشروح گفتگو با سپهر محمدی دروازه بان تیم ملی فوتسال ایران را در ادامه می‌خوانید:

*اگر موافقی از گرندپریکس شروع کنیم. مسابقاتی که امید این را داشتیم که ایران به راحتی به فینال برسد اما در نهایت در جای سوم ایستاد. چرا در این مسابقات که خبری از تیم‌های قدر فوتسال جهان نبود موفق نشدیم؟
در طول اردو و تمرینات برنامه‌ریزی‌های ما هم برای رسیدن به فینال و بازی با برزیل بود. اما به هر حال اتفاقات فوتسال است و گاهی وقت‌ها توپ‌ها وارد گل نمی‌شود. به عنوان مثال بازی نیمه نهایی برابر کلمبیا که ۴ به ۳ نتیجه را واگذار کردیم، ۵ بار توپ ما به تیرک دروازه خورد و موقعیت‌‎های مسلم گلزنی داشتیم. اما فوتسال است دیگر و گاهی روی اشتباهات فردی گل می‌خوریم و اینگونه می‌شود.

* پس دلیل این ناکامی فقط اتفاقات فوتسالی بود؟
همه برنامه‌ریزی ما این بود که به فینال برسیم و دیدار خوبی برابر برزیل داشته باشیم. اما یک نکته مهم را هم باید یادآوری کرد و اینکه تیم ملی ما در حال پوست اندازی است. جوان گرایی به هر حال ضررهای مقطعی را هم به دنبال دارد اما ما به آینده امیدوار هستیم. برنامه ما جام جهانی کلمبیا است و امیدواریم در این مسابقات که دو سال دیگر برگزار می‌شود به فینال برسیم.

*در حالی صحبت از پوست اندازی می‌شود که خیلی از بازیکنان موثر لیگ، جایی در تیم ملی ندارند. منتقدان خسوس می‌گویند او سلیقه‌ای عمل می‌کند.
مربی است دیگر، همه مربی‌ها در انتخاب بازیکنان سلیقه‌ای عمل می‌کنند.

*اما بازیکنی مانند سعید تقی زاده که همه کارشناسان معتقدند باید به تیم ملی دعوت می‌شد یا مسلم رستمی‌ها که تا امروز بهترین گلزن لیگ است در تیم ملی جایی نداشتند. اما درست بازیکنانی به اردو دعوت می‌شوند که کمترین بازی را در تیم خود داشته اند.
فکر می‌کنم این مساله به خاطر کمبود فرصت بود. ما از جام ملت‌ها که برگشتیم فرصتی برای تمرین و اردو و دعوت بازیکن جدید نبود و خسوس ترجیح داد با همان بازیکنانی که در ویتنام در ترکیب تیم ملی بودند وارد گرندپریکس شود. همین طور برای بازی تدارکاتی با روسیه هم زمان نداریم. خسوس هم فرصت ندارد تا بازیکن جدید دعوت کند، بازی با روسیه هم بازی مهمی است اما شاید فقط با یکی دو تغییر نسبت به گرندپریکس بازی کنیم.

* به نظر می‌رسد از حامیان جدی سرمربی تیم ملی هستی. اکثریت اهالی فوتسال معتقدند که خسوس انتقادپذیر نیست و به هیچکس فرصت نظر دادن نمی‌دهد. کار کردن با او سخت نیست؟
به نظر من خسوس مربی بزرگی است و به چیزی که نیاز دارد زمان است. تیمی که در حال جوان شدن است صددرصد بدون اشتباه نیست و نمی‌شود نتایج او را با این شرایط نسبت به گذشته مقایسه کرد.

*اما دو سال زمان کمی نیست که در اختیار او قرار گرفته است.
فکر خسوس متمرکز جام جهانی ۲۰۱۶ است، یعنی دو سال دیگر. او باید روی کسانی سرمایه گذاری کند که در آن مسابقات جواب بدهند و من هم به آینده امیدوارم.

* سطح مربیان داخلی ایران در مقایسه با خسوس چطور است؟
فوتسال ما مربیان بزرگی دارد اما این تصمیمی است که کمیته فوتسال گرفته است و فکر می‌کنم هر مربی که انتخاب شود مخالفانی دارد.

*به نظر می‌رسد این موضوع در مورد مربیان خارجی پررنگ‌تر است. همیشه می‌بینیم که انتقادات در مورد عملکرد تیم ملی و کلاً مجموعه فوتسال در رسانه‌ها مطرح می‌شود و جایی برای صحبت کردن به صورت فنی و کارشناسانه وجود ندارد.
همیشه منتقدانی هستند اما ما به آینده امیدواریم. شخصاً نمی‌توانم در مورد این مساله اظهار نظر کنم، من یک بازیکن هستم و تمام تلاشم را می‌کنم که در جام جهانی به تیم ملی کشورم خدمت کنم.

*با همه این صحبت‌ها قبول داری که فوتسال ملی را در سال‌های اخیر به لحاظ کیفی افت داشته است؟
همه تیم‌ها در حال تمرین و تلاش هستند، ژاپن و تایلند در آسیا سرمایه گذاری‌های خوبی کرده اند. ما هم باید تلاش کنیم و دوباره عنوان آقایی فوتسال آسیا را پس بگیریم. ما زمانی در آسیا حرف اول را می‌زدیم و در جهان هم جزو چهار، پنج تیم اول بودیم.

*دلیل این افت چیست؟ حواشی بیش از حد فوتسال، ساختاری که ایراد دارد و یا نوع برگزاری مسابقات و لیگ؟
نمی‌توانم در مورد این موضوع صحبت کنم. اما این را بگویم که هرچه لیگ قوی‌تری داشته باشیم تیم ملی هم قوی‌تر می‌شود. البته لیگ ما هم خوب برگزار شده به خصوص در چند سال اخیر که جزو لیگ‌های برتر جهان هم بوده اما به هر حال فرصت می‌خواهیم تا به قبل برگردیم.

*به عنوان دروازه بان تیم ملی فوتسال، معتقدی اردوهای تیم ملی جای رشد بازیکن است و یا تضعیف عملکرد؟
صددرصد اردوی تیم ملی از نظر روحی به سود بازیکن است و کیفیت فنی را هم بالاتر می‌برد.
*کارشناسان فوتسال می‌گویند دروازه بانان ما بیش از حد گل می‌خورند. این انتقاد به نظر خودت وارد است؟
همه سعی و تلاش ما این است که عملکرد خوبی داشته باشیم. البته آقای فراشی مربی دروازه بانان تیم ملی هم عملکرد خوبی داشته و من از سال ۲۰۱۰ تاکنون زیرنظر او تمرین می‌کنم و مشکلی هم وجود نداشته است.

*از شروع فوتسالت صحبت کن. از آن بازیکنانی بودی که از رشته دیگری به فوتسال وارد شدی و یا اینکه از همان اول فوتسال را انتخاب کرده بودی؟
واقعیت این است که ابتدا فوتبالیست بودم و در تیم نوجوانان سپاهان بازی می‌کردم. اتفاقی وارد فوتسال شدم و با کار در این رشته را با بسیج فولاد سپاهان در دسته یک کشور شروع کردم. کم کم به فوتسال علاقه مند شدم و ادامه دادم. سال‌های ۸۱ تا ۸۴ در همین تیم بودم، زمانی که چهارده، پانزده ساله بودم. از سال ۸۵ هم به صورت حرفه ای فوتسال را پیگیری کردم و وارد لیگ برتر شدم، آن زمان با فولاد ماهان در لیگ بازی کردم.

*و چه زمانی به تیم ملی رسیدی؟
در همان سال ۸۵ که با ماهان در لیگ حضور داشتم به تیم ملی جوانان هم دعوت شدم، دو سالی در تیم ملی جوانان بودم و بعد دو سال در تیم ملی امید بازی کردم و سال ۹۰، یا ۲۰۱۱ با دعوت صانعی به تیم ملی بزرگسالان دعوت شدم. در جام جهانی ۲۰۱۲ هم جوان‌ترین بازیکن تیم ملی بودم و در جام ملت‌های آسیا هم حضور داشتم.

*چه اتفاقی افتاد که قید فوتبال، یا شهرت و پول را زدی و به فوتسال رفتی؟
زمانی که در تیم نوجوانان سپاهان بازی می‌کردم آقای عابدی مربی من بود که اتفاقاً دوست پدرم هم بود، گفت می‌خواهی فوتسال کار کنی؟ من هم چون بزرگ‌تر بود گفتم چشم. آمدم به فوتسال و یک سالی هر دو را کار می‌کردم، به فوتسالی‌ها نمی‌گفتم فوتبال کار می‌کنم و به فوتبالی‌ها نمی‌گفتم فوتسال کار می‌کنم! کم کم علاقه‌ام بیشتر شد و در همان فوتسال ماندم.
در فوتبال هم دروازه بان بودی؟ از این جا به جایی هیچ وقت پشیمان نشدی؟
بله، دروازه بان بودم، نه اصلاً پشیمان نشدم. بلکه تلاشم را هم بیشتر کردم، توکل به خدا را فراموش نکردم و همیشه به دنبال روزهای بزرگ‌تر هستم.

*اوج پیشرفتت کی و کجا بود؟
از همان بچگی به تیم ملی فکر می‌کردم. اوج پیشرفتم زمانی بود که مصدوم شدم. سال ۸۷ بود، زمانی که در فولاد ماهان حضور داشتم، در بازی آخر با حفاری خوزستان رباط صلیبی و رباط جانبی و مینیسک داخلی‌ام پاره شد و ۱۰ ماه مصدوم بودند. بعد از عمل جراحی و پشت سر گذاشتن این دوران تصمیم گرفتم که حرفه‌ای تر کار کنم. مربی بدنساز و تغذیه و تمرین همه‌اش اصولی انجام شد. فکر می‌کنم اوج پیشرفت من همان زمان بود. ابتدا گلر اول فیروز صفه شدم، سال بعد فولاد ماهان و سال بعد گیتی پسند و در نهایت با این تیم قهرمان ایران و آسیا شدم و خدا را شکر از این شرایط راضی هستم.

*آرزوی نهایی‌ات در فوتسال چیست؟
بازی در فینال جام جهانی و به دست آوردن دستکش طلای جهان.
فکر می‌کنی به لحاظ فنی چقدر تا این عنوان فاصله داری؟
من همیشه تلاش کرده‌ام و هیچ وقت کم نگذاشته ام. حتی از چهار، پنج سال پیش که جوان‌تر بودم تلاشم را کمتر نکرده ام.
بهترین بازی‌ات با کجا بود؟
پارسال در روسیه با تیم ملی این کشور بازی کردیم. ۴ به ۳ جلو بودیم اما ۱۰ ثانیه آخر گل خوردیم. آن بازی تجربه خیلی خوبی برای من بود.

*به لژیونر شدن هم فکر کرده‌ای؟
بله قطعا.

*پیشنهاد رسمی و جدی چطور؟ صحبتی بوده؟
تعدادی پیشنهاد بوده اما فعلاً همه حواسم به گیتی پسند است و ان‌شالله امسال با این تیم نتیجه خوبی بگیریم که در خور نام اصفهان باشد. البته برای تمدید قرارداد با گیتی پسند هم صحبت کرده‌ام و فعلاً فکر و ذکرم تیم شهرم است.

*مصطفی نظری اولین دروازه بان لژیونر فوتسال ایران بود. چقدر حضور او باعث توجه بیشتر به بازیکنان ایرانی شده است؟
قطعاً تأثیر گذار است. البته او هم از بزرگان فوتسال ماست که چیزهای زیادی را به من یاد داده است. در روسیه هم عملکرد خوبی داشته و البته آنجا شرایط متفاوت است. هر سه روز یک بار بازی است و این مساله روی آمادگی بازیکنان موثر است.

*در دوره‌ای مطرح شد که روس‌ها خواستار جذب همه ملی پوشان ایران شدند اما فدراسیون هیچ وقت این موضوع را به بازیکنان نگفت. نظری گفته بود فدراسیون در حق ما خیانت کرد. این موضوع را شنیده بودی؟
بله من هم شنیدم. این جریان سال ۲۰۰۸ است که تیم ملی ایران در جام جهانی فوق العاده کار کرد اما چیزی بیشتر از این نمی‌دانم. چون آن زمان من در تیم ملی بزرگسالان نبودم.

*بعد از علیرضا افضل و احمد باغبانباشی، سومین اصفهانی تاریخ تیم ملی فوتسال هستی. چرا فوتسال اصفهان که در بخش باشگاهی تا این حد تأثیرگذار بوده اما در بازیکن سازی موفق عمل نکرده است؟
تیم‌های اصفهانی همیشه برای قهرمانی تلاش کرده‌اند و جایی که برای قهرمانی برنامه ریزی شود باید از بازیکنان مطرح و ملی پوش استفاده شود. شاید همین باعث شده که فرصت کمتری به بازیکنان اصفهان برسد اما به نظر من شرایط خوب است و استعداد هم در فوتسال اصفهان زیاد است که می‌توانند رشد کنند. به عنوان مثال الان دو سالی است که باشگاه گیتی پسند آکادمی فوتسال راه اندازی کرده و بازیکنان را از ۶-۷ سالگی پرورش می‌دهد، این خودش موثر است تا کمبود بازیکن برای سال‌های بعد در اصفهان جبران شود و تیم‌ها از بازیکنان بومی تغذیه شوند. این را هم بگویم، زمانی که من در فولاد ماهان بودم همه ملی پوشان در اصفهان حضور داشتند، شمسایی، هاشم زاده، رئیسی، کشاورز، طاهری، نظری، اصغری مقدم و حسن زاده. حضور اینها در رشد بازیکنان فوتسال اصفهان هم خیلی موثر بوده است. طبیعتاً وقتی در کنار بزرگ‌ترها کار کنی پیشرفت می‌کنی. این موضوع شخصاً برای من خوب بوده است.

*این نکته مثبتی بود که گفتی. اما می‌تواند یک ضعف هم باشد. اینکه کمتر بازیکن سازی می‌شود.
خب البته رقابت با این بازیکنان خیلی سخت بود. ما یک سال در فیروز صفه با تیمی در لیگ شرکت کردیم که فقط دو بازیکن غیر اصفهانی داشتیم، همه جوان و بومی بودند، خود من ۲۰ ساله بودم که در فیروز صفه حضور داشتم و با این تیم چهارم لیگ شدیم. اگر روی همان تیم یکی دو سال دیگر سرمایه گذاری می‌کردند مدعی قهرمانی می‌شد اما نظر باشگاه ادامه تیم داری در فوتسال نبود.

*اما این یک سوال بزرگ است که چرا دیگر فوتسال اصفهان اسپانسر ندارد.
زمانی که اصفهان سه تیم در فوتسال داشت، ماهان، فیروز صفه و گیتی پسند رقابت واقعاً سخت بود. داربی‌ها هم تماشایی بود، ۵-۶ هزار نفر تماشاگر به سالن می‌آمدند اما الان فقط یک تیم داریم و با اینکه همین یک تیم فوتسال اصفهان را حمایت می‌کند هیچ کس از این تیم حمایت نمی‌کند.

*البته دیگر از تماشاگرهای پرشور هم خبری نیست. می‌شود گفت به سبک قهر با فوتبال، مردم با فوتسال هم قهر کرده‌اند؟
فکر می‌کنم باید تبلیغات بیشتر صورت بگیرد و مانور بدهند. به هر حال تبلیغات خیلی مهم است و مهم‌تر پخش مسابقات. این توقع به واقع از شبکه اصفهان وجود دارد که بازی‌های ما را پخش کند. در همین فوتسال ما به قم و مشهد هم که می‌رویم بازی‌ها پخش می‌شود اما در اصفهان نه. ای کاش مسئولان کمی در این مورد همکاری می‌کردند و از تیم شهر خود بیشتر حمایت می‌کردند.

*شاید به خاطر این است که بعد از سال اول که همه تیم‌ها با سر و صدای زیاد وارد لیگ می‌شوند، بعد از آن به دلایل مختلف انگیزه خود مدیران هم کم می‌شود؟
نباید این طور باشد. الان گیتی پسند ما پرافتخارترین تیم ایران است. تیم کمی نیست که صدا و سیما نخواهد بازی‌های آن را پخش کند. ای کاش بیشتر همکاری می‌کردند. البته سال قبل هم همین طور بود و ما خیلی تنها بودیم، فکر می‌کنم قهرمانی که ما می آوریم برای همه مردم اصفهان است پس بیشتر ما را حمایت کنند.

*در مجموع سطح لیگ فوتسال ما چطور است؟
رقابت‌ها امسال سطح بالایی دارد. ۷،۸ تیم مدعی قهرمانی هستند و در هیچ بازی نمی‌شود گفت از قبل پیروزیم. همه تیم‌ها با قدرت به میدان می‌آیند و سطح تیم‌ها به هم نزدیک شده است.

*ولی به نظر می‌رسد حواشی به کیفیت فنی می‌چربد. این طور نیست؟
البته حاشیه که در همه رشته ها زیاد است.
اما انگار برای فوتسالی‌ها عادی شده اند. هر چند وقت یک بار پرتاب یک بطری دردسر ساز می‌شود!
البته خیلی وقت است دیگر این اتفاق نیفتاده.
شاید به جای پرتاب بطری درب رختکن را می‌شکنند؟!
اتفاقا همین هفته قبل ما در قم بازی داشتیم و بیشتر از دو ساعت در رختکن حبس شدیم تا تماشاگران سالن را ترک کنند. بازی حساس بود و تماشاگران فشار زیادی آورده بودند. یکی از اعضای کادرفنی ماهان تندیس با محمد کشاورز درگیر و از همان جا حواشی شروع شد.
به نظر می‌رسد از نظر انضباطی برخوردی جدی با حاشیه سازان صورت نمی‌گیرد.
آقای افتخاری اخیراً مصاحبه‌ای کرده بود که محروم کرده و با خاطیان برخورد شدید می‌کنیم.
اما واقعاً این طور نیست. به نظر می‌رسد مشکل فوتسال ما ساختاری است.
اینها همه به فدراسیون برمی‌گردد و من در جریان نیستم و فقط همین را بگویم که اگر بیشتر اهمیت بدهند موفق‌تر از قبل می‌شویم و به راحتی به فینال جام جهانی هم می‌رسیم.
امسال گیتی پسند در نتیجه گیری کمی پر نوسان ظاهر شده. چرا؟
فکر می‌کنم مصدومان زیاد در نتیجه گیری ما موثر بودند. اما در مجموع با مربیگری محمد کشاورز خوب کار کردیم. فقط در دو سه دیدار نتوانستیم امتیازات کامل را کسب کنیم که آن هم به خاطر مصدومان زیاد بود. اما خدا را شکر تعطیلی مقطعی لیگ برای ما خوب تمام شد و مصدومان هم برگشتند و تیم کامل شد.
کشاورز را در اولین تجربه مربیگری را چطور دیدی؟
محمد کشاورز آدم بزرگی است. به جز اینکه فوتسالیست خوبی است شخصیت بزرگی هم دارد، من شخصاً او را دوست دارم و فکر می‌کنم در مربیگری هم می‌تواند موفق باشد.
اگر صحبتی در پایان داری می‌شنویم.
همین جا از امید ابراری نیا هم باید نام ببرم که به واقع الگوی اخلاقی من بود. سه چهار سال با او هم تیمی بودم، او دروازه بان ملی پوش و بازیکن بزرگی بود که کمک زیادی به من کرد. همچنین آقای طاهری مدیرعامل باشگاه که نباید حمایت‌های او را فراموش کنم و مهم‌تر از همه پدر و مادرم که پیشرفتم در فوتسال را مدیون آنها هستم.

منبع:ایمنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 15 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

hassan ahmadi یکشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۹

درود بر سپهر محمدی!! موفق باشی

نام ... یکشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۰

در قهرمانی تقلبی گیتی در آسیا که در کویت به دست آمد و با همکاری بعضی آقایان در فدراسیون از تبانی در لیگ چشم پوشی شد و این تیم اعزام شد یکی دوبار حسینی در بازی بود و بقیه هم صمیمی بود
آقای محمدی با فولاد ماهان در باشگاههای آسیا با نظری و حسینی هم تیمی بود و قهرمان شد

نام ... یکشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۴

داداش در پناه مولا باشى

نام ... یکشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۷

آقای خبرنگار بی اطلاع که از هر کسی که دوست دارید مصاحبه می‌گیرید جهت اطلاع شما آقای جواد ماهری هم با تیم ملی فوتسال ایران در آسیا قهرمان شده است

نام ... یکشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۲

آقای محمدی شما شد یکبار این حجب و حیا را کنار بگذاری و حتی یکبار انتقادی از یکی از اشخاصی که چندین سال است با افراد مختلف کار میکنی داشته باشی?
ما درک میکنیم که چون شما و تعداد دیگری از مثلا افراد با اخلاق این فوتسال میخواهید در این فوتسال و در بین این آدمها نون بخورید باید با همه ارتباط خوبی داشته باشید ولی اینکه همه مسایل فنی و اخلاقی و مدیریتی وحاشیه ای و ۰۰۰ را همواره سرپوش میگذارید و همیشه ترانه همه چیزد آرومه را سر میدهید خیانت به فوتسال است و بخصوص فوتسال اصفهان!!!

نام ... یکشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۵

بچه مثبت فوتسال اصفهان
مگه آقای طاهری پولهای این چند سالت را داده که از ایشون هم تشکر کردید?

نام ... یکشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۳

بزرگترین خدمت را امسال خسوس به تیم گیتی کرده!
با وجود اینکه بچه خوب اصفهان امسال اصلا در شرایط فنی خوبی نبود با لابی و پیگیری باشگاه گیتی ایشان را دوباره به تیم ملی دعوت کرد و به گردپریکس برده تا لااقل اگر در تیم ملی بازی نمیکنه به لحاظ روحی برگرده تا به داد گیتی در لیگ برسه!

ناشناس یکشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۶

بله درسته واقعا
حضور ستاره ها در این چند سال به چند گروه کمک کرده
به چند باشگاه در مطرح شدن نامشان و برندشان کمک کرده!
به رشد جیب بازیکنان غیر بومی انصافا کمک فراوانی کرده!
به رشد پولی و اسمی چند مربی خاص و دوستان نزدیکشان و یک مدیرعامل و یک قائم مقام و تغییرات شدید در زندگی آنها کمک کرده!
به تبدیل ماشین و منزل و ساخت و ساز و سایر امکانات زندگی و حتی شغل و۰۰۰ چند نفر کارمندان ساده سابق اداره پست اصفهان کمک کرده!
به حیف و میل و تاراج منابع مالی چند سرمایه گذار عاشق ولی ساده به دست عده ای خاص کمک کرده!
به ورود انواع و اقسام آدمهای بی لیاقت ورزشی و یا غیر ورزشی و حتی سیاسی با سابقه یا بدون سابقه در انواع سمتهای مختلف از صدر تا ذیل کمک کرده!
به رشد و ترویج انواع رفتارهای زشت و غیر ورزشی و غیر اخلاقی در ورزش کمک کرده!
خلاصه طوری به موارد فوق و موارد دیگر کمک کرده که اصلا در کشور الگو و مثال نزدنی شده!
و البته کمک بسیار شایانی در نابودی رشد فوتسال بومی اعم از بازیکن و مربی و ۰۰۰ داشته!

نام ... یکشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۶

یه دونه اى به خدا آقا سپهر
ایشالا همیشه سربلند باشى

اصفهاني یکشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۵

سپهر فکر کردی اسم علی طاهری رو بیاری پولتو میده؟!؟!؟امثال تو همین به درد علی طاهری میخورید که سر بدونتت

نام ... یکشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۴

Azzzziiiiizzzaaaammmm

نام ... یکشنبه , ۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۵

جای تعجب داره چرا از اصغر حسن زاده چیزی نزدید

نام ... دوشنبه , ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۰:۰۶

انشاالله موفق وموید باشی. زیرا از نظر اخلاقی و فنی مورد تایید اهالی منصف وبی غرض فوتسال
میباشی.

فوتسالی دوشنبه , ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۴:۴۹

آخه شماباکی مصاحبه میکنید؟؟؟ آقای محمدی هیچ وقت علیه خسوس و افتخاری انتقاد نمیکنه چون فردا جایی در تیم ملی نداره خواهشن در انتخاب برای مصاحبه کردن دقت بیشتری نمایید متشکرم.

نام ... دوشنبه , ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۹:۴۹

چرا کامنتی که مربوط به فواید حضور ستاره ها در اصفهان بود را حذف کردید?