کد خبر : 14427
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آذر 1393 - 15:37
-

ابطحی: سه ماه پرنوسان شهروند به پایان رسیده است/ حمایت مالی کمک حال ما خواهد شد

ابطحی: سه ماه پرنوسان شهروند به پایان رسیده است/ حمایت مالی کمک حال ما خواهد شد
سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری گفت: با توجه به دیر شروع کردن کار و مطابق برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده‌ام، از دیروز سه ماه پرنوسان شهروند ساری به اتمام رسیده و به سمت روزهای خوب خواهیم رفت.

سید مهدی ابطحی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: دوران بدنسازی تیم شهروند ساری بسیار دیر شروع و به بازی‌های لیگ وصل شد که همین موضوع باعث شد تا طبق برنامه‌ریزی که به مسئولان باشگاه هم اعلام کردم، سه ماه برای تثبیت بدنی احتیاج داشته باشیم.

وی افزود: این سه ماه به اتمام رسیده است و از این پس شما می توانید شاهد یک تیم قدرتمند و ششدانگ باشید که از اعتبار و سابقه خود در لیگ برتر فوتسال ایران دفاع کند. بچه های ما همگی توانمند هستند و دیگر نباید امتیازی از دست بدهیم.

سرمربی شهروند ساری با تاکید بر لزوم شارژ مالی بازیکنان در برهه کنونی گفت: قطعا اگر مسئولان شورای شهر آقای نجاریان را که جانش را برای تیم گذاشته در این مقطع حمایت کنند و در این برهه به تیم کمک مالی کنند ما می‌توانیم چهره‌ای متفاوت به خود بگیریم.

ابطحی به سکوهای پر حرارت سالن سید رسول حسینی اشاره کرده و تاکید کرد: در هر بازی ما هزاران تماشاگر مشتاق و دو آتشه در سالن گرد هم می آیند. در کدام شهر مسئولان شهری چنین پشتوانه عظیمی می‌توانند پیدا کنند؟! ساری شهر فوتسال است و کم توجهی به آن یک نوع کم لطفی است. امیدوارم شورای شهر از شهروند غافل نشود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۱

چـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی مــــــــــــــــــــــــــــــــیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــگـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

نام ... دوشنبه , ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۸

پس از این به بعد منتظر برد های پشت سر هم باشید جدول رده بندی پس از پایان لیگ برتر
۱-شهروند ساری
۲-تاسیسات دریایی
۳-ماهان تندیس قم
:))
آقای ابطحی بسه

نام ... سه شنبه , ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸

اقای ابطحی مواظب دستیارت باش که چه بلایی سر علی رعدی اورد .ما یادمون نمیره پگاه گیلانو از رده ۱۲ اوردی نایب قهرمان کردی .

نام ... سه شنبه , ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱:۳۱

از سه هفته و پنج هفته و هشت هفته و ده هفته رسیدی به سه ماه.. فوتسال ساری اعتبار دارد. اعتبار ۱۴ ساله.. کم مانده بود بیایی و فوتسال یاد مازنی ها بدهی.. اقای نجاریان تیم را نجات بده

ساری سه شنبه , ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۷:۳۹

سلام آقای ابطحی ما خودمون میدونیم با برنامه ریزی داری پیش میری که تیم و ببری لیگ ۱. واسه آخر کردن تیم که برنامه نمیخواد همین جوری خودش میره پایین زحمت نکش تو پولتو بگیر و برو

نام ... سه شنبه , ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۲

اقای ابطحی شما نمیدونی که این سارویها ۵ بار قهرمان جام باشگاههای جهان شدن .۸ تا بازیکن تو تیم ملی دارن .چندین بازیکن به لیگ اروپا ترانسفر کردن.۴ بار به لیگ یک نرفتن بعدا این نجاریان بیچاره اینارو به لیگ برتر نیاورد و…… اخه چرا این حرفارو میزنی .تو برو اقایون بیان بزننو بگیرنو بخورون