کد خبر : 14412
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آذر 1393 - 14:53
-

از بی لباسی تا بی تمرینی!

از بی لباسی تا بی تمرینی!
تیم های فوتسال ایران با مشکلاتی عجیب رودروی روس ها قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکنان تیم بزرگسالان و تیم امید ایران قبل از بازی با روسیه مشکلاتی را تجربه کرده‌اند که این مشکلات ابتدایی و پیش پا افتاده، پیش از این هم رخ داده بود.
تیم‌های بزرگسالان و امید فوتسال ایران قرار است امروز و فردا در دو دیدار جداگانه در سالن شهید حیدریان شهر قم به مصاف تیم‌های ملی و امید روسیه بروند. این دیدارها در حالی برگزار می‌شود که بازیکنان مشکلاتی را تجربه کردند که جنس این مشکلات بی شباهت به مشکلات چند سال گذشته نبوده است.

به عنوان مثال بازیکنان تیم امید تا روز گذشته و برای انجام آخرین جلسه تمرینی خود قبل از بازی با روسیه لباس نداشته‌اند و در نهایت یک دست لباس قرمز به بازیکنان داده شده تا بعد از چند روز پیگیری در نهایت به این خواسته بازیکنان رسیدگی شود!

همچنین کاروان تیم امید و تیم ملی در حالی روز شنبه عازم شهر قم شده بود که تا پیش از آن محل برگزاری اردو مشخص نبوده است. از یک سو هماهنگی برای برگزاری تمرینات در شهر قم صورت نگرفته بود و از سوی دیگر گفته می‌شد که تیم ملی باید در تهران تمرین کند. در نهایت ملی پوشان عازم شهر قم شده و همان روز یک جلسه تمرین برگزار کردند.

از دیگر دغدغه‌های کادر فنی برای این بازی باید به وضعیت روحی و روانی بازیکنان تیم ملی اشاره کرد. بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی به خاطر عدم دریافت بخش زیادی از مطالبات و قراردادهای خود از باشگاه‌هایشان شرایط خوبی ندارند و تمام فکر و ذکرشان به این مسئله معطوف است. از آنجا که به جز یک باشگاه تهرانی، سایر باشگاه‌ها به تعهدات مالی خود در قبال بازیکنان پایبند نبوده‌اند، ملی پوشان این مشکل را به کادر فنی تیم ملی منتقل کرده‌اند تا این مسئله هم به سایر مشکلات اضافه شود.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.