کد خبر : 14561
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1393 - 12:11
دسته‌بندی نشده
-

افشاری: روسیه روی پاورپلی ۳ گل زد/ از عملکرد خودم راضی هستم

افشاری: روسیه روی پاورپلی ۳ گل زد/ از عملکرد خودم راضی هستم
بازیکن تیم فوتسال اميد ایران گفت: در نيمه دوم روس‌ها سه گل را جبران كردند، اين هم به دليل اين بود كه سيستم پاورپلي به كار بردند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سعید افشاری که دیروز در دیدار با روسیه عملکرد خوبی داشت و موفق به گلزنی نیز شد در خصوص این دیدار گفت: رقابت خوبی بود، در نیمه اول ۴ بر صفر از حریف پیش افتادیم اما در نیمه دوم روس‌ها سه گل را جبران کردند، این هم به دلیل این بود که سیستم پاورپلی به کار بردند.
وی افزود: اما این دیدار محک خوبی برای ما بود، روسیه هم تیم با کیفیتی است که در رده بندی جهانی نیز جایگاه بسیار خوبی دارد، بازی با این تیم می‌تواند سطح فنی بازیکنان امید را بالا ببرد.
افشاری که چندی پیش به اردوی تیم ملی بزرگسالان نیز دعوت شده بود گفت: برای مسابقات آسیایی به تیم ملی بزرگسالان دعوت شدم اما در اردوهای آخر خط خوردم، به هر حال نظر سرمربی بوده است اما نا امید نیستم، فعلاً در تیم ملی امید شرایط خوبی دارم و تمام تلاشم را به کار می‌برم تا به زودی به تیم ملی بزرگسالان دعوت شوم.
ملی پوش اصفهانی تیم فوتسال گیتی پسند در مورد رقابت‌های لیگ برتر نیز بیان کرد: هفته قبل با پایاسازه دیدار داشتیم که خدا را شکر شرایط خوبی در این دیدار داشتیم، الان دو امتیاز با صدر جدول فاصله داریم که با همت بچه ها جبران شدنی است.
وی ادامه داد: بازی بعد ما مقابل فردوسی مشهد است که اگر پیروز شویم شرایط بسیار بهتری در جدول پیدا خواهیم کرد، البته همه تیم‌ها امسال سطح کیفی بالا و نزدیک به هم دارند، فردوسی هم تیم جوان اما با انگیزه‌ای است که کار هر تیمی را در مشهد سخت می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ارش سه شنبه , ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۹

اخه تو که هیجی نداری فقد بلدی اون عقب پاس بدی

سعید سه شنبه , ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۹

آرش خان دردو بلاش بخوره تو سرت که داری از حسادت میترکی

Ali سه شنبه , ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۲

خیلی هم خوب .،.حسود حسود

ناشناس سه شنبه , ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۵

کسى نظرشمارانخواست مى تونستى توجاش مى رفت

یونس افشاری جمعه , ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۳

آقا سعید گل گاشتی بچه ها گشنیزجان بهت افتخار می کنند دست درد نکنه