کد خبر : 14603
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1393 - 15:12
دسته‌بندی نشده
-

جلسه هیات مدیره در خصوص انتقال جعفری در نیم فصل/ پرداخت پاداش برد ساوه قبل از دیدار میثاق

جلسه هیات مدیره در خصوص انتقال جعفری در نیم فصل/ پرداخت پاداش برد ساوه قبل از دیدار میثاق
هيات مديره باشگاه دبيري تبريز براي بررسي درخواست باشگاه اسپانيايي براي انتقال بهروز جعفري در نيم فصل تشكيل خواهد شد.

فرزین دبیری در گفتگو با Fut5al با بیان مطلب فوق اظهار داشت: آقای بهروز جعفری دعوتنامه رسمی خود را از باشگاه اسپانیایی به من داده‌اند تا در تعطیلات نیم فصل در جلسه ای به بررسی آن بپردازیم. دوست نداریم جلوی پیشرفت بازیکنی را بگیریم اما بازیکن هم کم داریم و باید در این خصوص تصمیم گیری کنیم.

وی همچنین خبر از پرداخت پاداش بازی به بازی تیمش داده و گفت: همانطور که مطابق وعده های داده شده به جلو حرکت کرده و پاداش ها را یک به یک پرداخت کرده‌ایم، پاداش پیروزی برابر شهرداری ساوه را هم پیش از بازی با میثاق پرداخت می کنیم.

مدیرعامل دبیری با ابراز خرسندی نسبت به عملکرد اصغری مقدم تاکید کرد: ما قبل از این به آقایان خطیبی و شمسایی هم در تیم های فوتبال و فوتسال خود اعتماد کرده و نتیجه اش را هم گرفته بودیم. آقای اصغری مقدم هم پتانسیل بسیار خوبی دارد و از وقتی سرمربی شده در تیم ما همدلی موج می زند.

دبیری در خاتمه به بازی هفته آینده تیمش برابر میثاق اشاره کرده و یادآور شد: شرایط بالای جدول اکنون به گونه‌ای است که یک تیم می‌تواند با یک شکست تا رده هفتم سقوط کند و با یک برد تا صدر هم بالا برود. تیم میثاق هم دو هفته است که خوب نتیجه می‌گیرد و مربی خوبی هم بالای سرش دارد. انشاالله نوار پیروزی های ما در این بازی هم ادامه می یابد و چهارمین پیروزی متوالی هم رقم خواهد خورد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.