کد خبر : 14456
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1393 - 9:15
-

سکوویچ:بازی با ایران نتایج مفیدی برای ما به همراه خواهد داشت

سکوویچ:بازی با ایران نتایج مفیدی برای ما به همراه خواهد داشت
سرمربی تیم ملی فوتسال روسیه در پاسخ به این سؤال که چرا در زمان‌هایی از مسابقه تیم روسیه روی به بازی خشن می‌آورد، خاطرنشان کرد: ما خشن بازی نمی‌کردیم بلکه پرس در دستور کار ما بود و نتیجه اتخاذ این تاکتیک، بازی درگیرانه است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرگئی اسکوویچ امشب پس از تساوی تیم ملی روسیه در مقابل ایران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز بازی بسیار خوبی برگزار شد، اظهار کرد: برای هر تیمی از جمله روسیه که از تیم‌های خوب فوتسال به شمار می‌رود بازی با تیم خوب فوتسال ایران غنیمت است و طبیعتاً بازی خوبی از کار در می‌آید.

وی مهمان‌نوازی ایران را خوب ارزیابی و تاکید کرد: این بازی با توجه به اینکه ما با یک تیم قوی بازی می‌کردیم اهمیت وی‍ژه‌ای داشت و قطعاً نتایج مفیدی برای ما به همراه خواهد داشت.

سرمربی تیم ملی فوتسال روسیه در پاسخ به این سؤال که چرا در زمان‌هایی از مسابقه تیم روسیه روی به بازی خشن می‌آورد، خاطرنشان کرد: ما خشن بازی نمی‌کردیم بلکه پرس در دستور کار ما بود و نتیجه اتخاذ این تاکتیک، بازی درگیرانه است زیرا نباید اجازه فکر کردن به حریف بدهیم.

وی همچنین در پاسخ به این سؤال خبرنگار فارس که آیا بازی‌های تکراری دوستانه با تیم ملی ایران، نتیجه‌ای هم برای روسیه خواهد داشت و آیا برای شما خسته‌کننده نیست، اظهار کرد: بازی با ایران برای ما خسته‌کننده نیست زیرا وقتی دو تیم قدرتمند در عرصه فوتسال با هم رقابت می‌کنند مسلماً بازی خوبی می‌شود و ما نیز سعی می‌کنیم از این بازی‌ها تجربه کسب کنیم.

گفتنی است دیدار نخست تیم‌های فوتسال ایران و روسیه در چارچوب مسابقات چهارجانبه قم با نتیجه یک بر یک به تساوی به پایان رسید البته این در حالی است که ایران تا یک دقیقه به پایان این بازی با نتیجه یک بر صفر پیش بود.

فردا نیز از ساعت ۱۴ تیم‌های ملی امید فوتسال ایران و روسیه به مصاف هم می‌روند و از ساعت ۱۸ نیز تیم‌های ملی بزرگ‌سالان فوتسال ایران و روسیه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.