کد خبر : 14691
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 آذر 1393 - 10:29
-

عروجی :بازی دوم روس ها سرحال تر از ما بازی کردند/چند بازیکن اصلی روسیه نیامده بودند

عروجی :بازی دوم روس ها سرحال تر از ما بازی کردند/چند بازیکن اصلی روسیه نیامده بودند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ابوالقاسم عروجی پس از تساوی تیم ملی فوتسال ایران مقابل روسیه در دیدار دوستانه دو تیم که شامگاه سه شنبه در قم برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و خوشبختانه توانستیم نمایشی دلخواه کادر فنی داشته باشیم گرچه پیروز نشدیم اما مساوی نتیجه عادلانه ای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ابوالقاسم عروجی پس از تساوی تیم ملی فوتسال ایران مقابل روسیه در دیدار دوستانه دو تیم که شامگاه سه شنبه در قم برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و خوشبختانه توانستیم نمایشی دلخواه کادر فنی داشته باشیم گرچه پیروز نشدیم اما مساوی نتیجه عادلانه ای بود.

وی افزود: یکی دو بازیکن برزیلی الاصل روسیه با این تیم به ایران نیامده بودند اما بقیه نفرات اصلی روس‌ها برابر ما بازی کردند و خوشحالم که توانستیم بازی خوبی برابر آن‌ها انجام دهیم.

بازیکن تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: لیگ روسیه نسبت به لیگ فوتسال ایران فشرده تر است و تیم‌ها طی ۴۸ ساعت ۲ بازی برابر هم برگزار می‌کنند و به همین دلیل، آن‌ها در بازی دوم برابر ما حتی در نیمه دوم سرحال تر از ما بازی کردند.

عروجی درباره تجربه بازی ملی در قم و در برابر دیدگان هواداران قمی بیان داشت: تجربه بازی ملی برابر تیم قدرتمندی مثل روسیه در قم برای من خیلی شیرین بود و فکر می‌کنم هواداران هم از من راضی بوده باشند.

وی خاطرنشان کرد: طی یکی دو سال اخیر دست و پا شکسته به تیم ملی دعوت می‌شدم و همیشه تلاشم را برای حضور در تیم ملی کرده‌ام و در حال حاضر هم با تمام وجود تلاش می‌کنم که کادر فنی را مجاب کنم که فرصت بیشتری برای حضور در میدان به من بدهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

خسرو چهارشنبه , ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۷

ماشاالله قاسم. بهترین بازیکن زمین بودی

فوتسالی... پنجشنبه , ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۰

باریکلا ابوالقاسم بخدا عالی بازی کرد
بدون شک اگه فرصت بیشتری بهش بدن بهترین بازیکن اسیا میشه

هوادار پنجشنبه , ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۶

عروجی باغیرت و تکنیکی عالی بازی کردی ایشالا که این بازیهای خوبت در تیم ملی و ماهان ادامه پیدا کنه و امسال ماهان قهرمان بشه با بازیکن خلاقی مثل ابوالقاسم

قم مهد فوتسال ایران جمعه , ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۴

بدور از تعصب واقعا خوب بودی ♥ ایشالا مثل اصغر بی حاشیه روز به روز پیشرفت کنی