کد خبر : 14907
تاریخ انتشار : جمعه 14 آذر 1393 - 19:36
-

حجت الاسلام علیپور خبر داد: بررسی گسترده پرونده رمالی و جادوگری در فوتسال/ یک تیم چند نفره مسئول رسیدگی به پرونده شدند!

حجت الاسلام علیپور خبر داد: بررسی گسترده پرونده رمالی و جادوگری در فوتسال/ یک تیم چند نفره مسئول رسیدگی به پرونده شدند!
رئیس کمیته نظارت، بازرسی و ارزشیابی سازمان لیگ از بررسی گسترده و مسئول کردن یک تیم چند نفره برای رسیدگی به پرونده رمالی و جادوگری در فوتسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مدت زیادی از مطرح شدن موضوع رمالی و جادوگری در رسانه ها نمی گذرد. موضوعی که پایگاه خبری فوتسال آن را برای اولین بار در قالب اخبار و گزارش های متعدد به یکی از سوژه های جنجالی ورزش کشور تبدیل کرد.

اما تنها طرح این پدیده کثیف و غیر ورزشی کافی نبود و در همین راستا تمام مدارک و مستندات غیر قابل انتشار در اختیار مراجع قانونی قرار گرفت و بررسی ها آغاز شد.

حجت الاسلام علیپور در همین زمینه در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران درباره روند رسیدگی به پرونده توضیح داد: با توجه به جدید بودن موضوع هیچ اطلاعی درباره بحث رمالی و جادوگری در فوتسال نداشتیم اما از همان ابتدا که متوجه این موضوع شدیم، یک تیم چند نفره را مسئول رسیدگی به پرونده کردم.

رئیس کمیته نظارت، بازرسی و ارزشیابی سازمان لیگ ادامه داد: تنها ما به تنهایی پیگیر موضوع نیستیم و برای اینکه بتوانیم به نتیجه برسیم بخش های دیگر از جمله حراست را هم به پرونده وارد کردیم.

علیپور در پاسخ به اینکه آیا تاکنون تخلف باشگاه مربوطه محرز شده است، به fut5al گفت: با توجه به اینکه فعلا در مرحله تحقیقات قرار داریم نمی توانم جزئیات پرونده را در اختیارتان قرار دهم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۱

این مشکل که واسه سربازا پیش اومده چی میشه تو فوتسال هم زیاد داریم