کد خبر : 14973
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1393 - 15:14
-

بهادری: نباید در مورد خسوس نظری بدهم!/به هیچ وجه قول قهرمانی نمی‌دهم

بهادری: نباید در مورد خسوس نظری بدهم!/به هیچ وجه قول قهرمانی نمی‌دهم
کاپیتان تیم فوتسال فرش‌آرا گفت: با وجود نتایج خوب این فصل، به هیچ وجه قول قهرمانی نمی‌دهم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،قدرت بهادری در خصوص شرایط تیم فرش‌آرا در لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: خوشبختانه با جذب بازیکنان خوب و برنامه‌ریزی مناسبی که کادرفنی برای تیم تدارک دید‌ه‌اند، توانستیم تا به اینجای کار که حدودا نیمی از راه را طی کرده‌ایم فاصله بسیار کمی با صدر جدول داشته‌باشیم.

بهادری افزود: هدف تیم ما همانطور که در ابتدای فصل نیز عنوان شد حضور در میان ۵ تیم بالای جدول است، اما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا به بهترین رتبه ممکن دست یابیم، نیم‌نگاهی به صدر جدول داریم اما به هیچ وجه قول قهرمانی نمی‌دهیم و تنها قول می‌دهیم که تمامی اعضای تیم برای سربلندی فوتسال خراسان تلاش کنیم.

وی در خصوص اینکه اگر در ابتدای فصل برخی امتیازات مثل ۳ امتیاز دربی مشهد را از دست نمی‌دادند امروز در صدر جدول بودند، تاکید کرد: به هر حال ۳ امتیاز بازی با فردوسی هم با وجود اینکه خوب بازی کردیم به حساب ما واریز نشد، البته قرار نیست در همه بازی‌ها با دست پر از زمین خارج شویم اما به هر حال نباید هم فراموش کنیم که در همان بازی نیز فرهاد توکلی را به دلیل محرومیت نداشتیم و خودم نیز با وجود مصدومیت برای فرش‌آرا بازی کردم.

بهادری در خصوص دعوتش به تیم ملی نیز گفت: به دلیل مصدومیتی که داشتم برای مسابقات گرندپریکس تیم‌ملی را همراهی نکردم، اما با توجه به بهبودی‌ام در لیست جدید اعلامی از سوی سرمربی تیم ملی به اردو دعوت شده‌ام که امیدوارم بتوانم نماینده خوبی برای فرش‌آرا باشم.

وی همچنین در پاسخ به اینکه آیا خسوس در شرایط کنونی سرمربی مناسبی برای تیم ملی به حساب می‌آید یا خیر، افزود: به هر حال من بازیکن تیم ملی هستم و در مورد این مسائل نباید نظری بدهم، به عنوان بازیکن تیم ملی وظیفه دارم که هرچه مربی خواست در زمین پیاده کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.