کد خبر : 15051
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 آذر 1393 - 7:57
-

آخرین حضور کشاورز به عنوان مربی،شانس۷ تیم برای قهرمانی نیم فصل

آخرین حضور کشاورز به عنوان مربی،شانس۷ تیم برای قهرمانی نیم فصل
هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال عصر امروز با برگزاری 7 دیدار پیگیری می شود تا پرونده نیم فصل اول این رقابتها بسته شود.این در حالی است که در یک اتفاق جالب و کم سابقه،7 تیم شانس رسیدن به قهرمانی نیم فصل را دارند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال عصر امروز با برگزاری ۷ دیدار پیگیری می شود تا پرونده نیم فصل اول این رقابتها بسته شود.این در حالی است که در یک اتفاق جالب و کم سابقه،۷ تیم شانس رسیدن به قهرمانی نیم فصل را دارند.
حساس ترین دوئل در بالای جدول
جدال دو تیم ماهان تندیس قم و مس سونگون حساس ترین دوئل در بالای جدول است.جایی که ماهان تندیس بدون مربی به مصاف مس سونگون بحران زده می رود. ماهانی ها این پوئن را دارند تا با حمایت تماشاگران خود به پیروزی رسیده و حتی قهرمان نیم فصل شوند.اتفاقی که چندان آسان نیست چرا که رقیب آنها مس سونگون در همسایگی ماهان قرار دارد و هر چند در دوبازی اخیر شکست خورده با این حال حریفی قابل احترام برای قمی ها محسوب می شود.
آخرین حضور کشاورز به عنوان مربی
از مدتها قبل کشاورز اعلام کرده بود که پس از پایان نیم فصل عطای مربیگری را به لقایش خواهد بخشید. او البته یکبار دیگر هم این تصمیم را گرفته بود که مدیران گیتی پسند او را منصرف کردند.حالا هم اگر اتفاق خاصی رخ ندهد کشاورز آخرین حضور به عنوان مربی را در مقابل فردوسی مشهد تجربه می کند. فردوسی اگر نتواند در این بازی امتیازی بگیرد موقعیتش در پایین جدول تا حدودی به خطر می افتد.گیتی پسند با پیروزی در این بازی شانس قهرمانی نیم فصل را هم دارد.
دبیری در تهران به دنبال قهرمانی
دبیری که در میانه های نیم فصل عملکرد خوبی نداشت با تغییر در کادر فنی شرایط بهتری پیدا کرده و حالا حتی شانس قهرمانی نیم فصل را هم دارد. آنها درتهران مهمان میثاقی هستند که همچنان گرفتار اختلافات داخلی است که آخرینش به درگیری دروازه بان این تیم با رضا لک بر می گردد. در هر صورت باید دید در این بازی جذاب چه اتفاقاتی رقم می خورد.
کار سخت تاسیسات در دربی
دربی استان تهران بین تاسیسات دریایی و منصوری قرچک است.هر چند منصوری اوضاع مساعدی ندارد با این حال شاگردان داورزنی برای هر تیمی خطرناک هستند.البته تاسیسات که در هفته های اخیر با نتایج خوبش به صدر جدول رسیده اگر بتواند این روند را در بازی خانگی امروز ادامه دهد رسیدن به قهرمانی نیم فصل دور از دسترس نخواهد بود.
دو مدعی قهرمانی مقابل دو قعرنشین
حفاری و فرش آرا که هر دو شانس قهرمانی در نیم فصل را دارند مهمان دو تیم پایین جدولی هستند.فرش آرا به تبریز می رود تا در مصاف با پایاسازه به کورسو امیدش برای قهرمانی نیم فصل بیاندیشد.تیم تبریزی اما اگر نتواند برنده باشد کارش در نیم فصل دوم را با دشواری آغاز می کند.در ساوه هم شهرداری میزبان حفاری است. شهرداری که در هفته های اخیر با بدشانسی از کسب امتیاز محروم مانده در مصاف با ماهان تندیس اولین شکست این تیم را رقم زد و دوست دارد این سناریو را در مصاف با حفاری هم تکرار کرده و اولین شکست تیم اهوازی را رقم بزند هر چند حفاری خوب می داند که پیروزی در این بازی شاید به قیمت قهرمانی آنها در نیم فصل باشد.
جنگ پایین جدولی
آخرین بازی این هفته هم جدالی حساس در پایین جدول است جایی که شهروند ساری در سایه حمایت تماشاگرانش میزبان مقاومت البرز است. با توجه به موقعیت نه چندان مناسب دو تیم در جدول، سه امتیاز این بازی تیم برنده را خوشبخت خواهد کرد و اوضاع تیم بازنده بحرانی می شود.
برنامه و اسامی داوران بازی های هفته سیزدهم به شرح زیر است:
یکشنبه۱۶ آذر- ساعت ۱۶:۰۰
میثاق تهران- دبیری تبریز(سالن شهرداری منطقه ۱۱ تهران)
داوران: وحید عرض پیما- محمد بیاتی- مجید اکبری- مصطفی کرد- ناظر داوری: علیرضا رجبی
شهرداری ساوه- حفاری خوزستان(سالن فجر ساوه)
داوران:علیرضا سهرابی- میرهادی اسماعیلی- امید مصداقی- مهدی مصطفایی- ناظر داوری: سید صدرالدین موسوی
تأسیسات دریایی تهران- شهید منصوری قرچک(سالن هندبال تهران)
داوران:محمودرضا نصیرلو- مجید فراهانی- محمد داودپور- مصطفی زینی- ناظر داوری: بهمن غفاری
شهروند ساری- مقاومت البرز(سالن سیدرسول حسینی ساری)
داوران:علیرضا رمضانی- محمدعلی ترحمی- عبدالحسین شاهی- وحید سکوتی- ناظر داوری: فرهاد خلفی
ماهان تندیس قم- مس سونگون ورزقان(سالن شهید حیدریان قم)
داوران:رضا ترابی- رضا فلاح زاده- فرزین صالح- مهدی کرد- ناظر داوری: نعمت کریمی
فردوسی مشهد- گیتی پسند اصفهان(سالن کارگران مشهد)
داوران:اصغرعلی بیگی- ایمان باستان- حمید صداقت- میلاد حمزه- ناظر داوری: عبدالواحد بیت سیاح
پایاسازه تبریز- فرش آرا مشهد(سالن شهید پورشریفی تبریز)
داوران:علیرضا عبدالغنی- کمال بایزیدی- شمس ا… اخوان- یوسف افضلی- ناظر داوری: حمیدرضا رستمی

منبع:خبرورزشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۱

همه تلاش مدیر عامل گیتی این بود که برادر خانمش با آن سوابق درخشان!!!!!! را هرطور شده به صحنه برگرداند و باید دید بالاخره سمبه ایشان پر زودتر است یا پافشاری مالک باشگاه بر روی قسمی که خورده است!

نام ... یکشنبه , ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۸

با بسته شدن آب رودخانه زاینده رود و پایان زمان کشت پاییزه زمان مربیگری یک کشاورز نمونه اخلاق نیز پایان یافت!

نام ... یکشنبه , ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۵

چرا چند وقتی هست که گیتی پسندیدها از بازیکن و مربی و سرپرست و مدیر رسانه و قائم مقام و۰۰۰ که عاشق مصاحبه و مطرح شدن در رسانه ها هستند کمتر در رسانه ها حضور دارند و مصاحبه میکنند!
ممنوع المصاحبه شده اند یا از پس لایی دادند دیگه مصاحبه نمیکنند!