کد خبر : 15302
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آذر 1393 - 14:48
-

اصغری مقدم:داور تحت تاثیر تماشاگران، تیم ما را پنج خطایی کرد

اصغری مقدم:داور تحت تاثیر تماشاگران، تیم ما را پنج خطایی کرد
سرمربی - بازیکن تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: درحالیکه تیم خشنی نیستیم اما داور تحت تاثیر تماشاگران، تیم ما را پنج خطایی کرد و این درنهایت باعث شد که به تساوی برسیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،سرمربی – بازیکن تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: درحالیکه تیم خشنی نیستیم اما داور تحت تاثیر تماشاگران، تیم ما را پنج خطایی کرد و این درنهایت باعث شد که به تساوی برسیم.
جواد اصغری مقدم در مورد تساوی دو بر دو روز گذشته تیمش برابر میثاق تهران گفت: بازی خوبی بود، از قبل گفته بودم که میثاق به واسطه برد خوبی که برابر مس سونگون صدرنشین داشت و تساوی برابر تیم خوب منصوری در قرچک، جانی دوباره گرفته و به خودباوری رسیده است. ما در این مسابقه موقعیت زیاد از دست دادیم و متاسفانه ٣٠ ثانیه مانده به پایان بازی درحالیکه دو بر یک پیش بودیم، با اشتباه انفرادی گل مساوی را خوردیم و به خاطر زمان دیگر شرایط جبران نداشتیم.
وی با اشاره به داوری این مسابقه یادآور شد: داوری که برای دیدار ما انتخاب کرده بودند را برای اولین بار در لیگ برتر می دیدم. فکر می کنم این اولین قضاوت او در این رقابت ها بود. در سالن های فوتسال فاصله زمین و تماشاگران خیلی کم است و به همین دلیل گاهی داور تحت تاثیر فحاشی تماشاگران و بی احترامی شان به داور و تیم قرار می گیرد و به اشتباه سوت می زند. درحالیکه دبیری تیم خشنی نیست اما در ١٠ دقیقه پایانی نیمه دوم، تیم ما را پنج خطایی کردند و این باعث شد که از یارگیری غافل شده و محتاط تر بازی کنیم که خطا و پنالتی ندهیم و درنهایت گل خوردیم.
اصغری مقدم در خصوص وضعیت دبیری در جدول رده بندی لیگ برتر تصریح کرد: تیم ها خیلی به هم نزدیک شده اند. مس صدرنشین حالا در رده هفتم جدول است. با یک برد و یک باخت اول یا هفتم می شوی. هفت تیم مدعی قهرمانی هستند و ما هم یکی از آنها هستیم. هر تیمی که درنهایت کمتر اشتباه کند، کل لیگ را برده است. جدول که خیلی پیچیده است، ولی فکر می کنم در پنج شش هفته ابتدایی نیم فصل دوم، با توجه به رویاروی مدعیان با هم، دو سه تیم خود را از بقیه جدا کنند و تا حدودی وضعیت لیگ روشن شود. تیم ما هم باتجربه است، شخصیت دارد و همه امکانات برای کار فراهم است. اینکه گاهی نتیجه نمی گیریم به خاطر اشتباهات انفرادی است که البته این هم جزو بازی است و باید فکری به حال آن بکنیم تا زحمات تیم به این شکل به باد نرود.
مربی – بازیکن تیم دبیری در مورد برنامه دور برگشت لیگ برتر گفت: چیزی مکتوب به ما داده نشده اما گفته اند که ۲۸ آذر بازی داریم. خوب است که دیگر بعد از وقفه ای که به خاطر گرندپریکس ایجاد شد، نیم فصل تعطیلی خاصی نداریم. تمام تلاش مان این است که اولین شکست حفاری در لیگ ۹۳ را در تبریز رقم بزنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۵

آقای اصغری مقدم تیم شما دوتا موقعیت داشت و دوتا گل زدید که گل اولتون هم داور اوت رو به اشتباه به سود شما گرفت و همان اوت تبدیل به گل شد.
میثاق اگر موقعیت هاش تبدیل به گل میشد باید در این دیدار ب اختلاف ۴ یا ۵ گل این بازی رو برنده میشد…
هرچند که از تیم میثاق خوشم نمیاد ولی حقیقت رو گفتم..
امید ابراری نیا بهترین بازیکن زمین بود

نام ... دوشنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۵

داداش ماهم نشسته بودیم ولی خدای اگر نشسته بودی خودتم متوجه شدی داور افتضاح بود

ناشناس دوشنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۸

دبیری تیم بازی با قرچک نبود ولی باید قبول کرد میثاق هم نسب به گذشته بهتر بود ولی میشد گفت مساوی حق دوتیم بود

داش اصغر دوشنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۰

بابا اینجوری میگی انگار همه تورو دیدن ت داورو ندیدی.جای گیر دادن به داور به تیمت یاد بده خطا نکنه جونم.بیچاره داورااااااااااا ای بابا

نام ... چهارشنبه , ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۴:۵۲

داداش اصغر دیدن اصغری مقدم چشم بصیرت میخواد که شما نداری

احسان فاطمی سه شنبه , ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۹:۳۳

سلام به همه
برادر میشه بگی کدوم از اون ۵ خطا که داورا سوت زدن اشتباه بود ، تازه خیلی لطف کردن بقیه خطاهای شما را نگرفتن و اخطار ندادن عزیزم.
برادر اصغری مقدم من نیمه دوم تو سالن بودم و بازی شما را دیدم و به نظر من از اوایل بازی نیمه دوم از میثاق سر بودین و خودتون رفته رفته بازی را به میثاق دادین و اونا با آوردن دروازه بان رو به جلو موفق تر بودن.
به نظر من نتیجه مساوی عادلانه شد و با توجه به سخت بودن این بازی داوران هم خوب بودن.

سام سه شنبه , ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۷

جناب فاطمی
حرفهای شما درست ،ماهم داخل سالن بودیم تمام تماشاگرانی که داخل سالن بودن متوجه شدن که داور ضعیف هستش ودر سطح لیگ برتر حداقل اون روز نبود ،بازم اگر توجه داشتید وقتی خطا میشد برای هر دو تیم بازیکنان به داور طرف میز نگاه میکردن وتوجه ای به داور جلوجایگاه نداشتن ،در ظمن امیدوارم شما یک روز سر مربی بشید وسیاست حرف زدن بعد از بازی شما رو هم ببینیم وهم بخوانیم،مطمن باش کار من وشما نیست .
من اگر جای شما باشم مینویسم از سیاست کثیف جناب سهراب ،،،،،،سرپرست محترم تیم میثاق مینوشتم که باداد زدن سر داور قصد داشت حکایت بازی مس سونگون پیش بیاره وسر تیم دبیری رو ببرن ولی دیگه دیر شده بود بازم از شما معذرت میخوام

مدرسه فوتسال،،،، سه شنبه , ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۴

جناب اصغری مقدم ،از زمانی که تیم تحویل گرفتید باید قبول کرد بحث منیت از تیم شما رفته ،بازیکنان تلاش بیشتری رو در زمان مسابقه انجام میدن که یک امتیاز مثبت برای نتیجه گرفتن هستش
در ظمن درزمانی که تیم تحویل گرفتید با چه امتیازی ودر کجای جدول بوده والان چه امتیازی ودر کجای جدول هستش این نشان دهنده ،کار مثبت وتلاش تیمی باشگاه دبیری هستش. امیدوارم با جذب یک کمک خوب ،دوبازیکن طراز اول بازم کاندید قهرمانی امسال باشید ،sam

ناشناس چهارشنبه , ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۸:۴۸

اصغری مقدم دبیری باید بازی رو با اختلاف میباخت با چه رویی میگی داور باعث مساوی شد؟؟؟خجالت هم خوب چیزیه بابا !! بلد نیستی مصاحبه کنی خوب حرف نزن یعنی چی میثاق با داوری مساوی کرد؟؟ بازی برگشت بهت نشون میدیم فوتسال یعنی چی!! البته اگر تا اون موقع بودی!!!!!