کد خبر : 15266
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آذر 1393 - 13:51
دسته‌بندی نشده
-

جاوید:به خاطر ۵ خطا شدن بازی ما به هم ریخت

جاوید:به خاطر ۵ خطا شدن بازی ما به هم ریخت
بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند گفت: فاصله تیم‌ها به یک دیگر نزدیک است و تا پایان فصل زمان زيادي باقي مانده است كه همين امر پیش‌بینی را سخت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند گفت: فاصله تیم‌ها به یک دیگر نزدیک است و تا پایان فصل زمان زیادی باقی مانده است که همین امر پیش‌بینی را سخت کرده است.

مهدی جاوید با بیان این‌که مقابل فردوسی مشهد بازی سختی داشتیم، اظهار کرد: بازی بسیار سنگین و فیزیکی بود که تا پایان نیمه اول خوب بازی کردیم. به هر حال شایسته پیروزی بودیم و به این مهم دست یافتیم.

وی تصریح کرد: از اوایل نیمه دوم ۵خطایی شدیم و این اتفاق دست و پای تیم را بسته بود. به همین خاطر بازی ما به هم ریخت و نتوانستیم اهدافمان را در زمین اجرا کنیم.

بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند خاطرنشان‌کرد: خوشبختانه توانستیم با اشتباه بازیکن فردوسی مشهد به گل پیروزی برسیم و این تیم را ۲ بر یک شکست دهیم.

وی در پاسخ به این سؤال که در نیم‌فصل گیتی پسند نیازی به جذب بازیکن دارد یا خیر، گفت: فکر می‌کنم اگر محمد طاهری به تیم اضافه شود دیگر نیازی به بازیکن نداشته باشیم، زیرا همه بازیکنان ما در پست‌های خود خوب کار می‌کنند و نیازهای تیم را برطرف کرده‌اند.

جاوید در مورد جایگاه گیتی پسند در پایان فصل گفت: فاصله تیم‌ها به یک دیگر نزدیک است و تا پایان فصل خیلی زمان باقی مانده که این امر پیش‌بینی را سخت کرده است. نمی‌توانم بگویم گیتی پسند در پایان کجا می‌ایستد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱

یعنی خودشون هم میدانند که شانس آوردند و نیمه دوم حرفی برای گفتن نداشتند و اگه اشتباه بچه های فردوسی نبود نتیجه چیز دیگری بود

نام ... سه شنبه , ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۰

به نظرتان چرا تیمها امسال اینقدر به گفته خیلی‌ها به هم نزدیک هستن?
با وجود اینکه بازیکنان در تیمهای مختلف حضور دارند ولی به نظر من
یکی ضعف کادر فنی چند تیم مثل گیتی است که نتوانستند خوب نتیجه بگیرند
دوم دیر شروع کردن بعضی تیمهای خوب مثل حفاری بود
سوم حضور چند مربی حاشیه پرداز روی نیمکتها که به جای کار فنی فقط دنبال حاشیه بودند
چهارم عدم منابع مالی برای بعضی تیمها ه لااقل فوتسال بل هستند مثل مقاومت
پنجم عدم نظارت کامل بر لیگ و سازماندهی نامناسب آن از طرف فدراسیون که همواره باعث سواستفاده بعضی تیمهای بخصوص صاحب نفوذ مثل گیتی از شرایط مختلف برخوردها یا عدم برخوردها شده
و دست آخر هر چند که بازیکنی که عاشق فوتسال و باشگاه باشه نه فقط پول باشگاه کارش را به درستی انجام میدهد ولی مسایل مالی عدم تناسب آن بین تیمها