کد خبر : 15234
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آذر 1393 - 10:51
-

داورزنی:با ادامه این روند به مشکل می خوریم/در تیم جوانگرایی کرده ایم

داورزنی:با ادامه این روند به مشکل می خوریم/در تیم جوانگرایی کرده ایم
سرمربی تیم فوتسال منصوری گفت: بهتر از حریف کار کردیم اما متاسفانه بازیکنان تمرکز لازم را ندارند و در زدن توپ‌های آخر خوب کار نکردیم. دیروز حق ما باخت نبود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا داورزنی، در مورد شکست دو بر صفر روز گذشته تیمش برابر شاگردان وحید شمسایی اظهار داشت: در اینکه تاسیسات دریایی یکی از تیم‌های خوب لیگ است، شکی نیست، آنها یکی از بهترین‌ها هستند چون همه فاکتورها برای داشتن یک تیم خوب را دارند. از کادر مربیگری قوی تا بازیکنان و مدیریت خوب، آنها تیم کاملی هستند. عملکردشان نشان می‌دهد که برنامه‌ریزی‌شان هدفدار بوده است. تیم قابل احترامی هستند که شخصیت قهرمانی دارند. جا دارد که قهرمانی‌شان در نیم‌فصل لیگ برتر را تبریک بگویم، خصوصا اینکه دومین سال‌شان هست که در لیگ برتر حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: ما هم منصوری هستیم، یک تیم ریشه‌دار و باسابقه و پرافتخار، اینکه چرا امسال چندان خوب نتیجه نگرفته‌ایم، دلیل عمده‌اش مسائل مالی است، تاکنون پولی به تیم داده نشده و به هر شکل این موضوع در روح و روان بازیکنان تاثیر می‌گذارد. با این وجود روز گذشته بازی تماشاگرپسندی را مقابل تاسیسات به نمایش گذاشتیم. با توجه به اینکه بازی از شبکه ورزش پخش زنده داشت،‌ خیلی از هواداران بعد از بازی تماس گرفتند و از عملکرد تیم راضی بودند، موقعیت‌های زیادی را خلق کردیم، بهتر از حریف کار کردیم اما متاسفانه بازیکنان تمرکز لازم را ندارند و در زدن توپ‌های آخر خوب کار نکردیم. دیروز حق ما باخت نبود، فکر می‌کنم وحید شمسایی هم به بازی خوب منصوری اذعان داشته باشد.

داورزنی درپاسخ به این سوال که با این وضعیت آیا به همکاری‌اش با منصوری ادامه خواهد داد یا خیر، گفت: واقعیت این است که من به عنوان سرمربی این تیم، ادامه کار به این شکل را خیلی سخت می‌دانم. اگر بخواهیم به همین شکل پیش برویم با وجود بازی خوب و تلاش زیاد بازیکنان، قطعا به مشکل می‌خوریم و نمی‌توانیم نتیجه خوبی بگیریم.

سرمربی تیم فوتسال منصوری قرچک ادامه داد: البته علاوه بر مشکلات مالی، باید به این موضوع هم اشاره کنم که تیم ما امسال در حال جوانگرایی است. چون احساس می‌شد در سال‌های گذشته میانگین سنی تیم بالا رفته و مدیرعامل تیم هم تاکید کردند که برای سال آینده به دنبال نتیجه هستیم. ما همین دیروز از کسانی استفاده کردیم مثل نوری که تا حالا در لیگ برتر بازی نکرده بودند. این کارها سرمایه‌گذاری است و سال آینده تیمی خواهیم داشت که تلفیقی از جوانان و باتجربه‌ها هستند.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محسن هوادار منصوری دوشنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸

آبروی قرچکو بردید،شما که میخواید جوان گرایی کنید از جوونای قرچک استفاده میکردید،نوری کیه؟ از بچه محلهای با استعداده آقای تقویه،این همه جوون تو قرچک داریم البته آقای تقوی دوست نداره بشان،،،تقوی جمع کن برو فوتسال قرچکو نابود کردی…….

بی نام دوشنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵

اسلا ببین تو سل بعد مربی هستی که داری جوون جوون میکنی تو که مربی نیستی تیم دستت نمیدن تا الانم که منصوری هستی ه خاطره اینکه کسی نیست بیاد مجانی کار کنه

بابک دوشنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۸

تیمو زدی زمین هی میگی مشکلات مالی ول کن سابقه منصوری رو شخص شما خراب کرد