کد خبر : 15230
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آذر 1393 - 11:43
دسته‌بندی نشده
-

مرتضایی:به آرامش که رسیدیم بازی را بردیم

مرتضایی:به آرامش که رسیدیم بازی را بردیم
نیمه اول شاهد بازی پرتنشی بودیم در بین نیمه از بازیکنان تیمم خواستم تا با آرامش بازی کنند.ما به سه امتیاز این بازی نیاز داشتیم.خدا را شکر که توانستیم نیمه دوم چهار گل به ثمر برسانیم و دست پر به مشهد بازگردیم.

مرتضایی سرمربی تیم فرش آرای مشهد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد بازی با پایاسازه گفت:بازی سخت شروع شد و بازیکنان ما با هیجان و استرس روبرو شدند بخاطر همین نیمه اول شاهد بازی پرتنشی بودیم در بین نیمه از بازیکنان تیمم خواستم تا با آرامش بازی کنند.ما به سه امتیاز این بازی نیاز داشتیم.خدا را شکر که توانستیم نیمه دوم چهار گل به ثمر برسانیم و دست پر به مشهد بازگردیم.

وی در مورد تیم پایاسازه گفت:تیم بسیار خوبی است که بنظر من اگر تیم تقویت شود و چند نفر با تجربه به جمعشان اضافه شود حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

وی در مورد اینکه آیا کسی به جمع بازیکنان شما اضافه می شود یا نه گفت:باید شرایط را ارزیابی کنیم و صحبت هایی با باشگاه در این راستا داشته باشیم که اگر انشالله موافقت شد یکی دو گزینه مد نظر ما می باشد که اگر با باشگاهشان به توافق برسند وارد مذاکره می شویم.

وی در مورد داوری بازی گفت:نیمه اول خیلی پرتنش بود و حتی در اوت و کرنر هم داوران مرتکب اشتباه می شدند که در صحنه گل اولی ه درافت کردیم روی اشتباه داوری داوری بود طوری که بازیکن ما به هوای اینکه اوت برای ما می باشد تعویض می شد که داور اوت را به سوی حریف اعلام کرد که منجر به گل تیم پایا سازه شد.در مجوع عملکرد داوری مخصوصا در نیمه دوم خوب بود

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سعید از تبریز دوشنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۱

من دیروز ااز نزدیک شاهد بازیه فرش ارا و پایاسازه بودم انصافا دروازبانشون عظیمی خیلی خوب کار کرد.وگرنه پایاسازه حملات زیادی داشت.

میلاد دوشنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۸

من دیروز از نزدیک شاهد مسابقه بودم حیف به مجید زارعی که با این بازیکنان دداره چی میکشه واقعأ حیف.به امید پیروزی در بازی های بعدی

نام ... دوشنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۲

اقای مجید مرتضایی شما عملا تو تیم کاره ای نیست و محسن حسن زاده همکاره است کل لیگ میدانند برادر من