کد خبر : 15338
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آذر 1393 - 16:02
دسته‌بندی نشده
-

ناظر بازی به دلیل سوت تماشاگر بازی را خواباند!/ رونمایی از اولین اسکوربورد حرفه‌ای فوتسال در مشهد

ناظر بازی به دلیل سوت تماشاگر بازی را خواباند!/ رونمایی از اولین اسکوربورد حرفه‌ای فوتسال در مشهد
ناظر بازي فردوسي مشهد و گيتي‌پسند اصفهان به دليل سوت زدن تماشاگران با دست براي لحظاتي بازي را خوابانده و با بلندگو به حاضرين بر روي سكوها تذكر داد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار تیم‌های اقتدار نوین فردوسی و گیتی‌پسند در حالی در سالن کارگران شهر مقدس مشهد آغاز شد که مهدی جاوید بر روی یک ضربه سر موفق به گلزنی برای اصفهانی‌ها شد اما در ادامه این توپ‌های فردوسی بود که در چندین موقعیت صددرصد دیرک دروازه گیتی پسند را ‌لرزاند.

در نیمه دوم این بازی فردوسی که سرمربی‌اش را بر روی نیمکت حاضر می دید دست به حملات متعدد زد اما بدشانسی فردوسی در برخورد توپ‌ها به دیرک و همچنین دقت اصفهانی‌ها در دفاع و تبدیل آن به ضد حمله باعث شد تا محمد کشاورز دومین گل تیمش را نیز به ثمر برساند. از دست رفتن موقعیت‌های متعدد و به ثمر رسیدن تنها یک گل برای فردوسی در واپسین ثانیه‌ها باعث شد تا گیتی‌پسند با سه امتیاز مشهد را ترک کنند.

 

– حواشی این بازی را در ذیل می‌خوانید:

*مصطفی نعمتی سرمربی و مدیرعامل فردوسی به دلیل تاخیر پرواز از سفر از تاجیکستان به ایران پس از گذشت ۱۰دقیقه از بازی به سالن برگزاری مسابقه رسیده و بر روی نیمکت تیمش جای گرفت.

*در معدود دفعات علی طاهری مدیرعامل، علی جنتی رئیس هیات‌مدیره و علی عراقی‌زاده مسئول فوتسال باشگاه گیتی‌پسند اصفهان در مسابقه تیم خود حاضر شده و در مشهد نظاره‌گر دیدار با اقتدارنوین فردوسی مشهد بودند.

*از سوی بلندگوی سالن نتیجه زنده دیدار همزمان فرش‌آرا دیگر تیم مشهدی بارها از بلندگو اعلام شد که پس از پیش افتادن فرش‌آرا از پایاسازه با تشویق هواداران تیم فوتسال فردوسی همراه بود. حاج غلامعلی مرتضایی مدیرعامل فرش‌آرا نیز در این بازی جزو میهمانان ویژه باشگاه اقتدار نوین فردوسی بود.

*باشگاه اقتدار نوین فردوسی مشهد برای اولین بار از اسکوربورد اختصاصی خود در سالن کارگران رونمایی کرد که باعث هیجان بیشتر مسابقه شده بود. این اسکوربورد که مجهز به مانیتور پخش زنده مسابقه نیز بود برای اولین بار در فوتسال ایران در یک دیدار لیگی استفاده شد.

*ناظر بازی در اوج حملات فردوسی برای به ثمر رساندن گل اول برای به تساوی کشاندن بازی، ناگهان بازی را متوقف و توسط بلندگو به سوت زدن های تماشاگران اعتراض کرد. این در حالی است که در فوتسال طبق قوانین تنها زدن شیپور و طبل منع قانونی داشته و زدن سوت با دست هرگز غیرقانونی نبوده است. این حرکت ناظر به شدت اعتراض مشهدی‌ها را برانگیخت.

*مصطفی طیبی بازیکن مصدوم فردوسی مشهد که به تازگی رباط صلیبی خود را عمل کرده با پای آتل بسته شده در سالن مسابقه حاضر شد و از نزدیک نظاره‌گر عملکرد همبازیان خود بود. طیبی در پایان بازی به شدت از نتیجه به دست آمده ناراحت بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۱

بالاخره نفوذ یعنی همین!
وقتی در انجام هر کاری استاد هستند اینکار که واسه آنها چیزی نیست!!