کد خبر : 15462
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1393 - 14:44
-

بهرامی :با این شرایط حاضر به میزبانی تیم ملی نیستیم/برخی اطرافیان تیم ملی با خواسته‌ها و ادعاهای‌شان ما را ناراحت کردند

بهرامی :با این شرایط حاضر به میزبانی تیم ملی نیستیم/برخی اطرافیان تیم ملی با خواسته‌ها و ادعاهای‌شان ما را ناراحت کردند
رئیس هیات فوتبال استان قم گفت: جالب است که میهمانان خارجی اینقدر برای ما دردسر نداشتند که متاسفانه برخی میهمانان داخلی ادعا داشتند و ایراد می‌گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کریم بهرامی  در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون فوتبال هزینه‌های میزبانی از تیم ملی فوتسال روسیه را به آنها پرداخت کرده است، اظهار داشت: هنوز که چیزی به ما پرداخت نشده اما در صحبتی که با کمیته فوتسال داشتم، گفتند چک آماده است. وی در مورد هزینه‌ برگزاری این دیدارهای دوستانه تصریح کرد: حدود ۷۰ میلیون هزینه کردیم. فقط ۴۸ میلیون برای چهار شب هتل هزینه شد، ما در این مدت میزبان نزدیک به ۱۰۰ نفر بودیم که از اسپانسر بابت یک روز، ۲۵ میلیون گرفتیم و حدودا پنج میلیون تومان هم درآمد جانبی داشتیم، حالا می‌ماند ۴۰ میلیون تا با کمیته فوتسال بی‌حساب شویم.
بهرامی با اشاره به اینکه روس‌ها از میزبانی قم راضی بودند، خاطرنشان کرد: ما همه تلاش‌مان را کردیم و با امکاناتی که داشتیم می‌خواستیم بهترین میزبانی را داشته باشیم، اما باید دید در این بین فدراسیون چه کار کرد. ما برای اینکه بحث آبروی کشور مطرح بود کارمان را به نحو احسن انجام دادیم و روس‌ها هم از ما تشکر کردند و گفتند که اگر باز هم قم میزبان باشد، حتما به شهر ما خواهند آمد. حالا ممکن است در انجام کار به این بزرگی، چند اشکال هم وجود داشته باشد که نمی‌توان آن را بزرگ کرد.
رئیس هیات فوتبال قم در پاسخ به این سوال که آیا باز هم حاضرند میزبانی مسابقات ملی فوتسال را برعهده بگیرند، گفت:‌ اگر به همین روالی باشد که پشت سر گذاشتیم، نه. اما اگر صفر تا صد کار را به خودمان بسپارند بله حتما. جالب است که میهمانان خارجی اینقدر برای ما دردسر و خواسته نداشتند که متاسفانه برخی میهمانان داخلی ادعا داشتند و ایراد می‌گرفتند. البته تیم ملی هم بی‌ادعا بود و خواسته‌ای نداشت اما برخی اطرافیان تیم بودند که با خواسته‌ها و ادعاهای‌شان ما را ناراحت کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سام سه شنبه , ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۱

اونا گشنه وهتل ندیده بودن ،شما به بزرگواریتون ببخشید ،همیشه از ادمها همه جا هست ،گشنه وفرصت طلب

نام ... چهارشنبه , ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳

اقای بهرامی و تمام افراد مسئول واقعا خسته نباشید
میزبانی عالی بود
مرسی بابت زحماتتون
مرسی که ابروی قم رو حفظ کردید