کد خبر : 15438
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1393 - 11:33
-

طاهری: قول داده‌اند تا دو هفته آینده مشکلات مالی برطرف شود/نمی‌توانم در خصوص عدم دعوت گیتی پسندی ها به تیم ملی صحبتی بکنم!

طاهری: قول داده‌اند تا دو هفته آینده مشکلات مالی برطرف شود/نمی‌توانم در خصوص عدم دعوت گیتی پسندی ها به تیم ملی صحبتی بکنم!
بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند گفت: در حال حاضر فقط تمرینات هوازی و وزنه انجام می‌دهم و تصمیم گرفته‌ام که مصدومیت‌ام را کاملاً پشت سر بگذارم و با تمام قوا به میدان بیایم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند گفت: در حال حاضر فقط تمرینات هوازی و وزنه انجام می‌دهم و تصمیم گرفته‌ام که مصدومیت‌ام را کاملاً پشت سر بگذارم و با تمام قوا به میدان بیایم.

محمد طاهری با بیان اینکه هنوز از زانو مصدومیت دارد، اظهارکرد: من چند هفته پیش به تمرین تیم بازگشتم که متاسفانه دیدم هنوز درد دارم که دکتر مرا معاینه کرد و قرار شده است از دو هفته دیگر سر تمرینات حاضر باشم. در حال حاضر فقط تمرینات هوازی و وزنه انجام می‌دهم. تصمیم گرفته‌ام که مصدومیت را کاملاً پشت سر بگذارم و با تمام قوا به میدان بیایم.

وی در مورد دعوت نشدن بازیکنانی مثل مهدی جاوید، محمد کشاورز و احمد اسماعیل‌پور به تیم ملی گفت: این نظر مربی بوده است و من نمی‌توانم صحبتی در این خصوص بکنم، اما بعد از دوران مصدومیتم تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم به تیم ملی کمک کنم و به پیراهن تیم ملی خدمت کنم.

بازیکن سابق تیم ملی در پاسخ به اینکه مربی‌گری محمد کشاورز تا به اینجا خوب بوده است یا خیر؟ افزود: تا به حال کشاورز بد نتیجه نگرفته است، اما توقعات از گیتی پسند بالا است و حق هم دارند زیرا این تیم در چند سال اخیر بسیار خوب کارکرده است.

بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند در مورد جایگاه این تیم، گفت: امتیازات خیلی نزدیک است و با دو امتیاز نسبت به صدر جدول در رده چهارم ایستاده‌ایم. نمی‌توانم بگویم در پایان فصل در کجای جدول جا خواهیم گرفت، اما تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا بتوانیم قهرمان شویم.

طاهری گفت: امیدوارم مشکلات تیم ما حل شود و مسولان قول داده‌اند که این مشکلات تا دو هفته آینده بر طرف شود که یکی از این مشکلات مالی هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۳

یک مروری روی مصاحبه های خودتون بکنید ببینید تا حالا چند جور حرف زدید و گرفتید فلان موقع میام به تیم اضافه میشوم و به تیم ملی کمک میکنم!
چند وقت دیگه با همین صحبتها ادامه بده تا لیگ به آخرهاش برسه!!
ضمنا شما باید بیایی دوباره شایستگی‌های خود را واسه باشگاه خرج کنی ببینند چقدر آماده ای و چقدر قابلیت بازی گروهی دارید بعد به تیم ملی فکر کنید!

هوادار سه شنبه , ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۲

کاربر عزیز شما هم مروری روی گفته های خودت بکن و زمانی که تونستی محترمانه انتقاد کنی نظرتو بگو

نام ... چهارشنبه , ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱:۲۷

دوست عزیز طاهری خیلی وقته شایستگی هاش را به همه نشون داده

نام ... چهارشنبه , ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۸:۵۵

از قدیم گفتند داشتم داشتم حساب نیست دارم دارم حساب است!
اول سالم بودن’ بعد آمادگی ‘بعد بازی کردن مفید در لیگ ‘بعد استمرار در کار ‘بعد اگه به اهداف سرمربی تیم ملی نزدیک بودی دعوت به تیم ملی’بعد در صورت نیاز بازی ملی!
که قطعا اگر همه این موارد را هرکس بتواند کسب کند دیگه اینقدر نیاز به مصاحبه و پشتیبانی رسانه ای و اعلام آمادگی در رسانه ها نداره و همه را داخل زمین نشان میده و در آنصورت همه مردم هم از او پشتیبانی خواهند کرد

محسن سعیدی یکشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴

سلام هموطن شما افتخاروابروی میهن عزیز ما هستید امیدوارم همواره موفق و سربلند بهشید