کد خبر : 15478
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1393 - 14:07
-

فرش آرا بازیکن جدید نمی گیرد

فرش آرا بازیکن جدید نمی گیرد
سرپرست تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد گفت: از آغاز کار باشگاه هدف این بوده است که پله پله به سمت موفقیت قدم برداریم و بر همین اساس طبق برنامه پنج ساله گام برمی‌داریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرپرست تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد گفت: از آغاز کار باشگاه هدف این بوده است که پله پله به سمت موفقیت قدم برداریم و بر همین اساس طبق برنامه پنج ساله گام برمی‌داریم.

علی مرتضایی افزود: از ابتدای شروع به کار باشگاه، برنامه ۵ ساله‌ای داشتیم و با توجه به حضور در سال سوم این برنامه، هدف باشگاه حضور در جمع پنج تیم بالای جدول است.

وی ادامه داد: امسال تیم را به شکلی بستیم که خوب باشد و خوب هم نتیجه بگیرد، همین کسب نتایج خوب طبیعتا سطح توقعات را از تیم ما بالا برده ‌است ولی هدف اصلی ما همان حضور در جمع پنج تیم بالای جدول است تا در آینده هم طبق برنامه پیش برویم.

وی در خصوص اینکه آیا نیم‌نگاهی هم به قهرمانی در فصل جاری لیگ‌برتر دارند، افزود: با توجه به شرایط جدول و نتایجی که تا به امروز رقم خورده، هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست. در اواسط نیم فصل دوم شاید بتوان بررسی کرد که می‌توان به چه عنوانی فکر کرد یا نه، اما الان با توجه به نزدیکی تیم‌ها و فاصله ۲ امتیازی صدر جدول با رتبه هفتم نمی‌توان با قاطعیت از چیزی حرف زد.

مرتضایی در پاسخ به اینکه آیا برای تقویت تیم خود در بازار نقل و انتقالات با بازیکنی هم صحبت می‌کنند یا نه، تصریح کرد: تیم خود را بسته‌ایم و با توجه به بازیکنان امیدی که در لیست تیم داریم، نیازی به جذب بازیکن دیگر نداریم و کادر فنی نفرات مورد نیاز خود را در اختیار دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.