کد خبر : 15415
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1393 - 9:48
-

کفاشیان خطاب به اعضای تیم فوتسال زنان: به فکر موفقیت در آسیا باشید

کفاشیان خطاب به اعضای تیم فوتسال زنان: به فکر موفقیت در آسیا باشید
رییس فدراسیون فوتبال ایران در بازدید از اردوی آماده سازی تیم فوتسال زنان ایران خطاب به بازیکنان گفت: تمرکز خود را به موفقیت در مسابقات قهرمانی آسیا معطوف کرده تا افتخار دیگری را به ارمغان آورید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی کفاشیان عصر دوشنبه به همراه تنی چند از اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال در اردوی تیم ملی فوتسال زنان ایران حاضر شد و تصریح کرد: اکنون انتظارات از شما بالا رفته و امیدوارم در مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا که به میزبانی مالزی برگزار می شود، عملکرد خوبی داشته باشید و نایب قهرمانی دوره گذشته خود را تکرار کنید.

وی ادامه داد: در تیم ملی فوتسال جوانگرایی شده و امیدوار هستم در فرصت باقیمانده بتوانید به سطح فنی مناسبی برسید. پس از پایان لیگ تمام فکر و ذکرتان به تمرینات تیم ملی باشد تا در رقابت های قهرمانی آسیا عملکرد مطلوبی داشته باشید.

فریده شجاعی نایب رییس فدراسیون فوتبال در امور زنان نیز در ادامه این دیدار گفت: چند بازی تدارکاتی برای این تیم در نظر گرفته شده است که می توان به دیدار با تیم ملی روسیه اشاره کرد. معتقدم باتوجه به تجربه ای که بازیکنان از حضور در کنار هم کسب کرده اند، رسیدن به نتایج ایده آل دور از دسترس نیست.

همچنین شهناز یاری سرمربی تیم ملی فوتسال زنان در پایان این دیدار گفت: از مسئولان فدراسیون می خواهم حمایت خود را از این تیم دریغ نکنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۴:۵۸

خدای کفاشیان فقط کارت همینه وبدرد همین کار میخوری

فوتسالي پنجشنبه , ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۴

با رفتن مظفر باید با عناوین و افتخارات خداحافظی بفرمایید جناب کفاشیان!!!