کد خبر : 15517
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 آذر 1393 - 13:35
-

پایان یک نیم فصل رویایی

پایان یک نیم فصل رویایی
نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال یکشنبه به پایان رسید و تیم تاسیسات دریایی تهران عنوان قهرمانی نیم فصل را از آن خود کرد. این مهم در شرایطی رقم خورد که کمتر کسی پیش بینی می کرد این تیم بتواند قهرمان نیم فصل شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال یکشنبه به پایان رسید و تیم تاسیسات دریایی تهران عنوان قهرمانی نیم فصل را از آن خود کرد. این مهم در شرایطی رقم خورد که کمتر کسی پیش بینی می کرد این تیم بتواند قهرمان نیم فصل شود اما در هیجان انگیزترین لیگ فوتسال، شاگردان وحید شمسایی نیمی از راه قهرمانی را طی کردند.در هفته سیزدهم ۷ تیم از چهارده تیم برای قهرمانی نیم فصل می جنگیدند و ۷ تیم پایین جدول هم جنگ برای بقا را آغاز کرده بودند. در بالای جدول تاسیسات دریایی با تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوان توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند.تاسیسات شروع چندان خوبی نداشت اما در ادامه لیگ بهتر شد و توانست در نهایت به صدر جدول برسد. در رده دوم ماهان تندیس قرار دارد. شروع رویایی این تیم با ۷ برد پیاپی این تصور را بوجود آورد که ماهانی ها به راحتی قهرمان می شوند اما این تیم در میانه های راه دچار نوسان شد و با تغییر سرمربی خود شرایط این تیم بهبود نیافت اما در نهایت در هفته پایانی به پیروزی رسید و در جایگاه دوم باقی ماند.حفاری خوزستان نیم فصل اول را بدون شکست به پایان رساند هر چند رکورددار تساوی در لیگ هم هستند. گیتی پسند با نوسان و حاشیه زیاد تا آستانه تغییر کشاورز هم رفت اما این مربی بازیکن ابقا شد و اعلام کرد که دیگر در این تیم به عنوان مربی نمی ماند. فرش آرا تیم مشهدی هم خود را در جمع مدعیان قرار داد تا برای نیم فصل دوم به قهرمانی هم فکر کند. دبیری تبریز که با حسین شمس شروع خوبی نداشت با برکناری او شرایط بهتری پیدا کرد و با جواد اصغری مقدم تنها سه امتیاز با تیم صدرنشین فاصله دارد. مس سونگون که در هفته های ابتدایی شگفتی ساز لیگ بود در سه هفته اخیر با سه باخت تا رده هفتم سقوط کرد و کارش در نیم فصل دوم سخت است. در نیمه پایین جدول هم ۷ تیم برای بقا می جنگند. صدرنشین این ۷ تیم میثاق تهران است که شرایط چندان خوبی ندارد و هنوز به هارمونی لازم نرسیده است. منصوری قرچک هم درگیر با مشکلات مالی نتوانسته این فصل در جمع مدعیان باشد و رقابتش را در بین پایین جدولی ها دنبال می کند. فردوسی مشهد که از تیم های تازه وارد است پرفراز و نشیب بوده و در نیم فصل دوم کار دشواری دارد. شهروند ساری با ابطحی دربازی های خانگی خوب کار می کند اما در بازیهای خارج از خانه باختهای پرگلی دارد که باید این نقیصه را برطرف کند. مقاومت البرز با چالش مالی روبروست و با ادامه این روند شاید یکی از دو تیم سقوط کننده باشد. پایاسازه تبریز هم شرایط خوبی ندارد و با تغییر مربی هم اوضاع آنها بهبود چندانی پیدا نکرده است. در قعر جدول شهرداری ساوه قرار دارد که با تغییر مربی چهار امتیاز گرفت اما کمبود مهره و ضعف دفاعی پاشنه آشیل تیم خوراکچی است که باید در نیم فصل آن را ترمیم کند.

منبع:خبرورزشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۲۱ آذر ۱۳۹۳ - ۸:۲۳

ببخشید بازیهای با کیفیت پایین بخصوص اوایل فصل و حضور بعضی تیمهای داغون و بازیهای بزن زیرش بعضی تیمها و … از چه نظر هیجان انگیز بود؟