کد خبر : 15607
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آذر 1393 - 8:45
-

سازمان لیگ فوتسال حق تفسیر و تغییر قانون را ندارد/هر تیم می تواند به جای ۴خرید لیگ برتری بازیکن جدید بگیرد

سازمان لیگ فوتسال حق تفسیر و تغییر قانون را ندارد/هر تیم می تواند به جای ۴خرید لیگ برتری بازیکن جدید بگیرد

رئیس کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران به برخی ابهامات در نقل و انتقالات لیگ فوتسال پاسخ داد. هوشنگ نصیرزاده در مورد آئین نامه نقل و انتقالات فوتسال گفت: این آئین نامه توسط خود من و در کمیته تدوین مقررات نوشته شده و به آن اشراف کامل دارم. نصیرزاده

رئیس کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران به برخی ابهامات در نقل و انتقالات لیگ فوتسال پاسخ داد.

هوشنگ نصیرزاده در مورد آئین نامه نقل و انتقالات فوتسال گفت: این آئین نامه توسط خود من و در کمیته تدوین مقررات نوشته شده و به آن اشراف کامل دارم.

نصیرزاده در مورد ادعای باشگاه شهرداری ساوه مبنی بر جذب بازیکن لیگ برتری اذعان داشت: من به تیم خاصی کار ندارم.هر تیم در ابتدای فصل می تواند ۴ بازیکن جدید لیگ برتری جذب کند و تا پایان فصل هم باید ۴ بازیکن لیگ برتری داشته باشد.در زمان نقل و انتقالات یک تیم می تواند  ۴ بازیکن جدید لیگ برتری خود را به شرط فسخ و توافق دوطرفه کنار گذاشته و بازیکنان لیگ برتری جدید جذب کند. این باشگاه هم اگر بازیکن لیگ برتری که در ابتدای فصل جذب کرده را کنار بگذارد می تواند به جای آنها بازیکن لیگ برتری بگیرد.

رئیس کمیته تدوین و مقررات فدراسیون فوتبال در مورد اینکه هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال تفسیر متفاوتی از این قانون دارد تاکید کرد: هیات رئیسه سازمان لیگ حق دخل و تصرف و تفسیر در قانون را ندارد و تمامی این موارد توسط کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال صورت می گیرد و سازمان لیگ فاقد صلاحیت برای تغییر یا تفسیر در قانون است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

قانونی یکشنبه , ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۷

اگه تیمهای دیگه ای هم بودند شما آقایون اینقدر دلسوزی هم میکردید……

sh یکشنبه , ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۹

زنده باد آقای نصیرزاده ی عادل