کد خبر : 15698
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آذر 1393 - 18:22
-

شارقی:در جریان اعتصاب بازیکنان نیستم / با وجود مشکلات مالی، نبود بازیکن و استعفای سرمربی روند نتیجه‌گیری خوبی داشتیم

شارقی:در جریان اعتصاب بازیکنان نیستم / با وجود مشکلات مالی، نبود بازیکن و استعفای سرمربی روند نتیجه‌گیری خوبی داشتیم
بازیکن گیتی پسند درباره اعتصاب بازیکنان گیتی‌پسند در چند روزاخیر گفت: متأسفانه من در جریان اعتصاب بازیکنان و مشکلات آن‌ها نیستم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرشاد شارقی پیرامون دلیل حضور پیدا نکردن در تمرینات روز چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه تیم گیتی‌پسند اظهار داشت: من به دلیل بیماری سرماخوردگی که داشتم با اجازه باشگاه در تمرینات تیم حضور پیدا نکردم.
وی درباره شایعه اعتصاب بازیکنان گیتی‌پسند در چند روزاخیر،افزود: متأسفانه من در جریان اعتصاب بازیکنان و مشکلات آن‌ها نیستم.
بازیکن تیم گیتی‌پسند اصفهان با اشاره به مشکلات مالی، تصریح کرد: قرار شده که مشکلات مالی حل شود و به اعتقاد من اگر این مشکلات رفع شود و ما در نیم‌فصل دوم روند نتیجه‌گیری بهتری داریم.
وی گفت: در حال حاضر در تیم گیتی‌پسند حضور دارم و امیدوار هستم که با رفع مشکلات، نیم‌فصل دوم نیز در این باشگاه ماندگار شوم.
شارقی درباره اینکه آیا درخواست کسب رضایت‌نامه از باشگاه داشته یا نه، خاطرنشان کرد: صحبت‌هایی با باشگاه‌ها داشته‌ام اما هنوز چیزی قطعی نشده است. علاقه‌مند هستم که در شهر اصفهان بازی کرده و تا جایی که بتوانم و مشکلاتم رفع شود، دوست دارم که در گیتی‌پسند بمانم.
وی با اشاره به روند نتیجه‌گیری گیتی‌پسند در نیم‌فصل نخست لیگ برتر بیان کرد: ما در نیم‌فصل نخست با وجود مشکلات خود، خوب نتیجه گرفتیم و خوشبختانه تا این جای کار روند خوبی داشتیم.
شارقی با اشاره به مشکلات نیم‌فصل اول، گفت: متأسفانه با وجود مشکلاتی مثل مسائل مالی، نبود بازیکن و استعفای سرمربی تیم، روند نتیجه‌گیری خوبی داشته و کسب جایگاه چهارم جدول برای ما مطلوب بوده است.
وی تصریح کرد: ما در بازی‌های حساسی که با تیم‌های صدر جدولی مثل تأسیسات دریایی و مس سونگون داشتیم به دلیل نداشتن تعدادی از بازیکنان تأثیرگذار نتوانستیم به پیروزی برسیم اما در کل با بازی‌هایی که به نمایش گذاشتیم شرایط خوبی را ایجاد کرده و نتایج خوبی گرفتیم.
شارقی درباره اینکه امسال، فوتبال اولویت بیشتری نسبت به فوتسال برای باشگاه گیتی‌پسند دارد،افزود: با وجود اینکه تیم‌فوتسال باشگاه با مشکلاتی روبه‌رو بوده، شرایط به گونه‌ای نیست که سرمایه‌گذاری تیم روی فوتبال باشد و به فوتسال هیچ توجهی نشود چرا که طاهری خودش فوتسالی بوده و من فکر نمی‌کنم که چنین چیزی صحت داشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۹:۱۴

یعنی آدمی که داریم با بقیه بچه های تیم همه جوره ارتباط داره حالا میگه از تصمیم بقیه خبر ندارم!!!!!!
بعد شما که این چند روز خیلی هم سرحال در خیلی جاها حضور داشتی چگونه می‌فرماید بیماری داشتم!!!!
یعنی شماها چگونه متوجه نمیشوید که بیشتر حواس و فکر و ذکر و هزینه آقای طاهری به فوتبال است چون پول کلان و تبلیغ توی فوتبال است!!!!
نمیدونم شما چرا تیم شما فوتسالیست های گیتی را در آقایان شرکت داده‌اند در حالی که هیچکدام شما بر خلاف ادعاهایتان هنوز مرد نشده اید که لااقل حرفتان را بزنید!!!!!

نام ... دوشنبه , ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۶

پارسال هم به بهانه تامین پول واسه خروج از کشور واسه بازیهای آسیایی زودتر از خیلی‌ها بیشترین درصد قراردادش را جلوجلو گرفته بود و آنجا هم که بیشتر نقش توریست را بازی کرده بود
نمیدونم چرا همیشه هم کشاله هایش کش آمده اند و مصدوم است!

نام ... دوشنبه , ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳

برا کسى که همه عمرش لیگ١ بوده یا ته جدول بوده مقام چهارمى عالیه دیگه،

نام ... دوشنبه , ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۶

این واسه جواب اقایون میگم که بدونن بازیکناى اصفهانى گیتى هنوز از پارسال کلى طلب دارن.اول فصل به شارقى بازى نمیداد ولى الان فهمیده اقاى کشاورز که چه بازیکنه با ارزشیه. ایشون کاپیتانه فیروز صفه بوده یه زمانى.٢بار رفت لیگه ١هر ٢بارم تیم امد لیگه برتر.با گیتى نوین ک یه تنه اورد تیمو بالا
بدشم ایشون اولین بازیکنى بوده ک از اصفهان دعوت تشده بود تیم ملى امید

نام ... دوشنبه , ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۲

بعد ایشان که به قول شما طلب از سال قبل داره چه قدر گرفته و چرا دوباره قرارداد بسته
چرا جرات نداره لااقل حرفش را بزنه؟ یعنی واسه پول ادم باید به هر کاری تن بده؟ و واسه اینکه جریمه نشه توی مصاحبه هم جرات حرف زدن نداشته باشه
هرچند ایشان عادت داره هر تیمی باشه و هر مربی باشه و هر رفتاری بکنه میگه به من ربطی نداره و چیزی که مهم است پول است