کد خبر : 15625
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آذر 1393 - 10:53
-

غیاثی:بازیکنان با تفکرات رعدی خو گرفته‌اند/با اتفاقات غیرقابل پیش بینی می‌توانیم مدعی قهرمانی باشیم!

غیاثی:بازیکنان با تفکرات رعدی خو گرفته‌اند/با اتفاقات غیرقابل پیش بینی می‌توانیم مدعی قهرمانی باشیم!
مربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم غلبه بر تیم مطرح شهید منصوری قرچک را برای موفقیت تیمش در مسیر قهرمانی لیگ برتر فوتسال مهم و ضروری دانست .

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید وحید غیاثی اظهار کرد: ما برای دیدار با منصوری قرچک تمرینات خوبی داشته‌ایم و بازیکنان نیز با تفکرات علیرضا رعدی سرمربی جدید تیم خو گرفته‌اند تا بتوانیم در نخستین دیدار دور برگشت به پیروزی برسیم.

وی ادامه داد: تیم ما برای حضوری قوی در بازی خانگی هفته چهاردهم مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور آماده است تا با برتری در بازی مقابل شهید منصوری قرچک ناکامی‌های هفته‌های هشتم تا دوازدهم را فراموش کرده و بار دیگر به صدر جدول برگردیم.

مربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم تصریح کرد: اکنون در جدول رده‌بندی فاصله‌ای بر حسب تفاضل گل با تیم صدرنشین تاسیسات دریایی تهران داریم چون هر دو ۲۶ امتیازی هستیم ولی با توجه به اینکه با تیم تاسیسات در هفته پانزدهم در قم بازی داریم امیدوار به صدرنشینی مجدد در لیگ برتر هستیم و مطمئنا با اتفاقاتی که در آینده قابل پیش بینی نیست می‌توانیم یک بار دیگر مدعی قهرمانی باشیم.

وی ادامه داد: بازی هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال کشور که روز جمعه بیست و هشتم آذر ماه در سالن شهید حیدریان قم برگزار می‌شود برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و امیدوارم با حمایت تماشاگران قمی بتوانیم از این بازی ۳ امتیاز را کسب کنیم.

غیاثی ادامه داد: بعدا تغییراتی که در تیم فوتسال ماهان تندیس به وجود آمده، در کنار یکدیگر با همدلی و وفاق بیشتر قصد داریم با تمام قدرت در ادامه بازی‌های فصل جاری لیگ برتر شرکت کنیم و هدفمان این است که در پایان فصل به مقام قهرمانی لیگ برتر فوتسال کشور برسیم.

مربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم خاطرنشان کرد: در بازی با تیم فوتسال شهید منصوری قرچک در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال تمام بازیکنان در ترکیب تیم ما حضور دارند و با بهترین وضعیت به میدان می‌رویم تا بعد از غلبه بر تیم مس سونگون یک پیروزی دیگر را با تماشاگران خودی جشن بگیریم.

وی اضافه کرد: بازیکنانی که در این فصل در ترکیب تیم ماهان تندیس قم حضور دارند همگی از بهترین‌های فوتسال کشور هستند و امیدوارم با حضور این بازیکنان و حمایت خوبی که از سوی باشگاه از تیم ما شده بتوانیم این روند رو به رشد را ادامه داده و قهرمان شویم.

غیاثی یادآور شد: تیم ما برای دیدار با شهید منصوری قرچک از شرایط خوبی برخوردار است و مصمم هستیم که از این بازی سه امتیاز کامل را کسب کنیم چون هفته بعد با تیم میثاق و در هفته شانزدهم با تیم تاسیسات در قم بازی داریم و باید پیروز میدان هر سه مسابقه باشیم.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷

تو چی میگی دیگه فقط داش علی شریفی بهترین بازیکن مربیه ایران

مجید یکشنبه , ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵

مگه رعدی تمرین داده که خو گرفته باشین؟

نام ... یکشنبه , ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸

لابد بچه ها تله پاتی با افکارش خوگرفتن بعد از اینکه دوستات مصاحبه هاتو تنظیم کردن یه نگاهم خودت بندازی بد نیس.اخه این همه ضد و نقیض نوبره والا. با کدوم تمرین خو گرفتن؟انقد به شعور مخاطبا توهین نکن مصاحبه ن آدمو بزرگ میکنه نه مطرح میکنه باید توانایی داشته باشی یه نگا به خودت بنداز ببین چی داری واسه گفتن یادت رفته پارسال تیمو داشتی اوت میکردی

امیر دوشنبه , ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۸:۴۵

بنده خدا اصلا این مصاحبه رو نکرده ، از قولش همین جوری زده یکی از خبرگزاری ها

نام ... دوشنبه , ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۹:۳۶

و نتیجه آنکه این پول حلال بعضی خبرنگاران چه ها که نمی‌تواند بکند!!!!!

طرفدار ماهان تندیس سه شنبه , ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۹

غیاثی اصلا این مصاحبه را انجام نداده و خبرنگاران این را از قول خود زده‌اند مگر می‌شود تیم تمرین نکرده باشد و غیاثی چنین مصاحبه‌ای کرده باشد