کد خبر : 15858
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1393 - 17:23
دسته‌بندی نشده
-

از مدیرعامل شدن شهرام دبیری بی اطلاع بودیم/ هیأت فوتبال در جریان کاندیداتوری وی قرار نگرفته است

از مدیرعامل شدن شهرام دبیری بی اطلاع بودیم/ هیأت فوتبال در جریان کاندیداتوری وی قرار نگرفته است
مدیر روابط عمومی هیأت فوتبال استان آذربایجان‌شرقی گفت: سمت شهرام دبیری در باشگاه دبیری تبریز پیش از این رئیس هیأت مدیره بود و هیات فوتبال هیچگونه نامه‌ای مبنی بر مدیر عامل شدن وی در این باشگاه به جای فرزین دبیری دریافت نکرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،”محمدرضا تقیون” در خصوص ادعای شهرام دبیری مبنی بر عدم حمایت هیأت فوتبال استان از وی در انتخابات هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، گفت: سمت شهرام دبیری در باشگاه دبیری تبریز پیش از این رئیس هیأت مدیره بود و هیات فوتبال هیچگونه نامه‌ای مبنی بر مدیر عامل شدن وی در این باشگاه به جای فرزین دبیری دریافت نکرده است.

وی اضافه کرد: مطابق قانون برای حضور در مجمع انتخاباتی هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال باید پنج نفر به عنوان معرفی یا هر عنوان دیگری فرد را معرفی کند ولی ما تا قبل از شنیدن خبر کاندیدا شدن دکتر دبیری در فدراسیون فوتبال از طریق رسانه‌ها، هیچ اطلاعی از این موضوع نداشته‌ایم و وی را به عنوان رئیس هیأت مدیره باشگاه می‌شناختیم که با این سمت نمی‌توانستند در این مجمع کاندیدا شوند.

مدیر روابط عمومی هیأت فوتبال استان متذکر شد: وقتی از تغییر سمت شهرام دبیری در ساختار تشکیلاتی باشگاه دبیری به مدیر عامل بی اطلاع بودیم، چگونه می‌توان هر اقدامی در این خصوص انجام داد؟ او هر کاری هم انجام داده است از طریق فدراسیون فوتبال بوده و هیأت فوتبال استان در جزئیات این اقدام قرار نگرفته است.

گفتنی است در سایت فدراسیون فوتبال نیز از کاندیداتوری شهرام دبیری به عنوان مدیر عامل باشگاه دبیری تبریز یاد شده است که پیش از این فرزین دبیری مدیریت این باشگاه را بر عهده داشت.

منبع:آناج

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسالی سه شنبه , ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۱

بابا دنیا رو آب ببره شما رو خواب میبره بنده خداها
اصلا تا نیم فصل مسابقات شما تو کدوم یک از بازی های لیگ برتری نماینده های تبریز حضور داشتین؟
بابا جمع کنین خودتون رو دست از سر ورزش این شهر بردارین لطفا

Reza چهارشنبه , ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵

همه چیز شما شده فوتبال چون اونجا بیشتر معروف میشین…
اون از رئیس هیأت فوتبال ک اگه بگن اسم سه تا تیم لیگ برتری شهرتو بگو إمکان نداره بدونه اینم از شما ک تا دیروز تو سالن میکروفون دست میگرفتین و اسم بازیکنارو میگفتی حالا شدی مدیر روابط عمومی حالا خدا میدونه چجوری؟؟؟
تورو خدا دست از سر فوتبال و فوتسال این شهر بردارین…