کد خبر : 15795
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1393 - 9:32
-

برزیل قهرمان شد / ماتادورها سوم

برزیل قهرمان شد / ماتادورها سوم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،تیم‌های برزیل و پرتغال موفق شدند با شکست حریفان خود به دیدار نهایی تورنمنت جهانی فوتسال بانوان راه یابند. در مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات که در هاتیلو کاستاریکا برگزار می‌شود٬ ابندا دو تیم اسپانیا و پرتغال به مصاف هم رفتند که در پایان پرتغال موفق شد ۳ بر ۲

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،تیم‌های برزیل و پرتغال موفق شدند با شکست حریفان خود به دیدار نهایی تورنمنت جهانی فوتسال بانوان راه یابند.

در مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات که در هاتیلو کاستاریکا برگزار می‌شود٬ ابندا دو تیم اسپانیا و پرتغال به مصاف هم رفتند که در پایان پرتغال موفق شد ۳ بر ۲ نایب قهرمان دوره گذشته را مغلوب کند. در بازی دوم برزیل قهرمان ۴ دوره گذشته این مسابقات با نتیجه پرگل ۸ بر ۱ میزبان را مقهور قدرت خود کرد تا حریف پرتغال در دیدار نهایی شود. برزیل در دور گروهی موفق شد بود پرتغال را ۳ بر ۲ شکست دهد.

ابتدا دو تیم اسپانیا و کاستاریکا برای تعیین تیم سوم به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۸ بر ۲ ماتادورها به پایان رسید و سپس بازی نهایی مابین برزیل و کاستاریکا برگزار شد که سلسائو توانست با نتیجه نزدیک ۴ بر ۳ حریف خود را از پیش رو بردارد.
در ۴ دوره گذشته این رقابت‌ها برزیل همواره یک پای ثابت فینال بوده‌است و در سال‌های زوج پرتغال و در سال‌های فرد اسپانیا موفق شده‌اند به فینال صعود کنند.

در دیدار انتخابی رده پنجم نیز گوآتمالا موفق شد ژاپن را ۲ بر ۱ شکست دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.