کد خبر : 15961
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آذر 1393 - 18:29
-

شمسایی:میثاق بازیکنان و مربیان خوبی دارد/عادت کرده‌ایم که هر هفته دو سه بازیکن را در اختیار نداشته باشیم

شمسایی:میثاق بازیکنان و مربیان خوبی دارد/عادت کرده‌ایم که هر هفته دو سه بازیکن را در  اختیار نداشته باشیم
بازیکن مربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی درباره شروع نیم فصل دوم رقابتهای لیگ برتر بیان کرد: سه بازی اول نیم فصل دوم برای ما خیلی سخت است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بازیکن مربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی درباره شروع نیم فصل دوم رقابتهای لیگ برتر بیان کرد: سه بازی اول نیم فصل دوم برای ما خیلی سخت است.
وحید شمسایی در خصوص دیدار روز پنجشنبه این تیم برابر میثاق تهران در هفته نخست دور برگشت لیگ برتر بیان کرد: به نظرم بازی خیلی سختی است. این درست که ما در دور رفت آنها را بردیم ولی خیلی بازی سختی داشتیم. میثاق چند بازیکن خوب دارد که سال‌هاست کنار هم بازی می‌کنند ضمن اینکه لک و هاشم‌زاده مربیان این تیم هم از مربیان ملی بودند که تجربیات خوبی دارند.

وی با بیان اینکه هر هفته دو سه بازیکن تیم خود را به خاطر مصدومیت و محرومیت در اختیار ندارد، گفت: دیگر به این موضوع عادت کرده‌ایم که هر هفته دو سه بازیکن را در اختیار نداشته باشیم. در این بازی هم علی ابراهیمی و محمد زارعی را در اختیار نخواهیم داشت.

سرمربی تیم تاسیسات دریایی اضافه کرد: از این پس همه نوع نگاه به تاسیسات دریایی عوض خواهد شد و همه تیم ها می‌خواهند صدرنشین لیگ را از بالای جدول به پایین بکشند. نیم فصل دوم را نیم فصل هدف می‌گویند چونکه دیگر تیم‌هایی که می‌خواهند قهرمان شوند، یا آنها که به دنبال فرار از سقوط هستند در نیم فصل دوم هدف خود جستجو می‌کنند.

شمسایی در پاسخ به این سوال که آیا برنامه ریزی لیگ در نیم فصل دوم به سود این تیم خواهد بود یا خیر، یادآور شد: فرقی نمی‌کند که هر هفته با چه تیمی بازی داریم. البته این را بگویم که سه هفته ابتدایی نیم فصل دوم برای ما خیلی سخت خواهد بود. میثاق تیمی است که جایگاهش باید در جدول فرق کند و دو حریف بعدی هم دارای شانس قهرمانی هستند. اما با اطمینان می‌گویم که بازی داخل خانه یا در خانه حریف چندان تفاوتی نخواهد کرد.

وی درباره اینکه گفته بود در صورت جذب یک بازیکن جدید نام خود را از فهرست تیم خارج خواهد کرد، گفت: این قانونی بود که کمیته فوتسال در نظر گرفته بود که البته حالا تمام شده و ما هم تغییری ایجاد نکردیم ولی ای کاش مثل اروپا کارها را پیش ببریم که اگر یک تیم در لیست خود جای خالی دارد بازیکن جدید به خدمت بگیرد نه اینکه بازیکنی را حذف کرده و جایگزین بیاورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمد پنجشنبه , ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۱

به امید خدا تاسیسات قهرمان میشه مخصوصا با امدن امیر شمسایی تیم جون گرفته و مهره چین بازیکنان بهتر