کد خبر : 16452
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 آذر 1393 - 13:46
دسته‌بندی نشده
-

خوراکچی:هاشم زاده تمرینات تیم ها را هم رصد می کند/ امروز در مورد استعفایم تصمیم گیری می شود

خوراکچی:هاشم زاده تمرینات تیم ها را هم رصد می کند/ امروز در مورد استعفایم تصمیم گیری می شود
سرمربی مستعفی تیم فوتسال شهرداری ساوه گفت: دعوت از محمد طاهری به تیم ملی نشان می‌دهد که دستیار خسوس حتی تمرین تیم‌ها را هم رصد می‌کند و از این بابت خوشحالم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود خوراکچی، در مورد اعلام فهرست تیم ملی برای بازی‌های دوستانه با کرواسی اظهار داشت: از اینکه محمد طاهری دوباره به تیم ملی دعوت شده، خیلی خوشحالم و خوشحال‌تر نیز خواهم شد که سرمایه‌های دیگری چون مصطفی نظری، محمد کشاورز، احمد اسماعیل‌پور، تقی‌زاده و مریدی‌زاده هم دوباره به تیم ملی دعوت شوند. دعوت از طاهری نشان داد که مربیان تیم‌ ملی خصوصا محمد هاشم‌زاده دستیار خسوس کاندلاس، نظاره‌گر تمرینات باشگاهی هستند و تمرین آنها را رصد می‌کنند چون طاهری به دلیل مصدومیت بازی نکرده و در هفته چهاردهم هم گرچه بهبود یافته بود اما محمد کشاورز صلاح دید او را بازی ندهد تا با آمادگی کامل به بازی‌های بعدی برسد.

وی افزود: حتما عملکرد طاهری و آمادگی‌اش براساس حضور در تمرینات بررسی شده و این خیلی خوب است. من طاهری را خیلی دوست دارم و معتقدم که سرمایه‌های فوتسال کشور باید حفظ شوند. امیدوارم که کشاورز، نظری و سایرین هم به تیم ملی دعوت شوند.

خوراکچی که بعد از باخت هفته چهاردهم تیمش، از سرمربیگری شهرداری ساوه استعفا کرده، در این مورد تصریح کرد: باشگاه ما هیات‌مدیره و مدیرعامل دارد که باید آنها در مورد استعفای من تصمیم‌گیری کنند و من به عنوان مربی، باید نظر آنها را بپذیرم. روز گذشته (شنبه) چند جلسه در همین رابطه برگزار شد که من در آنها حضور نداشتم اما در این جلسات به من اختیار بیشتری نسبت به گذشته دادند و مجوز جذب سه بازیکن خارجی برای تقویت تیم را صادر کردند. امروز هم جلسه‌ای برگزار می‌شود که من هم در آن حضور دارم و فکر می‌کنم در این جلسه تصمیم نهایی در مورد استعفای من گرفته شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس یکشنبه , ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶

آقای خوراکچی ایشالا با جذب بازیکن خارجی و همت بچه ها تو لیگ ماندگار میشیم.از پایگاه خبری سوال داشتم.چرا جام حذفی فوتسال برگزار نمیشه.

ساوه یکشنبه , ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۸

ایشالا بازیکنای خارجی رو واسه فصل بعد میخاد بگیرید این فصل که تموم شد

نام ... یکشنبه , ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷

اگر تیم ملی برزیل هم بدی دست اقای خوراکچی باز هم یه ایراد به کار اونها میگیره
اقا جون اینکاره نیستی
دست بکش برو

نام ... یکشنبه , ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۲

اینقدر تیکه به بهترین بازیکن فوتسال ایران ننداز اقای خوراکچی
شما اگر مربی بودی تیمت از بحران خارج میکردی مرد حسابی

ساوه یکشنبه , ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۶

اگر بگم محمود خوراکچی بهترین مربیه ایرانه ۱۰۰% پیام من چاپ میکنی اقای اردهالی؟
اینقدر پاچه خواری نکن عزیزم

دلسوز یکشنبه , ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۱

تو این شرایط اونم توی تیم شهرداری ساوه یک مربی باید روانشناسی ورزشی بداند تا تیم را از بحران خارج کند

عرفان یکشنبه , ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۴

اقای خوراکچی یه بار میگی ظریفیان یه بار میگی شجری تکلیفتو با خودتم مشخص نکردی این ظریفیان تا تو این تیمه تیمت یه دل نمیشه

B سه شنبه , ۲ دی ۱۳۹۳ - ۰:۱۰

Mikhahi berim Reza ogabiro biyar im ta timo negah dare albate on dargire sakhtemon sazi ye vagt nemikoni pedar timo Reza ogabi dar ovord hame ino midone vali hich ki nemigi vali man goftam ke bedonid dast az sare in Tim vardar in Tim mimone