کد خبر : 16542
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 دی 1393 - 18:57
-

امتیاز هیات فوتبال اصفهان به آینده‌گستر ایرانیان واگذار شد/ قوی‌بیان: دربی را ببریم صعودمان به پلی‌آف قطعی است

امتیاز هیات فوتبال اصفهان به آینده‌گستر ایرانیان واگذار شد/ قوی‌بیان: دربی را ببریم صعودمان به پلی‌آف قطعی است
از سوی ابرقویی نژاد رئیس هیات فوتبال استان اصفهان امتیاز تیم های امید و بزرگسالان هیات فوتبال استان اصفهان در لیگ دسته اول به باشگاه آینده گستر ایرانیان واگذار شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، باشگاه فرهنگی ورزشی آینده‌گستر ایرانیان نزدیک به یک سال است که فعالیت خود را تنها در رشته فوتسال آغاز کرده و در هر رده سنی چهار تیم دارد، این باشگاه سهمیه هیئت فوتبال استان اصفهان را در لیگ دسته اول فوتسال کشور خریداری کرد.

پویان قوی‌بیان مدیرعامل آینده‌گستر ایرانیان در این خصوص اظهار کرد: باشگاه ما نزدیک به ۱۷ تیم دارد که در هر رده سنی چهار تیم فعالیت می‌کنند و عناوین گوناگونی را در مسابقات استانی و ملی به دست آورده‌ایم که مهم‌ترین آن نایب قهرمانی نوجوانان باشگاه در مسابقات کشوری است که این موفقیت در فوتسال نوجوانان اصفهان بی‌سابقه بوده است، این را باید اضافه کرد که تیم‌های باشگاه در مسابقات مختلف مجبورند با نام‌های گوناگون آذین سپهر، شایان مهر، انصار و اسپادانا حضور یابند.

مدیرعامل باشگاه آینده‌گستر ایرانیان، پیرامون خرید سهمیه هیئت فوتبال استان در لیگ دسته اول فوتسال کشور گفت: با توجه به ظرفیت باشگاه از اوایل امسال خلا یک تیم بزرگسال در مسابقات کشوری احساس شد که به دنبال اخذ سهمیه دسته اول و دوم بودیم که خوشبختانه با تعاملی که بین باشگاه و علی‌اکبر ابرقویی‌نژاد ایجاد شد، وی لطف کرد سهمیه این تیم که درگیر مسابقاتش است را به همراه تیم امید که در مسابقات کشوری حضور خواهد یافت، به ما واگذار کرد. تا پیش از آمدن این دو سهمیه هزینه باشگاه ما سالانه ۲۰۰ میلیون بود که با آمدن این دو تیم به ۴۰۰ میلیون تومان خواهد رسید.

وی در خصوص دربی اصفهان بین آینده‌گستر ایرانیان و کاشی نیلو در لیگ دسته اول فوتسال کشور نیز گفت: کادر فنی و بازیکنان کاشی نیلو از دوستان ما محسوب می‌شوند و امیدوارم دربی زیبایی از این دو تیم شاهد باشیم و در پایان پیروزی برای ما باشد چرا که اگر در بازی پنج‌شنبه پیروز شویم صعودمان در مرحله پلی‌آف قطعی می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اصفهان سه شنبه , ۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۰

کاشی نیلو تو دربی پیروز میشه زنده باد علی افضل

vahid پنجشنبه , ۴ دی ۱۳۹۳ - ۰:۴۶

از آقای افضل خواهش میکنم هی برای خودش پیام زنده باد نذاره.دیگه کسی تو را سرمربی جایی نمیذاره