کد خبر : 16580
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 دی 1393 - 13:50
-

سقوط اخلاق در سالن حیدریان

سقوط اخلاق در سالن حیدریان

پایگاه خبری فوتسال ایران- قم- محمد جعفر عابدی: آنچه که در جریان بازی ماهان تندیس و شهید منصوری قرچک اتفاق افتاد یک رسوایی بزرگ برای جامعه ورزشی به حساب می‌آید که همه در قبال این حرکت عده‌ای تماشاگرنمای معلوم الحال  مسئولند و باید پاسخگو باشند. این اولین بار نیست که در سالن ۲ هزار نفری

پایگاه خبری فوتسال ایران- قم- محمد جعفر عابدی: آنچه که در جریان بازی ماهان تندیس و شهید منصوری قرچک اتفاق افتاد یک رسوایی بزرگ برای جامعه ورزشی به حساب می‌آید که همه در قبال این حرکت عده‌ای تماشاگرنمای معلوم الحال  مسئولند و باید پاسخگو باشند. این اولین بار نیست که در سالن ۲ هزار نفری شهید حیدریان که مملو از تماشاگر هست نه تنها به شخصیت و آبروی بازیکنان بلکه به فرهنگ پایتخت جهان تشیع توهین می‌شود و جالب اینکه تا کنون هیچ کس با این افراد برخورد قاطع نکرده است.

همین چند هفته پیش بود که محمد کشاورز کاپیتان تیم گیتی پسند اصفهان و بهترین بازیکن سال آسیا در سال ۲۰۱۱ در سالن شهید حیدریان خودش و ناموس و مادرش مورد هجمه تماشاگران قرار گرفت و این‌بار نیز تماشاگرنما‌ها به میثم ایلانلو بازیکن محبوب قمی حمله کردند و در طول بازی چه توهین‌هایی که به این بازیکن نشد.

بازیکنی که در فصل جدید به عشق ماهان تندیس جام باشگاه‌های آسیا را از دست داد و از دبیری تبریز جدا شد تا برای تیم شهرش بازی کند و در اواخر نیم فصل هم معلوم نشد چرا از این تیم جدا شد، و هنوز هم معلوم نیست و خودش در این رابطه سکوت کرده و هیچ حرفی نمی‌زند. واقعا میثم ایلانلو چرا از ماهان جدا شد؟

البته در جریان بازی، محمد دهقان، سنگربان چندین ساله قمی نیز در جریان بازی از فحش‌های این تماشاگران بی‌بهره نماند. اینها نمونه‌هایی از شاهکارهای عده‌ای تماشاگران معلوم الحال است که با رفتارهایشان همه زحمات یک شهر و یک استان را زیر سؤال می‌برند و با آبرو و حیثیت یک شهر بازی می‌کنند. اینها نه تنها در سکوی تماشاگران تاخت و تاز می‌کنند بلکه آن‌قدر جرأت پیدا کرده‌اند که به خودشان اجازه می‌دهند داخل محوطه سالن بشوند و به تاخت  و تازهای خود ادامه بدهند.این‌بار به خبرنگاران. همین مانده که لیدر‌ها و عوامل باشگاه ماهان تندیس برای ما خبرنگاران تصمیم بگیرند که با چه کسی مصاحبه کنیم و با چه کسی مصاحبه نکنیم، و آن‌قدر فضا برای اینها باز شده است که به خبرنگاران و گزارشگران صدا و سیما حمله می‌کنند و اگر حضور نیروی انتظامی و شخص سرهنگ دیانی نبود معلوم نیست چه بلایی سر گزارشگران و خبرنگاران می‌آمد. آنها از ضبط تصاویر وحشت داشتند و سعی می‌کردند اجازه ندهند این جنجال‌ها به تصویر کشیده شود. مگر چه اتفاقی افتاده بود که آنها از ضبط تصاویر وحشت داشتند؟

چند روز پیش نیز یکی از خبرنگاران مورد تهدید قرار گرفت و گویا این داستان می‌خواهد ادامه پیدا کند و اگر از حالا جلوی این مسائل گرفته نشود می‌تواند عواقب سویی را به دنبال داشته باشد.

آقایان به جای حمله به خبرنگاران و به جای فحاشی و هتاکی به بازیکنان بروند و ببینند چه بلایی بر سر تیم آمده است؟ چرا تیمی که هفت هفته حاکم مطلق لیگ برتر بود به یکباره به تیم‌های ته جدولی می بازد و تا رده چهارم سقوط می‌کند.

این آقایان اگر دلسوز تیم هستند و اگر می‌خواهند تیم محبوبشان نتیجه بگیرد، با تشویق‌های مداوم و سالم می‌توانند نتیجه بازی را عوض کنند کما این‌که بارها شخصا شاهد این مسأله بودم و درهمین بازی با شهید منصوری قرچک در لحظاتی از بازی که تیم ماهان عقب بود آن‌قدر زیبا و هیجانی تیم را تشویق کردند که سالن ۲ هزار نفری برای حریف جهنم شد و ماهان گل تساوی را به ثمر رساند و این نشان از قدرت حضور تماشاگران و ایجاد فضایی سالم و اخلاقی است که می‌تواند حریف را بازنده از زمین خارج کند. این نکات را یادآور شدیم تا بلکه مسئولان به فکر بیفتند و اجازه ندهند فضای ورزشگاه‌ها آلوده به مسائل غیراخلاقی بشود و از پتانسیل حضور سبز این تماشاگران بتوان بهترین استفاده را برد و فضایی ایجاد کرد تا خبرنگاران و زحمت‌کشان عرصه خبر بدون دغدغه بتوانند رسالت خود را به خوبی انجام دهند.

صحبت پایانی اینکه، آیا لیدرها خودسرانه اقدام به طرح شعار علیه یک بازیکن می‌کنند یا اینکه توسط عواملی دیگر این شعارها به آنها القا می‌شود. اگر این شعارها توسط عوامل دیگر القا بشود باید بر این ورزش و فوتسال فاتحه خواند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 22 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی سه شنبه , ۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۳

رفتار تماشگران زشت وجای دفاع ندارد ولی بازیکن هم نباید تماشگران را تحریک کنه وقتی دهقان ۷بار خودش رو بی جهت روی زمین میندازه وهمین عامل شکست ماهان میشه از تماشاگر چه انتظاری دارید بازیکنان زیادی از قم رفتن ولی وقتی قم میان تشویق میشن مثل سعید تقی زاده وهمیشه به ماهان گل میزنه

بچه های 48 سه شنبه , ۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۵

امیدوارم یکی از مسئولین قم به خودش جرات بده وقابلیت این کار راداشته باشه که
حاج ناصر شریفی و دار و دسته اش را از فوتسال قم بیرون کنه.
والا بلا با رفتن شریفی همه چیز حل میشه.

بجه قمی دوشنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷

رفتاردهقان حرفه ای بود تماشاگران هم بایدحرفه ای باشند.نه فحش وناسزا بگن

حسین سه شنبه , ۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۹

اقای عابدی عزیز تو که از بازیکن های با اخلاق قم بودی و حالا حرفه مقدس و بسیار سخت خبرنگاری را داری آیا خودت نمی دانی چه کسانی به لیدر ها خط می دهند؟
شما نمی دانید که در حضور این همه تماشاگر حتی نوع هتاکی و ناسزاهارا این شخص تعیین می کند؟
من میدانم تو هم میدانی ، ظاهر قضیه من هم می ترسم تو هم می ترسی .چون با آدم و دشمن منطقی سروکار نداری .همین عواملی که شما می فرما یید برای یک دستمال قیصریه را به اتش می کشند.
ولی شعبان بی مخ و غضنفر قم حتی به خودش هم رحم نمی کند و این ریشه در عقده های حقارت و روانی و نیز فطرت آدم ها دارد.
همه تماشاگران هم این فرد را می شناسند.
انشا اله مسئولین اجرایی و شخص مدیر کل قم اگر توان مقابله دارد دیگر آبروریزی بیشتر از این نمی شود.
تماشاگر هیچ تقصیری ندارد .سال گذشته را دیدید که کوچکترین بی احترامی به کسی نشد ، چون نه این شخص بود و نه این لیدرها؟!!!

نام ... سه شنبه , ۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۶

اقای علی. تو که اینطور میگی همین دهقان زمانی در ماهان بود این حرکات رو میکرد خود تو تشویقش میکردی چرا پس الان فوش میدید بعد ایلانلو چون با اقای (ش) مشکل داشت باید ۴۰ دقیقه فوش بدن بله همین اقای (ش) به لیدرها خط میده.چون التماس ایلانلو کردن نموند تو ماهان .احتمالا ایلانلو مدارکی داره همه چیزو روثابت کنه اما اگه کسانی که خودشون به ناشنوایی ونابینایی زدن ببینن و بشنون به امید رفتن اقایان ش

علی سه شنبه , ۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۴

هیچ کس پارسال به خاطر زمین انداختن دهقان تشویقش نمی کرد به خاطر اینکه دروازبان ماهان بود تشویق میشد

م سه شنبه , ۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۰

اقای عابدی چی شده اخلاق مدارشدی ماکه میدونیم بخاطرچیه این مقاله روزدی .الان ماهان بدشده خودت پارسال بااقای دبیری چه کردی حالادم ازاخلاق میزنی اره داداش

نام سه شنبه , ۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۵

آقا جان ما کاری به لیدر ها نداریم . اما این متن رو کی نوشته اخه . اینم نوعی بی احترامی و هتاکیه. خواهش می کنیم کلمه توهین به مادر محمد کشاورز رو حذف کنید. ننویسید به مادرش فحش دادن هم همه میفهمن . لازم نیست علنیش کنید که دو نفر که بی خبرن هم بفهمن

فوتسال دوست سه شنبه , ۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۸

یکی از عواملی که در بازی قرچک باعث این فحاشی ها شد.
داداش سعید قاسمی کاپیتان ماهان بود.
اگر بهش اجازه ورود به سالن را ندهند خیلی از این مشکلات برطرف میشه.
بازی های قبل هم باعث خیلی از این فحاشی ها بود.
مخصوصا بازی گیتی و بنده خدا کشاورز.

محمد چهارشنبه , ۳ دی ۱۳۹۳ - ۸:۴۵

آفرین بر شرافت آقای عابدی که حقیقت را می نویسد و زبان گویای افکار عمومی هستند و جز این هم از ایشان انتظار نمی رود. ماهم معتقد هستیم باید فضای ورزشگاهها سالم باشد و با افرادی که محیط ورزشگاهها را آلوده می کنند باید شدیداً برخورد شود.

موافق چهارشنبه , ۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰

درود بر سلطان خبرنگاران عابدی
آقای عابدی آنهایی که مخالف نوشتن مطلب شما هستند مشخص اند که چه کسانی هستند شما ناراحت نشوید و همچنان به وظیفه خود عمل کنید و یک خواهش دیگر از شما دارم که شخصاً بررسی کنید که چرا آقای ایلانلو از ماهان تندیس جدا شد.

خبرگزاری مهر چهارشنبه , ۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرنگار مهر، با مراجعه به پایگاه رسمی باشگاه ماهان تندیس قم و در بالای این سایت، عبارت باشگاه فرهنگی ورزشی به چشم می خورد اما حوادث دیدار ماهان تندیس و منصوری نشان داد این رخدادها در تضادی آشکار با واژه فرهنگی مواجه است.
آن چه همگان از وقایع روز جمعه ملاحظه کردند به هر چیزی شبیه بود جز فرهنگ و این امر نشان می دهد نه تنها باشگاه ماهان تندیس ، که مسئولان ورزش قم که با حوزه فرهنگ ارتباط دارند هنوز نتوانسته اند یا نخواسته اند در زمینه ارتقای فرهنگ هواداری کار مثبتی انجام دهند.
به نظر می رسد در این میان باشگاه صبای قم ، باید بیش از همه خوشحال باشد زیرا اگر چنین استقبالی که از مسابقات ماهان تندیس می شد از بازی های صبا هم صورت می گرفت، صبا در این اوضاع و احوال مالی نابسامان باید در هر بازی خانگی به دلیل رفتار هوادارانش جریمه مالی می شد.
رفتار تماشاگران در مسابقه روز جمعه برابر شهید منصوری ، با شأن نام شهر کریمه اهل بیت (س) همخوانی نداشت و به نظر می‌رسد مدیران باشگاه ماهان تندیس ، پیش از این که به فکر قهرمانی و نتیجه گرفتن در میدان باشند، باید به فکر فرهنگ و آبرویی باشند که بازی به بازی توسط تماشاگر ، لیدر، عضو کادر فنی و غیره از دست می رود.
چه کسی هست که به یاد داشته باشد در فلان سال ، ماهان تندیس یا ارم کیش چه تیم هایی را شکست داده و به چه تیم هایی باخته اند اما هر جا بی اخلاقی شده یا بالعکس مردانگی صورت گرفته در اذهان باقی مانده است.
حوادث دیدار برابر شهید منصوری ، کلکسیونی کامل از شرم و تاسف برای فوتسال قم بود و معلوم نیست چند بار دیگر باید این حوادث اتفاق بیفتد که یک نفر احساس مسئولیت کند و اقدامی جدی برای پایان دادن به این اتفاقات که شأن و شخصیت ورزش قم را زیر سؤال می برد انجام دهد.
زمانی که از فرهنگ در ورزش صحبت می کنیم ، مراد ما احترام تماشاگران به تیم خودی و تیم حریف، بازی جوانمردانه، احترام متقابل بازیکنان و کادر فنی نسبت به یکدیگر، احترام به شخصیت خبرنگاران و احترام به خود است اما واقعیت این است که فوتسال، این گل سرسبد ورزش قم تمام ورزش قم را ناامید کرد.
حالا می دانیم پدری که در یکی از بازی های خانگی ماهان تندیس، در میانه مسابقه دست فرزند خردسالش را می گیرد و به بیرون از سالن می برد نگران آن است که مبادا دشنام تماشاگران را به بازیکنان حریف بشنود.
پدیده لیدرسالاری در ورزش قم
اهمیت حضور لیدر برای تماشاگران در ورزش، کاملا اثبات شده و روشن است اما لیدرها برای جهت دهی به تشویق یک تیم وارد عرصه ورزش شده اند نه برای تخریب بنیان و فرهنگ حاکم بر آن.
تمامی تماشاگران پای ثابت ورزشگاه شهید حیدریان می دانند ، اگر دشنامی از روی سکوها به سمت میدان سرازیر می شود حاصل مدیریت و رهبری تعدادی انگشت شمار به نام لیدر و البته سادگی عده ای تماشاگر است که گوش به فرمانند که هر چه از دهان لیدر خارج می شود بر زبان جاری کنند.
لیدرهای سالن شهید حیدریان افرادی هستند که در قسمت های مشخصی از سالن، استقرار پیدا می کنند و با ایجاد جو مثبت یا منفی به سود یا علیه یک بازیکن یا یک تیم، شعار می دهند، بیانیه می خوانند، یکی را با القاب آن چنانی به عرش می برند و خانواده بازیکن دیگری را مورد ناسزا قرار می دهند.
ماهان تندیس نیز پس از ظهور در عرصه فوتسال برای این که جو سالن شهید حیدریان را داغ نگه دارد و آن را به جهنمی برای حریفان تبدیل کند دست به دامان لیدرها شد اما حوادث روز جمعه بار دیگر نشان داد ، مسئولان ماهان تندیس خواسته یا ناخواسته به دنبال چیزی به نام فرهنگ هواداری نبوده اند.
لیدرها در باشگاه ماهان تندیس همه کاره هستند، آن ها مورد حمایت مستقیم باشگاه قرار دارند و از باشگاه دستمزد دریافت می کنند، پس از پایان بازی در محوطه فنی سالن قدم می زنند ، در کار خبرنگاران دخالت و اظهار نظر می کنند و نقش دایه ای مهربان تر از مادر را برای این تیم دارند.
به طور کلی ، در ورزش دنیا رسم بر این است که لیدرها پیش از برگزاری مسابقات توسط عوامل رسمی باشگاه ها یا تیم های ملی، اصطلاحا بریف (Brief) می شوند تا علاوه بر هماهنگی بین لیدرها در جریان برگزاری مسابقه، شعارها و اتفاقات روی سکو به سمت و سویی برود که آن تیم مد نظر دارد.

در مورد اتفاقاتی که به طور معمول در سالن شهید حیدریان می افتد به همین نکته بسنده می کنیم که اگر این شعارها خودجوش است وای به حال ما تماشاگران و فرهنگ هواداری ما و اگر از سمت و سوی دیگری جهت داده می شود وای به حال باشگاه ماهان تندیس که فرهنگ و احترام را در اولویت خود قرار نداده است.
این حوادث تنها نام فوتسال قم و ماهان تندیس را خدشه دار می کند و شکی نیست که این رفتارها کوچکترین جایی در فرهنگ اسلامی و شیعی ندارد.
خبرنگاران باز هم مظلوم واقع شدند
خبرنگاران مظلوم ترین قشر حاضر در مسابقاتی هستند که در سالن شهید حیدریان قم برگزار می شود چنان که در جریان تجهیز سالن شهید حیدریان قم پیش از مسابقه با تیم های ملی روسیه، به هر چیزی توجه شد جز جایگاه خبرنگاران و نحوه رفتار با آن ها.
خبرنگاران برای استقرار در این سالن که به گفته مسئولان ورزش قم، گل سرسبد ورزش قم است جایگاه آبرومندی ندارند و طبیعی است که وقتی جایی برای استقرار خبرنگار نباشد، امکانات مورد نیاز کار خبرنگاری نیز بیشتر به رویا شبیه است.
نحوه رفتار با خبرنگاران در اماکن ورزشی قم، غم نامه ای است بلند که همه مسئولان ورزشی قم را به چالش می کشد اما آن چه در جریان دیدار ماهان تندیس و شهید منصوری رخ داد، سیلی بی فرهنگی بر صورت جامعه رسانه ای قم بود.
زمانی که خبرنگاران صدا و سیمای قم قصد مصاحبه با میثم ایلانلو بازیکن قمی سابق ماهان که به تازگی به تیم شهید منصوری پیوسته و تماشاگران هم به وی هتاکی کردند را داشتند، یکی از اعضای کادر فنی ماهان و یکی از لیدرهای ماهان‌تندیس الفاظ نامناسبی به خبرنگار و همچنین اینانلو گفتند که باعث برهم خوردن گفتگوی آن‌ها شد.
یکی دیگر از اعضای باشگاه ماهان تندیس و یکی از بازیکنان ماهان‌تندیس نیز به فیلم‌برداری دوربین شبکه خبر اعتراض داشتند که در این صحنه نیز درگیری پیش آمد و این درگیری ها به زد و خورد منجر شد.
بدین ترتیب خبرنگاران باز هم مظلوم واقع شدند و شاید مقصر خبرنگاران باشند که با پوشش مسابقات و مصاحبه با مربیان و بازیکنان و بزرگ کردن آن ها و چرخش قلم هایشان در مواقع بحران به سود تیم شهرشان، مانع از شعله ور شدن بحران تیمشان شدند و این بی حرمتی، مزد آن ها است.
جالب این که باشگاه ماهان تندیس از درج عذرخواهی یا موضع رسمی بر روی خروجی خود، خودداری کرد و اعضای این باشگاه ترجیح دادند به جای دلجویی از جامعه فوتسال قم و خبرنگاران در یکی از سایت های فوتسالی کشور به کل کل با مخالفان خود بپردازند.
عابدی: توهین به خبرنگاران، توهین به افکار عمومی است
جعفر عابدی پیکشسوت رسانه و کار‌شناس فوتسال با بیان اینکه اتفاقات دیدار ماهان تندیس قم و شهید منصوری هشداری برای مسئولان است گفت: توهین به خبرنگار، توهین به افکار عمومی است.
وی اظهار داشت: در جریان دیدار ماهان تندیس و شهید منصوری اتفاقاتی رخ داد که فضا را برای ایجاد تنش توسط عده‌ای معلوم الحال باز کرد و اقتدار همه مسئولان مرتبط با حوزه ورزش را زیر سؤال برد.
کار‌شناس فوتسال و رسانه افزود: این اتفاقات هشداری برای مسئولان ورزش قم است و تمام تلاش‌های یک استان را زیر سوال می‌برد و شگفت انگیز است که چطور نمی‌توانند در برابر تعدادی انگشت شمار که آبرو و شخصیت ورزش قم را خدشه دار می‌کنند بایستند.
عابدی بیان کرد: توهین به خبرنگار توهین به افکار عمومی است زیرا خبرنگاران نمایندگان مردم و افکار عمومی هستند و عجیب است که یک لیدر به خود اجازه می‌دهد برای خبرنگار تعیین تکلیف کند یا برای وی خط و نشان بکشد.
پیشکسوت عرصه رسانه ورزشی در قم تصریح کرد: انتظار می‌رود مسئولان ذیربط با این حوادث برخورد قاطعی داشته باشند تا این مسائل شأن قم را زیر سؤال نبرد.

ناشناس پنجشنبه , ۴ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۹

داداش سعید قاسمی با رفیقاش باعث این مشکلات میشن

مرشد دوشنبه , ۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۹

سلام.
بی زحمت تصویر استادیوم ساری رو از این مطلب بردارید چون استادیوم ما شناخته شده هست کسی ببینه و مطلب نخونه تو ذهنش نقش میبنده تو ساری اتفاقات ناجور هست؟؟

يه ساوه اي یکشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۹

آخه قم هم شد شهر؟؟؟؟؟؟؟
اونوقت میگن ما مهد فوتسالیم……گل بگیریم در فوتسالو اگر قم مهدشه
شما بیاید ساوه ببینید چه خبره…..تیم ته جدول چسبیده و تکون نمیخوره و هر بازی داره میبازه اما مردم باز هم میرن سالن
آخرین بازی ساوه ای ها با فرش ارا بود
برید ببینید چند تا تماشاگر اومده بود…….من موندم ما ساوه ای ها اون موقع که جام باشگاه های آسیا تو شهرمون برگزار کردیمو قهرمان شدیم و تو مسابقات جام باشگاه های جهان تو برزیل هم قهرمان شدیم اصلا شهر قم کشف شده بود که الان ادعای مهد فوتسال میکنه؟؟؟؟
به گفته ی بزرگترین مربی های ایران مهد فوتسال فقط اینجاست یعنی
سسسسسسسسسسسساااااااااااااااااااااااااااااوووووووووووووههههههههههههههه
آره داداش ساوه مهد فوتساله
تمام

ی قمی دوشنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱

بچه جون ساوه اون زمانی که تیم بود یک بازیکن بومی نداشت.لازمه بدونی همه بازیکنان قم بومی هستن .آره عزیزم

A.s دوشنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۸:۵۰

واقعامتاسفم برای این جامعه ورزش قم که فردی درمسند فوتسال قم تکیه زده که همه فوتسال دوست ها وبازیکن هامیدانندکه چه ظلمی به این قشرمیشودتوسط ایشان.همه میدانندکه ناسزا گفتن تماشاگران به ایلانلوودهقان فقط به فقطتوسط این شخص بوده ولی هیچکس نیست جرات اینو داشته باشه به ایشان اعتراض کنه واقعا اینه رسم جوانمردی درورزش است.من خود شاهدبودم مربی نام آشنای قمی که اکثربازیکنان ماهان و…که سالیان نه چندان دوردرقالب تیم ارم کیش البته جوانان که قهرمان لیگ کشور هم شدند از اینکه یک عده به میثم و دهقان ناسزا میگفتن چقدرحرص میخورد.امیدوارم شخصی جرات قد علم کردن وگرقتن حق این بازیکنان راداشنه باشه.

ناشناس دوشنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۹:۰۰

یک سوال دارم ازغول فوتسال قم آقای ناصرشریفی.آیابامربیگری ثانی نبودکه تیم جوانان قهرمان لیگ کشورشد.مگردر آن تیم وفایی.عروجی.علی شریفی.ایلانلو.اطمینان.ایازی.و…حضورنداشتن وتیم بدون شکست قهرمان نشد.آیاحق ایشان نیست که دراین زمان رهبر این تیم که همان تیم سال ۸۶است باشد.آب در کوزه وما گردجهان میگردیم.

عاشق فوتسال دوشنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۹:۱۱

چندسوال دارم ازآقای شریفی. ۱.آیاوقت آن نرسیده به مربی قمی اعتمادکنی مربی که درسالیان نه چندان دورافتخارقهرمانی لیگ فوتسال جوانان کشوررابه اتفاق همدیگرداشتید.۲.مگربازیکنان حال حاضرماهان همه در آن تیمی که بنام ارم کیش بود حضورنداشتن شایدخاطرتان نیست .وفایی.عروجی.علی شریفی.ایلانلو.اطمینان.ایازی.همه بازیکنانی بودن که بامربیگری ثانی ومدیریت خودتان بدون شکست قهرمان لیگ کشور شدند.امیداست حق به حق داربرسد.

بچه قمی چهارشنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۶

اخه ساوه رو چه به فوتسال کوچولو بهترین بازیکن اسیا قمی الانم سه تا ازترکیب اصلی تیم ملی قمی ان وفایی عروجی حسن زاده به گفته اقای شمس بهترین مربی ایران از تیم بچه های قم میشه سه تا تیم ملی دراورد حالا فهمیدی مهد فوتسال ایران واسیا
قققققققققققققققققققققققققققققققققققققمممممممممممممممممممممممممم”قم”فهمیدی

ي ساوه اي پنجشنبه , ۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۳

خخخخخخخخ عموجون توحتیخودتم داری اظهارمیکنی که مهدفوتسال ایران ساوه هست تواصلامیدونی حسین شمس مال چه شهری آره داداش حسین شمس بزرگترین مربی فوتسال ایران وحتی دراسیا ساوه ای هست متاسفانه بعضی ازشماهاعادت کردید بدون تحقیق یه چیزی سرزبون بیاریددرضمن خیلی ازبهترین بازیکنان دروازه بانان ومربیان درایران هستندکه اهل ساوه اندواین یعنی بومی بودن نه آونی که شماگفتی hasanialireza77@yahoo.com اینم ایمیل بنده هست اگرامری بوددرخصوص مهدفوتساللللللل ایراننن یعنی ساوههههههه درخدمتم خواستی میتونم بهترین های ساوه رودرزمینه فوتسال برای شمانام ببرم خوشتیپپ

علی جمعه , ۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۲

غیاثی ها اگه از فوتسال قم برن این گند کاری ها از فوتسال قم جمع میشه. همه کارشون باند بازیه. یه مشت آدم ناجورن که گند زدن به فوتسال قم