کد خبر : 16665
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 دی 1393 - 13:37
-

همه تیم‌های فوتسال تا فردا می‌توانند ۲ بازیکن خارجی و یک سهمیه لیگ برتری جذب کنند

همه تیم‌های فوتسال تا فردا می‌توانند ۲ بازیکن خارجی و یک سهمیه لیگ برتری جذب کنند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،درحالیکه باشگاه شهرداری ساوه همچنان مصر است که برای حل مشکل کمبود بازیکنش بتواند بازیکن لیگ برتری و خارجی جذب کند، امروز هیات‌رئیسه سازمان لیگ در این خصوص تشکیل جلسه داد. عصر روز دوشنبه از اعضای هیات‌رئیسه برای شرکت در این جلسه دعوت به عمل آمد. براین‌اساس از ساعت ۱۰

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،درحالیکه باشگاه شهرداری ساوه همچنان مصر است که برای حل مشکل کمبود بازیکنش بتواند بازیکن لیگ برتری و خارجی جذب کند، امروز هیات‌رئیسه سازمان لیگ در این خصوص تشکیل جلسه داد.

عصر روز دوشنبه از اعضای هیات‌رئیسه برای شرکت در این جلسه دعوت به عمل آمد.

براین‌اساس از ساعت ۱۰ صبح امروز اعضا در دفتر علی کفاشیان تشکیل جلسه دادند که علی طاهری مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند به دلیل بازی تیم فوتبالش، در این نشست شرکت نداشت.

در این جلسه فقط موضوع باشگاه شهرداری ساوه مورد بررسی قرار گرفت و درنهایت نیز مصوب شد که همه تیم‌ها تا عصر فردا اجازه جذب یک سهمیه لیگ برتری دارند.

همچنین تیم‌ها اگر بتوانند تا فردا مدارک دو بازیکن خارجی مورد نظر خود را به سازمان لیگ بدهند، آنها را به خدمت بگیرند و منعی برای استفاده از آنها در نیم فصل دوم ندارند.

این در حالی است که پیش از این به دلیل اعتراض باشگاه شهرداری ساوه، زمان نقل و انتقالات از یک هفته به ۱۵ روز افزایش پیدا کرده بود. این زمان قرار بود روز دوشنبه به پایان برسد که به دلیل تعطیلی‌های این هفته، نقل و انتقالات تا امروز نیز تمدید شد، اما با توجه به تصمیم امروز هیات‌رئیسه، تیم‌ها فردا را هم برای انجام کارهای مربوط به نقل و انتقالات فرصت دارند.

علی کفاشیان نیز در انتهای جلسه حضور پیدا کرد و تصمیم‌گیری در مورد نقل و انتقالات را برعهده هیات‌رئیسه سازمان لیگ عنوان کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بی نام چهارشنبه , ۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۸

متاسفیم برای این هیات ریسه که خودش انواع تخلفات وقانون شکنی رو انجام میدن بعد انتظار دارن فوتسال پیشرفت کنه شما فقط به درد کاسبی کردن میخورید

سید رسول چهارشنبه , ۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۳

حالا چرا عکس سالن سید رسول ساری رو گذاشتین