کد خبر : 16948
تاریخ انتشار : شنبه 6 دی 1393 - 11:42
دسته‌بندی نشده
-

حاشیه نگاری اختصاصی fut5al از دیدار مس سونگون و فردوسی مشهد

حاشیه نگاری اختصاصی fut5al از دیدار مس سونگون و فردوسی مشهد
دیدار تیم های مس سونگون و فردوسی مشهد همراه با حاشیه هایی بود که در ادامه می خوانید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران دیدار دو تیم مس سونگون آذربایجان و فردوسی مشهد در حالی برگزار شد که دو تیم با شرایط کاملا متفاوت پا به زمین بازی گذاشته بودند.مس که وارد یک بحران نصفه و نیمه شده بود و از چهار بازی قبلی خود فقط یک امتیاز کسب کرده بود و شایعه برکناری سرمربی این تیم درصورت از دست دادن امتیاز به گوش می‌رسید عزم خود را برای پیروزی در این دیدار جزم کرده بود و در طرف مقابل فردوسی مشهد که هفته پیش دربی خراسان را برده بود با روحیه‌ای مناسب در تبریز حاضر شده بودند.

بازی راس ساعت چهار با سوت داور آغاز شد و هردو تیم بازی هجومی را در دستور کار خود قرار داده بودند طوری که در همان دقیقه اول بازی دروازه سعید مومنی و مجتبی نصیری نیا چندین بار روی شوت بازیکنان دو تیم مورد تهدید قرار گرفت و پس از گذشت چند دقیقه بازیکنان فردوسی روند بازی را دست گرفتند با اجرای تاکتیک های مختلف دروازه مومنی را تهدید کردند و موفق شدند دو گل را در نیمه اول به ثمر برسانند.

نیمه اول بازی بازیکنان مس حرفی برای گفتن نداشتند و طرف مقابل ناصر عجم بازیکن جدید فردوسی چهره شاخص و برتر زمین به شمار می رفت. با اینکه فردوسی مشهد ۲-۰ از حریف خود جلو بود از دقیقه ۱۶ بازی دست به پاورپلی زد. این تیم که چهار بازیکن محروم و مصدوم داشت برخلاف بازی قبلی نتوانست موفق عمل کند و در چند صحنه اشتباه بازیکنان فردوسی موقعیت گل را در اختیار مس سنگون قرار داد که ۲دقیقه مانده به پایان بازی در نیمه اول پنالتی دوم در اختیار مسی ها قرار بگیرد که ضربه بد مسلم رستمی ها و واکنش خوب نصیری نیا مسی ها را از گل زدن در نیمه اول بازی ناکام گذاشت.

نیمه دوم در حالی آغاز شد که مسی ها با توپ پر به زمین آمدند و در همان ثانیه ۳۰ ام بازی شوت سنگین بابک نصیری با دخالت مرتضی عزتی وارد دروازه فردوسی شد تا بازیکنان مس به پیروزی در این بازی امیدوار باشند. بعد از گلزنی مس باز هم نعمتی از سیستم ۵ نفره استفاده کرد ولی باز هم کمبود بازیکن برای اجرای این سیستمباعث شد این نوع بازی را به خوبی اجرا نکنند. دقیقه ۴ نیمه دوم اشتباه بازیکن فردوسی توپ را در اختیار بابک نصیری گذاشت و نصیری بار دیگر شوت سنگینی را راهی دروازه نصیری نیا کرد.

مسلم رستمی ها که نیمه دوم متحول شده بود و بازی خیلی خوبی را به اجرا گذاشت و نقش مهمی در پیروزی تیمش ایفا کرد و شوت های پرقدرت وی با واکنش نصیری نیا یا با برخورد به تیر برگشت داده می شد. مسی ها در چند صحنه می توانستند که دروازه خالی و بدون گلر فردوسی را باز کنند ولی عملکرد بد و خودخواهی مجید رضایی این فرصت را از بازیکنان مس گرفت.

مرتضی عزتی روی تیزهوشی خود موفق شد گل سوم تیم خود را به ثمر برساند تا مسی ها بازی باخته را با برد عوض کنند ولی گل برتری مس زیاد داوم نیاورد و روی یک ضربه کاشته شوت زیبای ناصر عجم دروازه مومنی را فروریخت تا بازی مساوی شود.

فردوسی پس از به ثمر رساندن گل مساوی دیگر دست به بازی ریسکی خود نزد اما درخشش دوباره رستمی‌ها باعث گل چهارم شد تا فردوسی ۲ دقیقه آخر باز هم از پاور پلی استفاده کند. ۵ ثانیه مانده به پایان توپ ربایی مرتضی عزتی و پاس او به رستمی ها باعث شد تا دروازه خالی فردوسی باز شود.

حواشی بازی:

– بازیکنان برزیلی مس که از روی سکو بازی را دنبال می کردند از نحوه گرم کردن بازیکنان فردوسی و تماشاگران فیلم برداری می‌کردند.

– اعتراض تقی پور نسبت به عملکرد داوری باعث شد، تماشاگران در دقایقی از بازی علیه داوری شعار دهند.

– در صحنه‌ای داور قصد کارت دادن به محمد وزیرزاده را داشت که رستمی‌ها و وزیر زاده به طرف داور رفتند و به شکلی جالب وی را با قسم دادن می خواستند از بیرون آوردن کارت منصرف کنند.

– اسکوربورد سالن در نیمه دوم مشکل پیدا کرد و پس از جلو افتادن مس دوباره به کار افتاد که همین خرابی اسکوربورد اعتراض کادر فنی فردوسی را به همراه داشت.

– در صحنه‌ای از بازی ناصر عجم با تکل روی مرتضی عزتی مرتکب خطا شد که باعث بوجود آمدن درگیری لفظی بین این دو بازیکن شد.

– مرتضی عزتی به خاطر اعتراض به داوری کارت زرد گرفت و بازی بعدی تیمش را بخاطر سه اخطاره بودن از دست داد.

– حامد حسین‌زاده بازیکن مس که بخاطر مصدومیت روی نیمکت نبود از روی سکو بازی را دنبال می‌کرد.

– تماشاگران پشت نیمکت فردوسی بخاطر سرپا بودن بازیکنان و کادر فردوسی معترض بودند و از ناظر و داور می خواستند تا کنترل بیشتری نسبت به نیمکت فردوسی داشته باشد.

– عدم حضور ماموران در حد فاصل نیمکت فردوسی و تماشاگرانی که بر روی اعصاب نیمکت نشینان این تیم راه می رفتند باعث شد تا درگیری لفظی بین کمک مربی فردوسی و چند نفر از این تماشاگران بوجود آید که نعمتی بلافاصله وارد قائله شد تا این ماجرا بیخ پیدا نکند.

– پس از پایان بازی بین نعمتی و پیروزرام مسئول فوتسال استان درگیری لفظی پیش آمد که با دخالت اطرافیان خیلی زود ختم شد.

– نزدیک ۱۵۰۰ نفر در سالن حضور داشتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.