کد خبر : 17063
تاریخ انتشار : شنبه 6 دی 1393 - 15:29
دسته‌بندی نشده
-

درفش کاویانی فوتسال ایران اکنون در دستان شماست

درفش کاویانی فوتسال ایران اکنون در دستان شماست
پایگاه خبری فوتسال ایران پیام تبریک ویژه‌ای به مناسبت انتخاب دکتر شهرام دبیری به عنوان عضو جدید هیات رئیسه فدراسیون فوتبال منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دکتر شهرام دبیری پس از دو دور رای‌گیری سرانجام به عنوان عضو جدید هیات رئیسه فدراسیون فوتبال منصوب شد که بزرگترین اتفاق برای جامعه فوتسالی کشور بود.

پایگاه خبری فوتسال ایران به همین منظور پیام تبریکی به این شرح صادر کرد:

 

جناب آقای دکتر شهرام دبیری

مدیرعامل محترم باشگاه دبیری تبریز

انتخاب شایسته و بجای جنابعالی را به عنوان عضو جدید هیات رئیسه فدراسیون فوتبال کشور تبریک گفته و از خداوند منان برای شما که در عرصه خدمت به جوانان این مرز و بوم همواره کوشا بوده‌اید، سلامتی و افتخار خدمت بیشتر را خواستاریم.

پایگاه خبری فوتسال ایران بنا به سوابق درخشان جنابعالی در عرصه تیمداری موفق در بخش خصوصی، ایجاد پایگاه های تخصصی فوتسال، اولین تعاملات بین‌المللی و ترانسفر فوتسالیست‌های ایرانی به اروپا، توقع این دارد اکنون که به حق در قامت پرچم‌دار درفش کاویانی رشته مهجور فوتسال ایران توفیق خدمت پیدا کرده اید، با همت و تلاش عالی زمینه‌های سربلندی دوباره این رشته و سهیم بودن فوتسال در تصمیمات، اعتبارات و پاداش‌های در نظر گرفته شده از سوی فدراسیون محترم فوتبال ایران را فراهم و جایگاه این رشته را ارتقاء بخشید.

 

                                                                               با آرزوی موفقیت فراوان

هیات مدیره پایگاه خبری فوتسال ایران

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.