کد خبر : 17194
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 دی 1393 - 16:36
-

خسوس: کی روش صاحب شرکت است اما من فقط یک حقوق بگیرم!/نمی توانم شغلم را رها کنم

خسوس: کی روش صاحب شرکت است اما من فقط یک حقوق بگیرم!/نمی توانم شغلم را رها کنم
سرمربی اسپانیایی تیم ملی در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ضمن تائید خبر همکاری اش با شرکت FIAT اظهار نظرهای جالبی در این زمینه کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی بعد از ناکامی های پی در پی با انتقادات بسیاری مواجه شده است. از جمله موضوعاتی که مطرح شده است، فهرست بازیکانی است که از جانب خسوس به تیم ملی دعوت می شوند. غیبت های پر تعداد سرمربی اسپانیایی تیم ملی هم این روزها به یکی از معماهای فوتسالی ها تبدیل شده است.

صبح امروز خبری مبنی بر حضور خسوس در شرکت خودرو سازی FIAT منتشر کردیم و همانطور که وعده داده بودیم گفت و گوی کامل این مربی درباره شغل دومش را هم روی خروجی پایگاه خبری فوتسال قرار می دهیم.

** آقای خسوس! ابتدا می خواستم از طرف خودم و همکارانم در پایگاه خبری فوتسال سال نو را به شما تبریک بگویم. چه شد که امسال برای تعطیلات کریسمس به اسپانیا نرفتید؟

– ممنونم از لطف شما. من به دلیل مشکل بیماری همسرم قبل از سال نو کمی زودتر به اسپانیا رفتم و با توجه به زیاد شدن زمان مرخصی ام به ایران بازگشتم. به هر حال مجبورم خودم را با تقویم تیم ملی هماهنگ کنم. بعضی وقت ها ورزش نسبت به زندگی شخصی در اولویت قرار می گیرد.

** حال همسرتان بهتر است؟

– بله بهتر شده است. فقط یک بیماری بوده و الان وضعیت بهتر شده است. ممنونم که نگرانید…

** در چند روز اخیر خبرهایی مبنی بر سفرهای پرتعداد شما به اسپانیا به دلیل شغل دومتان به دستمان رسیده است؟

– کدام شغل؟

** حضورتان در شرکت خودرو سازی FIAT

– من شایعات را به مردم واگذار می کنم تا خودشان در این مورد اظهار نظر کنند.

** یعنی می خواهید بگویید با شرکت FIAT همکاری ندارید.

– نه من این موضوع را تکذیب نمی کنم. ایران را نمی دانم اما اگر در اسپانیا شغل خود را رها کنید یک  سری وظایف به شما محول می کنند که باید آن ها را انجام دهید. البته من کارم در اسپانیا را به صورت کامل رها نکرده ام.

** یعنی هنوز با این شرکت قرار داد دارید؟

– بله من نمی توانم به دلیل حضور در تیم ملی قراردادم را با آن ها فسخ کنم. آیا اگر من قراردادم را فسخ کنم شما این تضمین را می دهید که من تا ابد در تیم ملی ایران مربی گری کنم؟ به هر حال من هم حق دارم مثل همه مردم زندگی شخصی خودم را دنبال کنم.

** کمیته فوتسال هم از این موضوع مطلع است؟

– بله من همان ابتدا و هنگام بستن اولین قرادادم به این موضوع در رزومه ام اشاره کردم!

** خب با این وضعیت فکر نمی کنید لطمه ای به تیم ملی ایران بخورد؟ شما هم اکنون هدایت سه تیم بزرگسالان، امید و نوجوانان را به عهده دارید و باید کارهای وقت گیری مثل مهندسی در شرکت بزرگی مثل FIAT را هم انجام دهید.

– من صاحب شرکت نیستم. من تنها یک حقوق بگیرم. ولی کی روش صاحب شرکت است!

** راستی رابطه تان با کی روش که خوب است.

– بله من از همان ابتدا با او در ارتباط بودم. به نظرم او انسان درستی است!

** دعوت از بازیکنانی مثل محمد شجری و وحید شفیعی که در باشگاه هایشان عملکرد خوبی نداشتند و محمد طاهری که مصدوم است، کمی عجیب بود. در این مورد توضیح می دهید؟

– ما باید در کنار مسائل فنی برخی مشکلات مثل گرفتن ویزا را هم در نظر بگیریم. شما مرا خوب می شناسید. من همیشه دنبال این بودم که یک تیم خوب بسازم. من لیگ را نگاه می کنم اما دنبال این نیستم بازیکنانی که در یک زمان خاص خوب هستند را دعوت کنم. با این حال این لیست قابل انتقاد است. اما در این میان چیزی که به آن اعتقاد دارم فعال بودن تیم ملی است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مطلع سه شنبه , ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۹

آقایون به خدا این خسوس بدبخت هم هیچ کاره است برای مثال خودم وقتی برای کاری به کمیته فوتسال رفته بودم دقیقا یک هفته قبل از اینکه لیست تیم ملی برای گرندپریکس مشخص شود مرحوم حسین زاده داشت ویِا رو برای بچه ها میگرفت و به دلیل مفقودی پاسپورت یکی از بازیکنان آن مرحوم شخص دیگری رو از جانب خودش به تیم ملی اضافه کرد
اولویت اول برای انتخاب بازیکنان تیم ملی داشتن پاسپورت و کارت پایان خدمت هستش نه کیفیت بازی های بچه ها

امير محمد سه شنبه , ۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۴

اقای مطلع نمیدونی اظهر نظر نکن.
محمد شجری اصلا سربازی نرفته که بخواد کارت اتمام دوره ی خدمت سربازی رو بکبره