کد خبر : 17225
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 دی 1393 - 11:06
-

حاجتی: دیدار با مقاومت برای ما مهم‌تر از بازی با گیتی‌پسند بود/ نمی‌شود یک رکورد را تا ابد حفظ کرد

حاجتی: دیدار با مقاومت برای ما مهم‌تر از بازی با گیتی‌پسند بود/ نمی‌شود یک رکورد را تا ابد حفظ کرد
مدیرعامل باشگاه حفاری اهواز گفت: از نظر من، اهمیت بازی قبلی‌مان بیشتر بود چون دیدار با گیتی‌پسند استرس زیادی دارد و همین استرس روی عملکرد بازیکنان دو تیم تاثیر می‌گذارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا حاجتی در مورد دیدار مهم تیمش با گیتی‌پسند در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت:‌ برای ما همه بازی‌ها اهمیت خاص خودش را دارد، حالا یک بازی حساسیتش بیشتر است و یک بازی کمتر، اتفاقا از نظر من، اهمیت بازی قبلی‌مان با مقاومت البرز بیشتر بود چون بازی با گیتی‌پسند استرس زیادی دارد و همین استرس روی عملکرد بازیکنان دو تیم تاثیر می‌گذارد و تمرکز لازم را از آنها می‌گیرد. چون بازی با مقاومت البرز حساسیت نداشت، قشنگ شد و هر دو تیم بازی خودشان را انجام دادند.

وی ادامه داد:‌ برای این مسابقه نیز چه حفاری ببرد و چه ببازد و چه مساوی کند، هیچ چیزی از ارزش‌های تیم‌مان کم نمی‌شود چون هدف ما اصلا این برد و باخت‌ها نیست و معتقدیم که هر کسی در ورزش فعالیت می‌کند، برد کرده است، چون چهار جوان را به سمت ورزش کشیده و آنها را سالم بار آورده است.

حاجتی در مورد تیم گیتی‌پسند اصفهان تصریح کرد: هم بازیکنان و کادر این تیم و هم مدیرانش برای ما قابل احترام هستند، آنها از بخش خصوصی در فوتسال فعالیت می‌کنند. امیدوارم با قضاوتی خوب که البته تا اینجای کار هم داوری‌های خوبی را دیده‌ایم، دو تیم هم اجازه دهند که داور کار خود را انجام دهد، شاهد بازی زیبایی باشیم. تماشاگران ما که همیشه هم به تیم خود و هم تیم مقابل احترام می‌گذارند.

مدیرعامل باشگاه حفاری اهواز در خصوص نباختن تیمش تا اینجای کار، گفت: ما دنبال رکورد نیستیم؛ بالاخره هر تیمی یک جایی متوقف می‌شود و می‌بازد. تا ابد نمی‌شود این رکورد را حفظ کرد. اما برای تیم جوانی که برای حضور در لیگ یک بسته شد، اینکه ۱۵ هفته نبازد، خیلی خوب است. ما واقعا نمی‌خواستیم در لیگ برتر شرکت کنیم اما درنهایت مشورت و همفکری مدیران به اینجا منتهی شد که به قصد سازندگی در لیگ برتر شرکت کنیم. امسال سه بازیکن خوب‌مان از جمع ما جدا شدند و به دبیری، فرش‌آرا و شهرداری ساوه رفتند. جای آنها سه جوان گذاشتیم تا زیر ساخت‌های خوبی داشته باشیم. حالا هم نشان داده‌ایم که می‌شود یک تیم بدون حاشیه داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۶

که به تو گفته اظهار نظر کنی تو که هفته ای ۶ بار استعفا میدی اگر سودی نداره برات برو پی کارت

اهوازی چهارشنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰

طاهری یادت باشه ، حاجتی سرورته

نام ... چهارشنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۹

بنظر من وجود همچین مدیر عامل باتجربه و کار دانی که خودشان هم ورزشکارهست و با توانایی و تلاش ایشان باعث شده چنین تیم های با ارزشی در حفاری شکل بگیرد وجودشان افتخاریست در شرکت ملی حفاری.

نام ... چهارشنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۸

Shakhsiatet khili khande dare in hame kochiket mikonan vel nemikoni

نام ... چهارشنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۰

به خدا وجود حاجتی هیچ سودی واسه حفاری نداره فقط اقای کریمی تمام این تیم جمع کرده با بودن اقای کریمی تیم سروپا ایستاده حاجتی برو جان مادرت از حفاری کسی چشم دیدنت نداره

نام ... پنجشنبه , ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۰:۱۹

اقایون سایت ی عکس بهتر بزارید من به این بزرگی عکسو میبینم میترسم وای به حال بچه ها ادم نمیدونه داره میخنده یا میخواد بهت حمله کنه

نام ... پنجشنبه , ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۳

اقای قایدی اینقدر از این شرورها ننویس ، هر چی باشه ایشون چند سالی به شما رسیده ، پول تو جیبت گذاشته ، نون نمک بهت داده