کد خبر : 17551
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1393 - 10:58
-

یاری: هیچ وقت بازیکن فوتبال را به فوتسال دعوت نمی‌کنم/ کریمی حق انتخاب دارد

یاری: هیچ وقت بازیکن فوتبال را به فوتسال دعوت نمی‌کنم/ کریمی حق انتخاب دارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهناز یاری درباره برگزاری دیدارهای دوستانه با کشورهای خارجی گفت: ما باید برای آمادگی بیشتر جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا دیدارهای دوستانه زیادی داشته باشیم. من با کفاشیان در این خصوص صحبت کردم و به دنبال این هستیم تا چند دیدار تدارکاتی داشته باشیم. وی ادامه داد: با ۳

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهناز یاری درباره برگزاری دیدارهای دوستانه با کشورهای خارجی گفت: ما باید برای آمادگی بیشتر جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا دیدارهای دوستانه زیادی داشته باشیم. من با کفاشیان در این خصوص صحبت کردم و به دنبال این هستیم تا چند دیدار تدارکاتی داشته باشیم.

وی ادامه داد: با ۳ کشور وارد مذاکره شدیم. قرار است در سال ۹۴ با اسپانیا به صورت رفت و برگشت دو دیدار دوستانه برگزار کنیم. اوکراین هم یکی از کشورهایی است که در نظر داریم با آنها مسابقه داشته باشیم، اما در اسفند ماه با سفر به تایلند هم اردوی مشترک خواهیم داشت و هم چند دیدار دوستانه برگزار می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پاسخ به این سوال که در لیست تیم ملی فوتبال بانوان چند بازیکن فوتسال از جمله فرشته کریمی به اردو دعوت شده‌اند، نظر شما در این باره چیست، اظهار داشت: کریمی یکی از بازیکنانی است که می‌تواند در فوتسال موفق شود. البته او حق انتخاب دارد، اما من هیچ وقت از بازیکنان فوتبال به اردوی فوتسال دعوت نمی‌کنم.

یاری با اشاره به اینکه فوتبال بانوان در رده‌های مختلف تیمداری می‌کند، اما در فوتسال تیم پایه نداریم، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه فوتبال بانوان تیم‌های زیر ۱۴، ۱۶ و ۱۹ سال دارد در آینده تیم بزرگسالان می‌تواند موفق شود. ما هم تلاش زیادی کرده‌ایم تا در فوتسال دو تیم داشته باشیم. اگر شرایط به همین صورت باشد ضربه می‌خوریم. بازیکنان فوتسال حق دارند به فوتبال بروند خیلی از آنها به من زنگ می‌زنند و می‌گویند ما عاشق فوتسال هستیم، اما وقتی تیم نیست مجبوریم به فوتسال برویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۸

کریمی از دست تو فرار کرد!