کد خبر : 17611
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 دی 1393 - 11:49
-

انصاری فرد:برای حضور در کمیته فنی فوتسال ما را گول زدند/باید به حال این فوتسال غصه خورد

انصاری فرد:برای حضور در کمیته فنی فوتسال ما را گول زدند/باید به حال این فوتسال غصه خورد
رئیس اسبق کمیته فوتسال با انتقاد از عدم تشکیل جلسه کمیته فنی گفت: ما گول حرف‌شان را خوردیم و صادقانه رفتیم که کاری انجام دهیم ولی در عمل دیدیم که هیچ چیزی نیست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمدحسن انصاری‌فرد در مورد بلاتکلیفی تشکیل کمیته فنی فوتسال اظهار داشت: یک صحبتی قبلا شد و قرار بود جلسات تشکیل شود، اما یک جلسه تشکیل شد و بعد دیگر خبری نشد. فقط از اسم ما استفاده کردند و همه جا عنوان شد که کمیته فنی تشکیل داده‌اند اما هیچ اتفاقی نیفتاد.

وی با انتقاد از وضعیت موجود تاکید کرد: با این فدراسیون و با این مدیریت دیگر چه کار می‌شود کرد. فقط باید به حال فوتبال و فوتسال غصه خورد. آنها دنبال کار فوتسال نیستند و دنبال کار خودشان هستند. عملکردشان که اینطور نشان می‌دهد، آنها دنبال کار اصولی و اساسی نیستند.

بازیکن اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس با اظهار تاسف از قبول دعوت فدراسیون برای حضور در اولین جلسه کمیتی فنی فوتسال خاطرنشان کرد: ما گول حرف‌شان را خوردیم و صادقانه رفتیم که کاری انجام دهیم ولی در عمل دیدیم که هیچ چیزی نیست. اکنون بیش از دو ماه از آن جریان می‌گذرد و درحالیکه قرار بود برای اعضا حکم صادر شود، نه از حکم خبری شد و نه از جلسه. گفته بودند پیش از گرندپریکس دور هم جمع خواهیم شد و در مورد چگونگی اعزام تیم ملی تصمیم‌گیری می‌شود، اما همه چیز در حد حرف باقی ماند. حتی یک زنگ هم نزدند تا بگویند جلسه‌ عقب افتاده و یا تشکیل نمی‌شود.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

احمدي یکشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۱

وقتی حاج غفاری فوتبال و فوتسال استان مرکزی را به نابودی کشانده عضور هیئت رئیسه فوتسال باشه جناب انصاری فرد توقعی بیشتر از این نمی ره موفق باشید

محمدی فر یکشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۴

تو دیگه چی میگی دوباره از کجا پیدات شد؟یه بار با رابطه اومدی با رابطه انتخاب کردی باند بازی کردی هیچ اختیاری نداشتی همه کاره وحید شمسایی بود ، یادت رفته؟؟؟؟؟؟؟؟ چه نظری به غیر از برگردوندن شمسایی میخوای به تیم ملی بدی؟ اصن غیر از این چ شناختی رو فوتسال داری؟تو اگه به فکر فوتسالی برنگرد ،یه بار بودی واسه صدها نسل فوتسال بسه

مهدی دوشنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰

با سلام و احترام
دوستان از سایت خوب و اخبار به روز شما بسیار سپاسگزارم، اما آقای انصاریفرد هیچگاه رییس کمیته فوتسال نبوده اند.