کد خبر : 17645
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 دی 1393 - 10:39
-

وفایی: سطح آمادگی همه ملی پوشان بالاست/برای اولین بار بازی با کرواسی را تجربه می کنم

وفایی: سطح آمادگی همه ملی پوشان بالاست/برای اولین بار بازی با کرواسی را تجربه می کنم
علیرضا وفایی از آمادگی بالای خود برای موفقیت تیم ملی در بازی‌های تدارکاتی با تیم کرواسی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا وفایی اظهار کرد: با توجه به اینکه فاصله اندکی بین بازی‌ها‌ی نیم‌فصل نخست با دور برگشت لیگ برتر فوتسال باشگا‌ه‌های کشور داشت، خوشبختانه در شرایط مسابقه قرار داریم و آماده ارائه بازی‌های خوب مقابل حریفان هستیم.

وی یاد آور شد: در واقع برگزاری منظم بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور آمادگی تمام بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی فوتسال را در سطح بالا نگه داشته و این اتفاق موجب امیدواری کادر فنی تیم ملی فوتسال برای کسب نتایج خوب در بازی‌‌های تدارکاتی مقابل کرواسی شده است.

ملی‌پوش فوتسال استان قم با بیان اینکه کاروان تیم ملی فوتسال امروز راهی کشور کرواسی می‌شود، اضافه کرد: در چند روزی که اردوی تیم ملی فوتسال در تهران برپا بود تمام بازیکنان با انگیزه بالا در تمرینات حضور داشتند و هدف همه ما این است که مقابل کرواسی عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی یاد آور شد: بعد از آخرین بازی که در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور داشتیم اردوی تیم ملی تشکیل شد و با نظر کادر فنی در روز نخست اردو بیشتر کار ریکاوری انجام دادیم تا خستگی ناشی از بازی‌های لیگ برتر از بدن بازیکنان خارج شود.

وفایی که در حال حاضر بهترین گلزن تیم فوتسال ماهان‌تندیس قم در مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود، افزود: در روزهای دوم و سوم اردوی آماده‌سازی تیم ملی در تهران نیز روزی دو نوبت کارهای تاکتیکی خود را زیر نظر کادر فنی انجام دادیم تا با آمادگی بیشتری برابر کرواسی قرار بگیریم.

وی به وضعیت خود و سایر بازیکنان تیم ملی فوتسال نیز اشاره کرد و افزود: خوشبختانه وضعیت خوبی دارم و هم در تیم باشگاهی و هم در تیم ملی تمرینات خوبی انجام داده‌ام، ضمن اینکه دیگر ملی‌پوشان نیز با انگیزه نشان دادن قابلیت‌های خود به کادر فنی تیم ملی شرایط مطلوبی دارند.

ملی‌پوش تیم فوتسال ماهان تندیس قم بیان کرد: با توجه به برگزاری منظم مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور و همچنین تعداد زیاد اردوهای تدارکاتی تیم ملی در سال جاری، تمام بازیکنان تیم ملی در سطح آمادگی بالایی هستند.

وی که پیش از این مقابل تیم‌های مطرح فوتسال دنیا در رقابت‌های جام گرندپریکس نیز به میدان رفته راجع به تیم ملی کرواسی عنوان داشت: با این حال نخستین‌باری است که می‌خواهم بازی در مقابل تیم ملی کرواسی تجربه کنم چون تیم‌های اروپایی فیزیکی بازی می‌کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

hossein دوشنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۰

دمت گرم علی جون..
ایشالا موفق باشید

fv دوشنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۷

ابوالقاسم عروجی و علیرضا وفایی دو تا از بهترین بازیکنای تاریخ فوتسال ایرانن. فقط به عنوان یه بچه قمی ازتون خواهش میکنم دیگه سراغش نرین(حیف تو سایت نمیتونم بگم سراغ چی ولی خودشون و بچه قمی ها میفهمن چی رو میگم) خداییش حیف نیست راه پیشرفتتون رو میبندید. نکنید اینکارو شما رو به خدا.

سيروس دوشنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۴

جادوگر آسیا

قم دوشنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۵

محسن امپراطور

علی دوشنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۲

جادوگر آسیا

سید دوشنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۳

ان شاالله همیشه موفق باشی داداش
روز تولدتم هست ان شاالله ۱۰۰ سال عمر با عزت!
جادوگر آسیایی

ثانی سه شنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۸:۲۵

علی رضا جان موفق باشی

محمد حسین سه شنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱

موفق باشی دلاور.
لقب جادوگر رو من بهش دادم.
اون زمان که صبا با علی وفایی و اصغر حسن زاده داشت قهرمان میشد واسش یه وبلاگ درست کردم به اسم جادوگر فوتسال اگه یادتون باشه اون زمان بهش میگفتن ساسان . مدارکش هم هست …
تو گوگل سرچ کنین جادوگر فوتسال متوجه میشین راست میگم.

بچه قمی یکشنبه , ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۸

جاااااااااادوگر اسیااااااااااا