کد خبر : 17730
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1393 - 12:34
-

جدال با کرواسی پس از سه سال؛ساعت ۲۲ امشب/کروات ها در حسرت برد ایران

جدال با کرواسی پس از سه سال؛ساعت ۲۲ امشب/کروات ها در حسرت برد ایران
بازی تیم های ایران و کرواسی ساعت 23 امشب برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال ایران ساعت ۵ بامداد دیروز دوشنبه با ۱۴ بازیکن از ترکیه عازم زاگرب کرواسی شد تا با تیم ملی فوتسال این کشور بازی تدارکاتی انجام بدهد. تیم ملی ساعت ۱۹:۳۰ امروز اولین بازی تدارکاتی را با کرواسی انجام می‌دهد. تیم های ایران و کرواسی در شرایطی مقابل هم قرار می گیرند که مقدمات حضور تیم ایران در کرواسی توسط مدیران باشگاه آلومنس کرواسی که چندی پیش پیمان خواهر خواندگی با تیم دبیری امضا کردند فراهم شد. دو تیم آخرین بار در ۱۹ ژانویه ۲۰۱۲ در کرواسی با هم دیدار کردند که آن دیدار را تیم ایران با نتیجه دو بر یک به سود خود خاتمه داد. دو تیم تا کنون ۴ بار رودروی هم قرار گرفته اند که سه پیروزی برای ایران به دست آمده و یک بازی هم به تساوی انجامیده است.بدین ترتیب امروز دو تیم برای پنجمین بار رودرروی هم می ایستند در حالی که ششمین دیدار هم فردا برگزار خواهد شد. شاگردان خسوس کاندلاس با انجام بازی های دوستانه متعدد روز به روز با تجربه تر می شوند و بازی با کرواسی هم می تواند محک خوبی برای ایرانی ها باشد. قرار است تیم ملی پنجشنبه کرواسی را ترک کند تا بامداد جمعه از طریق ترکیه به ایران برگردد. اسامی ۱۴ بازیکن تیم ملی فوتسال به این شرح است:سپهر محمدی، علیرضا صمیمی، حمید احمدی، مهدی جاوید، محمدرضا سنگ سفیدی، وحید شفیعی، محمد شجری، علیرضا وفایی، ابوالقاسم عروجی، فرهاد توکلی، علی ابراهیمی، مهران عالیقدر، علیرضا رفیعی، قدرت بهادری

تیم کشورمان امروز صبح یک جلسه تمرینی را پشت سر خواهد گذاشت و پس از آن از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت این کشور (ساعت ۲۲ به وقت ایران) رودرروی تیم ملی میزبان قرار می‌گیرد.اگر تغییری در زمان بازی دوم ایجاد نشود،‌ ملی‌پوشان فردا نیز در همین ساعت دیدار خود را برگزار می‌کنند.

تیم ملی در دو شهر متفاوت پازین و نووی‌گراد کرواسی که مناطقی توریستی هستند، بازی خواهد کرد.

شاگردان خسوس صبح روز جمعه به ایران بازمی‌گردند تا هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال از روز سه‌شنبه هفته آینده مجددا پیگیری شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱

مگه بازی رو پخش نمیکنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

محمد سه شنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۲

سلام
مصاحبه حسین شمس نزدیک به ۵ساعته روی صفحه اکثر سایت ها قرار گرفته بجز این سایت که مختص به فوتسال است.
لطفا پیگیری کنید

22 سه شنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۶

چرا صداوسیما بازی رو پخش نمیکنه؟؟مثل اینکه تیم ملی بازی داره هااااا نه تیم باشگاهی!!!!!!!!!!

7 سه شنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۱

کرواسی با ایران ۲/۵ساعت اختلاف دارن،،،،، پس بازی ساعت۱۰ به وقت ایران برگزار میشه!!! چرا الکی میگین ۱۱ برگزار میشه؟؟؟؟؟؟؟؟