کد خبر : 17762
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1393 - 14:48
-

خسوس: همه نمی‌توانند در تیم ملی باشند/کروات ها با بازیکنان دیدار با ژاپن به مصاف ما می آیند

خسوس: همه نمی‌توانند در تیم ملی باشند/کروات ها با بازیکنان دیدار با ژاپن به مصاف ما می آیند
سرمربی تیم ملی فوتسال از وضعیت تیم ملی برای برگزاری دیدار با کرواسی گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، خسوس کاندلاس در مورد شناختش از تیم ملی کرواسی اظهار داشت: بازی چند وقت پیش این تیم را مقابل ژاپن دیده‌ام که دیدار اولش را مساوی کرد و در بازی دوم نیز باخت. این تیم با همان بازیکنان مقابل ما قرار می‌گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از بازی‌های تدارکاتی که برای تیمش در نظر گرفته می‌شود، راضی است، خاطرنشان کرد: بله راضی هستم. البته خیلی دوست داشتم که بتوانیم با برزیل، اسپانیا و ایتالیا هم بازی کنیم ولی نشد. حالا هم همین حریفان خوب هستند و در جهت اهداف تیم ملی به ما کمک می‌کنند.

خسوس در مورد منتفی شدن رویارویی تیم‌های ملی ایران و برزیل گفت: متاسفانه این بازی جور نشد ولی به هر جهت همین که تیم ما بتواند هر ماه یک بازی دوستانه را با بهترین‌ها و یا حداقل تیم‌های متوسط پشت سر بگذارد خیلی خوب است.

سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد اینکه کرواسی و اسلوونی حریفان پیش روی ایران را متوسط تلقی می‌کند یا خیر، یادآور شد: این‌ها جزو تیم‌های خوب اروپایی هستند و این دو بازی‌های خوبی برای ما به شمار می‌روند.

وی در خصوص وضعیت محمد طاهری که پیش از سفر به کرواسی از فهرست تیم خط خورد، تاکید کرد:‌ او بازیکن باکیفیتی است اما باید هر چه زودتر مصدومیتش برطرف شود و بر آمادگی اش بیفزاید. او هنوز صددرصد بهبود پیدا نکرده است.

خسوس در پاسخ به این انتقاد از وی، که می‌گویند آقای‌گل‌های لیگ برتر را به تیم ملی دعوت نکرده است، گفت: همیشه برای پرسیدن، سوال‌های این چنینی وجود دارد، به هر جهت همه که نمی‌توانند در تیم ملی باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.