کد خبر : 17720
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1393 - 11:04
-

شمسایی: مسائل خانوادگی ما به کسی ارتباط ندارد/خود شریفی گفت از ماهان بروم

شمسایی: مسائل خانوادگی ما به کسی ارتباط ندارد/خود شریفی گفت از ماهان بروم
مدیر فنی تیم فوتسال تاسیسات دریایی با بیان اینکه صحبت‌های مدیرعامل تیم ماهان تندیس قم درباره او و وحید شمسایی بد بوده است، گفت: مسائل خانوادگی ما به هیچکس ارتباط ندارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امیر شمسایی درباره صحبت‌های ناصر شریفی مدیرعامل تیم ماهان تندیس قم که گفته بود “زمانی که امیر شمسایی سرمربی ما بود، با برادرش وحید شمسایی قهر بود و  پدر آقای شمسایی او را تکلیف کرده بود با وحید کار کند”، اظهار کرد: بعضی مسائل پیش می‌آید که باعث رنجش آدم می‌شود. مطرح کردن این صحبت‌ها جالب نبود. گذشته‌ها گذشته است. مسائل خانوادگی ما به هیچکس ارتباطی ندارد.

وی افزود: این حرف بد و زشتی بود. من زمانی به تیم تاسیسات دریایی رفتم که با توافق دو طرفه از تیم ماهان جدا شده بودم. بعد از جدایی‌ام از ماهان بود که وحید (شمسایی) به من زنگ زد و گفت به تیم تاسیسات بروم ولی من به وحید گفتم که می‌خواهم استراحت کنم. از آنطرف هم پدرم اصرار داشت که من و وحید کنار هم باشیم. پدرم به ما تکلیف کرد و من هم به درخواست وحید پاسخ مثبت دادم.

مدیر فنی تیم تاسیسات خاطرنشان کرد: اما اینکه می‌گویند من قبل از جدایی از تیم ماهان قصد داشتم به تیم تاسیسات بروم، دروغ است. خود شریفی می‌گفت تیم ماهان شرایطی دارد که جایز نیست در این تیم بمانم.

شمسایی با تاکید بر اینکه قصد ندارد مسائل گذشته را بازگو کند، اظهار کرد: طرف من یکسری بازیکن جوان هستند که در تیم ماهان بازی می‌کنند. اگر مسائل حاشیه‌ای را باز کنم جالب نیست. الان حال و حوصله رفتن به حاشیه را ندارم. دور بودن از حاشیه‌ها در شرایط فعلی برای من و تیم تاسیسات مهم است.

وی در ادامه یادآور شد: همانطور که گفتم مسائل خانوادگی ما به هیچکس مربوط نیست. هیچ قهری بین من و وحید در کار نبود. مشکلاتی بین ما وجود داشت ولی ما با هم قهر نبودیم.

مدیر فنی تیم تاسیسات دریایی همچنین در خصوص شرایط این تیم اظهار کرد: ما چند روز به بازیکنان استراحت دادیم و از امروز کارمان را مجددا شروع می‌کنیم. خدا را شکر وحید شمسایی آدم مجربی است و شرایط را درک می‌کند. هر بازی برای ما حکم فینال را دارد. همانطور که می‌دانید حفظ صدرنشینی از رسیدن به صدر جدول سخت‌تر است ولی ما سفت و محکم به کارمان ادامه می‌دهیم.

شمسایی در پایان درباره تعطیلات لیگ به خاطر بازی‌های تیم ملی هم گفت: این فکر خوبی است که لیگ هر چند وقت یکبار تعطیل می‌شود. در چند سال گذشته لیگ بسیار فشرده بوده و در پنج، شش ماه تمام می‌شده است. به نظرم اگر دو ماه دیگر به لیگ اضافه شود خوب است. در این مورد با خسوس کاندلاس (سرمربی تیم ملی فوتسال) موافقم که لیگ باید ۹ ماه برگزار شود.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حسینی سه شنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۸

آقای امیرشمسایی عزیز جون عزیزترین نفرات زندگیت بیا لطف کن به تمتم جوانان فوتسالی قمی و پشت پرده فوتسال قم وبگو
بگوچطورشد ازتیم مدعی رفتی؟
کی باعث رفتن شما بودو………….

قم مهد فوتسال سه شنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۰

آقای شمسایی چه شما بگی و چه نگی همه میدونن مشکل تیم ماهان مدیریت هست.
آخه چه عقل سالمی محسن حسن زاده مربی تیم قهرمان را کنار میزاره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امیدوارم یه مرد پیدا بشه و این شریفی را از فوتسال قم بیرون کنه تا کثیفی هم بیرون بشه…..

قم مهد فوتسال ایران سه شنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۹

امیر آقا تورو به حق نون و نمکی که با قمی های آدم حسابی تو این همه دوران مربیگریت خوردی بیا و پشت پرده رو بگو ببینیم شریفی چه داره میکنه با تیم ، مدیونی اگر در برابر ظلم ساکت بمونی فوتسال قمو دارن دو نفر و دارو دستشون نابود میکنن بیا و مردونه حرفتو بزن خواهشن اگر کسی این متنو میخونه و به امیر آقا نزدیکه حرفامونو به گوشش برسونه ، مرسی

بنیامین سه شنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۴

منظورت خلیلی مشاورش هست!!!!!!!!!!!!!!

قم سه شنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۶

بابا شمسایی کارش همینه قمی هارو ساده گیر آورده هر سری میاد چند هفته میمونه تا پولشو میگیره میزاره میره
شما کدوم سالو دیدین که شمسایی تا آخر فصل بمونه اون سالم با صبا همین کارو کرد تا پولشو گرفت زد ب چاک
اصلا شمسایی تو تهران کار داره هیچ وقتم سر تمرینات نمیاد هیچ شهری هم مثل حاج ناصر شریفی نداره که هر سال شمسایی سیاهش کنه بیاد پول بگیره و بزاره بره

قم مهد فوتسال ایران چهارشنبه , ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۶

مهندس شریفی انداختتش بیرون شمسایی از خیلی چیزا خبر داره و گفته برا اینکه تو تیم ماهان حاشیه درست نشه حرفی نمیزنم
الکی فاز نگیر برادر

omid davala سه شنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۸

خدا جای حق نشسته…