کد خبر : 17680
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1393 - 9:18
-

نگاهی به فوتسال جهان در ژوئن ۲۰۱۴

نگاهی به فوتسال جهان در ژوئن ۲۰۱۴

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در ادامه بررسی سریالی اتفاقات فوتسالی سال ۲۰۱۴ به ماه گل رز یعنی ژوئن می‌رسیم. ژوئن از نام خدایگان یونو (juno) (یا هرا) گرفته شده‌است. می‌گویند در این ماه بیشترین آمار ازدواج ثبت می‌شود. ژوئن: ماه ژوئن را به نام باشگاه اینترموویستار اسپانیا می‌نامیم. زیرا این تیم موفق شد بعد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در ادامه بررسی سریالی اتفاقات فوتسالی سال ۲۰۱۴ به ماه گل رز یعنی ژوئن می‌رسیم. ژوئن از نام خدایگان یونو (juno) (یا هرا) گرفته شده‌است. می‌گویند در این ماه بیشترین آمار ازدواج ثبت می‌شود.

ژوئن:

Inter Fútbol Sala

ماه ژوئن را به نام باشگاه اینترموویستار اسپانیا می‌نامیم. زیرا این تیم موفق شد بعد از ۷ سال دوباره به مقام قهرمانی اسپانیا دست یابد. این باشگاه سال ۱۹۷۷ در شهر الکالا د هنارس از توابع مادرید و با نام هورا XXV تاسیس شد. از زمان تاسیس تاکنون این باشگاه با تغییر مکرر اسپانسر ۱۰ بار اسم خود را عوض کرده‌است. ماشین سبز در طول فعالیت خود موفق به کسب عناوین و قهرمانی‌های بسیاری شده‌است. این باشگاه با ۹ قهرمانی در لیگ برتر اسپانیا عنوان پرافتخارترین باشگاه فوتسال اسپانیا را یدک می‌کشد. موویستار همچنین موفق شده‌است ۴ عنوان قهرمانی در اروپا و ۵ قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان را در تالاز افتخارات خود قرار دهد٬ و خود را پرافتخارترین باشگاه جهان بنامد. در طول دوران فعالیت این باشگاه مربیان پرافتخاری همچون خاویر لوزانو و مانوئل ساورین در راس کادر فنی قرار داشتند.همچنین بازیکنان بزرگی همچون بتئون٬ خوزه ماریا گارسیا٬ رافا٬ خسوس و آمانچیو در این تیم بازی کرده‌اند.

تورنمنت‌ها:

چهارجانبه نیوکاسل:

Futsal 4-Nations Tournament

تورنمنت چهارجانبه نیوکاسل از ۵ تا ۸ ژوئن با شرکت ۴ تیم: انگلیس٬ ایالات متحده آمریکا٬ مصر و قطر برگزار شد. در پایان این رقابت‌ها که در سالن دانشگاه نورتونبری برگزار می‌شد٬ انگلیس با ۷ امتیاز در صدر قرار گرفت و تیم‌های آمریکا٬ مصر و قطر در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند.

فورچون کاپ:

Atletico Madrid-Fortune Cup 2014

رقابت‌های فورچون با شرکت ۶ تیم باشگاهی بانوان از کشورهای مختلف و به میزبانی شهر سیتارد٬ هلند از ۲۷ تا ۲۹ ژوئن برگزار شد. رستوران اوینتنسس و ورمویم از پرتغال٬ الامونس از کرواسی٬ بلیچانکا از اوکراین٬ اتلتیکو مادرید از اسپانیا و اف‌اس‌جی هلند باشگاه‌های حاضر در این تورنمنت بودند. در پایان ۳ روز مسابقات فشرده اتلتیکو مادرید اسپانیا موفق شد با شکست تمامی رقیبانش به مقام قهرمانی برسد. رستوران اوینتنسس و ورمویم در مکان‌های دوم و سوم ایستادند.

نکات و اخبار کوتاه ژوئن:

* رده‌بندی تیم‌های حاضر در جام باشگاه‌های اروپا ۱۵-۲۰۱۴ و زمان و نحوه قرعه‌کشی این رقابت‌ها اعلام شد.

* اینترمویستار موفق شد با پیروزی در ۳ بازی ار ۵ بازی فینال لیگ برتر اسپانیا به مقام قهرمانی اسپانیا برسد. این تیم برای نهمین بار قهرمانی در اسپانیا را تجربه کرد.

* آلتر اگو لوپارنسه با شکست آکوآ اند ساپونه به مقام قهرمانی فوتسال ایتالیا دست یافت. این تیم به همراه رم با ۵ قهرمانی پرافتخارترین باشگاه فوتسال ایتالیا است.

* گابریل لیما کاپیتان ایتالیا و بهترین بازیکن جام ملت‌های اروپا به تیم ال‌پوزو مورسیا اسپانیا پیوست.

مهمترین نتایج ژوئن:

* پیروزی ۵ بر ۱ آمریکا مقابل قطر در ۵ ژوئن

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.