کد خبر : 17884
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 دی 1393 - 11:32
دسته‌بندی نشده
-

جاوید: کرواسی، اسیر کار تیمی ایران شد/بستن بازوبند کاپیتانی افتخار بزرگی بود

جاوید: کرواسی، اسیر کار تیمی ایران شد/بستن بازوبند کاپیتانی افتخار بزرگی بود
کاپیتان تیم ملی فوتسال کشورمان در دیدار با کرواسی تاکید کرد که این تیم اروپایی اسیر کار خوب تیمی ایران شد تا شکست سنگینی را در خانه خود پذیرا شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهدی جاوید پس از پیروزی قاطعانه تیم ملی فوتسال کشورمان مقابل کرواسی در بازی دوستانه در این کشور اظهار کرد:‌ بازی خیلی‌خوبی را مقابل کروات‌ها پشت سر گذاشتیم و موفق شدیم با ارائه کار تیمی خوب، شکست سنگینی را به این تیم تحمیل کنیم.

وی ادامه داد: کرواسی تیم فیزیکی خوبی بود و مقابل ما هم بازی خوبی را ارائه کرد، ولی بچه‌های تیم ملی کشورمان با نمایش کار تیمی عالی اجازه عرض اندام به این تیم اروپایی ندادند. ما واقعا در این بازی خیلی خوب کار کردیم و تمام بازیکنان در خدمت تیم بازی کردند تا چنین نتیجه‌ای رقم بخورد.

جاوید همچنین تاکید کرد: در این دیدار تسلطی‌کامل بر بازی داشتیم، ولی نکته بارز کار تیمی عالی ما بود. در مجموع بازی جاندار و محکمی را پشت سر گذاشتیم که به بالا رفتن میزان آمادگی تیم ملی کمک خواهد کرد.

وی که در این دیدار برای نخستین بار بازوبند کاپیتانی تیم ملی را بر بازو می‌‌بست، در این‌باره گفت: بستن بازوبند کاپیتانی تیم ملی افتخار بزرگی است که در این بازی نصیب من شد، چراکه بازیکنان بزرگی تاکنون این بازوبند را بر بازو بسته بودند و به همین دلیل با رخصت از این بزرگان و با افتخار بازوبند را بستم. قمست من بود که در غیاب محمد طاهری و حسن‌زاده این افتخار را داشته باشم که کاپیتانی را بر عهده بگیرم. امیدوارم این بازیکنان بزرگ فوتسال‌ایران در اردوهای‌بعدی به تیم ملی ملحق شوند.

جاوید همچنین در مورد درگیری حمید احمدی با بازیکن‌کرواسی نیز یادآور شد: در یکی از صحنه‌های بازی دو بازیکن درگیری مختصری با هم داشتند که البته خیلی زود خاتمه پیدا کرد و در کل بازی بی حاشیه‌ای را پشت سر گذاشتیم.

وی همچنین با اشاره به بازی امشب دو تیم نیز خاطرنشان کرد: امیدوارم بار دیگر بازی خوب و محکمی را پشت سر بگذاریم و با توجه به استقبالی که تماشاگران از بازی شب گذشته دو تیم داشتند، امشب نیز در حضور تماشاگران شاهد بازی خوبی باشیم.

منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.