کد خبر : 17886
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 دی 1393 - 11:51
-

دوستان قدیمی رو در روی هم

دوستان قدیمی رو در روی هم
از این دست سوال ها و ابهامات در تیم ماهان تندیس زیاد است و شاید تنها کسی که بتواند به آنها پاسخ دهد کسی نیست جز حاج ناصر شریفی.

پایگاه خبری فوتسال ایرانسعید کریمی راد– اهالی فوتسال ایران به خصوص فوتسال دوستان قمی حاج ناصر شریفی را خیلی خوب می‌شناسند. مرد زحمتکش فوتسال قم که همواره همراه بسیاری از تیم های فوتسال قم بوده است و تماشاگران قمی او را حاج ناصر فرگوسن خطاب می کنند. وی درباره خودش می‌گوید” من در واقع جا مانده از جبهه و جنگ هستم. همرزم شهید صیادشیرازی و شهید بروجردی بودم. در زندگی‌‌ام اگر معتقدم بنیانگذار فوتسال هستم خوشحال هستم و این را دروغ نمی‌گویم. سال ۶۹ اگر کمک انصاری‌فرد نبود نمی‌توانستیم فوتسال را در ایران راه بیندازیم” اما شخصیت خاص وی همواره با حاشیه هایی همراه بوده است. ”
سال گذشته با واگذاری امتیاز تیم فوتسال صبای قم به بخش خصوصی، ناصر شریفی که در سمت سرپرستی صبا فعالیت می‌کرد برای مدت کوتاهی از فعالیت در سطح اول فوتسال کشور کنار گذاشته شد اما دیری نپایید که وی در میانه فصل به عنوان مدیر تیم فوتسال ماهان تندیس به این تیم آمد و همراه با این تیم و هدایت محسن حسن زاده مربی محبوب فوتسال دوستان قمی به مقام قهرمانی جام حذفی کشور نیز رسید.
اما با پایان فصل و تغییراتی که در هیئت مدیره باشگاه ماهان تندیس انجام شد به یک باره حاج ناصر شریفی به عنوان مدیر عامل تیم فوتسال ماهان تندیس معرفی شد . ناصر شریفی در حالی که انتظار می رفت با محسن حسن زاده ای که با هم به ماهان آمده بودند و این تیم را قهرمان جام حذفی کرده بودند فصل جدید را ادامه دهد در یک تصمیم بحث برانگیز امیر شمسایی مربی‌ای که در گذشته در چند مقطع نمایندگان فوتسال قم را در نیمه راه رها کرده بود به عنوان سرمربی جدید ماهان معرفی کرد.
البته ماهان تندیس فصل را با اقتدار تمام شروع کرد و با ۷ برد پیاپی و به تنهایی در صدر جدول لیگ برتر فوتسال ایستاد اما با چند باخت به تیم های ته جدولی این تیم وارد بحران شد و همانطور که پش بینی می‌شد امیر شمسایی بازهم نماینده فوتسال قم را در نیمه راه رها کرد و رفت.
بعد از این جدایی امیر شمسایی سکوت اختیار کرد اما ناصر شریفی، امیر شمسایی را انسانی ارزشی و از جانبازان جبهه و جنگ دانست و گفت: ما در فضایی کاملا صمیمی قطع همکاری کردیم البته این موضوع به صورت کامل نبوده زیرا به او گفتیم که باید در کنار تیم بماند و به عنوان مشاور عالی باشگاه هم کارش را ادامه می‌دهد.
امیر شمسایی که قرار بود به گفته حاج ناصر شریفی به عنوان مشاور عالی باشگاه ماهان کار کند به یک باره به تیم برادرش وحید رفت. اما این پایان ماجرا نبود. خبرنگاران قمی که هنوز دلایل جدایی امیر شمسایی را پیدا نکرده بودند هفته گذشته امیر شمسایی را که همراه با تاسیسات دریایی برای دیدار با ماهان تندیس به قم آمده بود را مورد آماج سوالات خود قرار دادند تا اینکه شمسایی به صورت سربسته، برخی مشکلات داخلی باشگاه را دلیل جدایی‌اش عنوان کرد.
امیر شمسایی در مواجهه با سوالات متعدد خبرنگاران قمی گفت: من با بازیکنان دوست بودم و مشکلم با مسئولان بالادستی بود. نمی‌گویم دستی در کار است اما ناخواسته کاری می‌کنند تیم بهم می‌ریزد. آن‌ها مستقیم به کار من دخالت نداشتند ولی جسته و گریخته اتفاقات را می‌شنیدیم اما نوع نگرش به فوتسال قم باید تغییر کند.
بعد از این صحبت های شمسایی، ناصر شریفی در برنامه ورزش استان شبکه نور گفت: زمانی که امیر شمسایی سرمربی ما بود، با برادرش وحید شمسایی قهر بود و حتی در بازی ما و تاسیسات در دور رفت، زمانی که وحید به سالن آمد، او رفت. نمی‌خواهم امیرخان(شمسایی) را زیر سوال ببرم ولی بعد از دو باخت که دادیم، او باید در تیم می‌ماند. آقای شمسایی به دلیل یک سری مسائل که تاکنون بازگو نکرده بودم به تاسیسات رفت. پدر آقای شمسایی او را تکلیف کرده بود تا با وحید کار کند!
اما دیگر دوستان قدیمی تعارف های قبلی رو کنار گذاشته بودند و نوبت امیر شمسایی بود که جواب حاج ناصر شریفی را بدهد. وی در گفتگو با مهر در واکنش به این صحبت های شریفی اظهار کرد: بعضی مسائل پیش می‌آید که باعث رنجش آدم می‌شود. مطرح کردن این صحبت‌ها جالب نبود. گذشته‌ها گذشته است. مسائل خانوادگی ما به هیچکس ارتباطی ندارد.
شمسایی با تاکید بر اینکه قصد ندارد مسائل گذشته را بازگو کند، اظهار کرد: طرف من یکسری بازیکن جوان هستند که در تیم ماهان بازی می‌کنند. اگر مسائل حاشیه‌ای را باز کنم جالب نیست.
حال نکته اینجاست که این مسائل حاشیه‌ای چیست که شمسایی می‌گوید اگر آن را باز کنم جالب نیست. چرا میثم اینانلو در میانه راه از ماهان جدا می‌شود و می گوید بهتر است دلایل رفتنش را نگوید. چرا محسن حسن زاده که تیم را قهرمان کرد از تیم کنار گذاشته می شود، چرا محمد کوهستانی بازیکن تاثیرگذار ماهان بعد از سال ها از این تیم جدا می شود و از این دست سوال ها و ابهامات در تیم ماهان تندیس زیاد است و شاید تنها کسی که بتواند به آنها پاسخ دهد کسی نیست جز حاج ناصر شریفی.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 15 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حسینی چهارشنبه , ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷

باسلام خدمت مدیریت سایت محترم وتشکرازمطالب به روزتان
ولی کاشکی آقای شمسایی لطف کنه به تمام جوانان فوتسالیست قم وبیاید کارهای آقای شریفی وبازگوکنه مشخص بشه آقای شریفی داره چه ظلمی درحق فوتسالیستهاکرده با قردادهای بلند مدت وباتد بازی و………..

سيروس چهارشنبه , ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۹

محسن امپراطور

قم مهد فوتسال ايران چهارشنبه , ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹

محسن حسن زاده رفت چون حاضر نبود علی شریفی رو بازی بده
محمد کوهستانی رفت چون دبیری دو برابر پول بهش داده
تو قم فقط باند بازی هست این حاج ناصر فقط فکر منافع خودشه
نه از شهر دیگه بازیکن میگیره نه بچه های خوب قمی رو.فقط دوستاش.
به قرآن اگه یه تیم کاملا قمی بدیم با اختلاف قهرمان ایران میشیم
اصغر حسن زاده روسیه
سعید تقی زاده گیتی
مهدی حسن زاده ساوه
محمد کوهستانی دبیری
محمد دهقان و میثم ایلانلو قرچک

حسین چهارشنبه , ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷

ناصرشریفی همه چیزروبرای خودش وبچه های خودش میداند

بچه های 48 چهارشنبه , ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۹

کی گفته حاج ناصر بنیانگذار فوتساله!!!!!!!
مقصر تقی کشور هست که دست ایشون رو تو سهیل قم بعنوان تدارکات بند کرد.
ایشون مثل گاو نه من شیر ده میمونه.
هرچی میدوشه آخرش با پای خودش میریزه.
پارسالم اگر از سکو برای ماهان تندیس حاشیه درست نمیکرد جلالی نمی آوردش تو ماهان.
این آقا چون بیکار هست و حقوق جانبازی و بازنشستگی سپاه میگیره وقتی کسی ازش استفاده نمیکنه میره ارگان های دولتی مثل استانداری و شهرداری و فرمانداری و….. شلوغ بازی میکنه و میگه من جانبازم و من مرد جنگم و مسئولین هم حوصله و تحملش رو ندارن یه جوری دستشو بند میکنن تو تیم.
و هر موقع علی شریفی اسمش تو تیم باشه این آقا صداش میخوابه.
یعنی یه مرد تو قم پیدا نمیشه جلوی این آقا رو بگیره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بچه قمی چهارشنبه , ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۰

درود بر شرف تو ای بچه های ۴۸.
اگر پیدا میشد که این مرد اینجوری تیم قم را بخاطر منافعش خراب نمیکرد.
امیدوارم بزودی یه مرد پیدا بشه.

کرمی چهارشنبه , ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۳

این بابا انقد که واسه پیش بردن کاراش و اهدافش از جانبازیش و جبهه ای بودنش استفاده کرده اعتبار جانبازای عزیزمون و رزمنده هامون رو که بدون هیچ چشم داشتی به ایرانشون خدمت کردن رو زیر سوال می بره .آخه مگه فقط شما جانبازی که بابتش حق میخوای؟یادمه میگفتن چندوقت پیش بابت بیشتر کردن درصد جانبازیت و افزایش منافع با همین روابط ترفند زدی. هرچند مقصر مسئولین فوتسالن که اجازه میدن آدمایی مث شما با شلوغ کاری و تهدید بیای همه چیو دست بگیری و اینطور فوتسال کهن یه شهررو به نابودی بکشی

محسن ملکی چهارشنبه , ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۳

اقای ناصر شریفی خودت محترمانه از تیم برو تا خبرنگاران بیشتر از این علیهت مطلب بنویسن

66 چهارشنبه , ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۳

اقای شریفی تا پسرت بازی میکنه هیچ مشکلی نیست؟؟!!!!!! میثم ایرانلو رفت چون ۳میلیون از قراردادش و میخواستی

فوتسال قم رو به نابودی چهارشنبه , ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۴

داستان ۳ میلیون چرته ولی دلایل دیگه ای داره مثلا لیدرا مثلا … ولش کن ادامه ندم بهتره خودش هر وقت خواست مصاحبه میکنه ولی امیدوارم فوتسالی یا اصلا اینارو آدم حساب نکنن و حتی بهشون بهشون فکر نکنن چون انسانیت لیاقت میخواد …

نام ... چهارشنبه , ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۲

همین امیر شمسایی فکر میکنید چرا هر موقع حاج ناصر یه کاره ای تو تیم میشه میاد میشه سرمربی قم
چون قلق حاج ناصر و داره اونقدر تو گوش حاج ناصر میخونه که علی شریفی خوبه که آخر سیاهش میکنه و میاد ی پولی میگیره و چند هفته بعد میره

قم مهد فوتسال ایران پنجشنبه , ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۲

نمیشه ۱۰۰ درصد تاییدش کرد ، کامنتای بالایی تمام واضحات بود وچیزی که همه میدونن ولی حرف شما میتونه تهمت به حساب بیاد …

بچه مدرس قم پنجشنبه , ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۶

فقط چاره ی این تیم محسن حسن زادس

قم سه شنبه , ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۶

بابا غیاثی ها هم بیکار نیستند اونام باشن همه داداشارو میارن

MM شنبه , ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۷

حاج ناصر دنبال اینه ک فقط علی رو فیکس کنه خب این بد نیست ک.ارزو هر باباییه