کد خبر : 17904
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 دی 1393 - 15:22
دسته‌بندی نشده
-

چرا شهرداری امتیاز فوتسالش را به صورت مجانی فروخت؟

چرا شهرداری امتیاز فوتسالش را به صورت مجانی فروخت؟
یک عضو شورای شهر تبریز از واگذاری رایگان امتیاز تیم شهرداری تبریز به مس سونگون انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی شیاری، یکی از اعضای شورای شهر تبریز خواستار مشخص شدن سیاست شهرداری در حمایت از ورزش شد و اظهار کرد: اگر شهرداری به تیم داری علاقه مند است، پس چرا تیم فوتسال شهرداری را به صورت مجانی فروخت؟ و اگر هم شهرداری تمایلی به تیمداری ندارد، پس چرا امتیاز ماشین سازی را می خرد؟

وی افزود: تیم فوتبال ماشین سازی بیش از ۱.۵ میلیارد تومان بدهی دارد که شهرداری بدون مجوز شورای شهر ۵۰۰ میلیون از این بدهی را پرداخت کرده است.

شیاری خواستار شد: شهرداری مشخص کند، ۷۵۰ میلیون تومان که در بودجه سالجاری برای هزینه های تیم فوتسال شهرداری مصوب شده بود، صرف چه چیزی شده است؟

گفتنی است امتیاز تیم شهرداری تبریز در ابتدای فصل به باشگاه مس سونگون هدیه شد و چه بسا این هدیه در آینده پس گرفته شود!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

تبريزي پنجشنبه , ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۷:۲۴

علت اصلی حتما حکم شهردار تبریز جهت انتقال تیم به مس سونگون به مدیریت پسرش بودوالی چه دلیل دیگری وجود دارد که یک تیم سهمیه لیگ برتریش را که چند صد میلیون می باشد وبا هزار مکافات آنرا به دست اورد مفت ومجانی به تیم دیگر انتقال دهد! ضمنا در این هبهوهدیه مجانی حق کسانی که قبلا در این تیم بودند به راحتی آب خوردن خورده می شود از آقای شیاری خواهش می کنیم این قضیه را تا آخر پیگیری کنند تا در آینده شاهد چنین حکم و…نباشیم.