کد خبر : 17906
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 دی 1393 - 15:13
-

چرا فدراسیون به فوتسال توجه ندارد؟

چرا فدراسیون به فوتسال توجه ندارد؟
تیم ملی فوتسال کشورمان در حالی در اردوی بازی با کرواسی قرار دارد که از کمترین حمایت رسانه ای توسط فدراسیون و سایت آن برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال کشورمان در حالی در اردوی بازی با کرواسی قرار دارد که از کمترین حمایت رسانه ای توسط فدراسیون و سایت آن برخوردار است.
این موضوع در شرایطی اتفاق می افتد که در زمان حضور دیگر تیم های ملی ، سایت فدراسیون فوتبال حتی از اردوی های این تیم ها و زمان تمرین هم گزارش خبری و تصویری تهیه و به صورت آنی نسبت به انتشار آن اقدام می کند ولی در خصوص تیم ملی فوتسال حتی نتایج کسب شده با تاخیر چند ساعته در سایت درج می شود.
نکته دیگری که در این خصوص قابل توجه است عدم حضور خبرنگار در سفرهای برون مرزی است که امکان اطلاع رسانی برای مخاطبان را به حداقل ممکن تقلیل می دهد.
به نظر می رسد در این خصوص و با توجه به گسترش فوق العاده شبکه های ارتباطی و اجتماعی کمیته فوتسال باید حداقل با ایجاد ارتباط درون سازمانی با سایت فدراسیون فوتبال این نقیصه را برطرف تا هم دسترسی مخاطبان به اخبار و تلاشهای ملی پوشان وطن ممکن و هم انعکاس مطلوب فعالیت های جوانان فوتسال باعث ارتقای انگیزه ملی پوشان شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمد چهارشنبه , ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۸

وقتی شما که مرکز خبر فوتسال هستید صحیت های شمس را قرار نمی دهید روی سایت که به همین مسائل اشاره داره از دیگران چه توقع هست…

ناشناس چهارشنبه , ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۶

باسلام…
اگه صحبت های چندروزبیش آقای شمس رومیزاشتین هم شماوهم همه بینندگان سایتتون متوجه میشدن چرا اینقدفوتسال مورد بی مهری قرارمیگیرد وچراجناب کفاشیان خنده رویه مردم درست کن واطرافیانش اینقدبی توجهی به فوتسال میکنن..
اگه فوتساله مابه چنین حال وروزی افتاده ذکرچندنکته وشخص قابل تامله..
۱:شخص وزیر…که هیچ کس درطول خدمت ایشان نشنیده وندیده که ایشان درجلسه ای که برای فوتسال باشد شرکت کند یا اصلا برگزارکند یااصلا نظری ..مصاحبه ای…انتقادی..انگاراصلافوتسال درلیست ورزش های وزیرعزیزنمیباشدشایدم ازقلم افتاده.
۲:شخص کفاشیان:همه چیزهایی که درمورد وزیرگفتم دقیقا درموردایشون هم صدق میکنه کاملا فوتسال روشسته وکنارگذاشته وراحت انگارنه انگار…
۳:شخص افتخاری…مدیریت بسیارضعیف وبله قربان گوی مقصربودن افتخاری ازبقیه بیشتره به نظرمن اگرایشون دلش میسوخت و واقف به فلاکت افتادن فوتسال بودبافشاراوردن یایکم تلاش کردن به عنوان رییس فوتسال حق فوتسال رومیگرفت بس مشخصه همچین شخصی دلش به حال فوتسال نمیسوزه کارنامه ایشان هم باسخگوی همه چیزمیباشد
۴:واماگله وتعجب من وشایداکثرفوتسالی های عزیزاینجاباشد..صداوسیما!!!!
شمادرشبکه ورزش بخش مستقیم یاغیرمستقیم داخلی یاخارجی..هندبال شنادرانواع رشته هاش بدمینتون تنیس روی میز دوچرخه سواری دومیدانی وکایاک دونفره!!!! ۶نفره وقایقرانی عزیز!!!!!!!!…داریم امافوتسال اصلانداریم چرا؟؟؟؟آیاغیرازین است که همه رشته هایی که ذکرشدروی هم رفته یک هزارم فوتسال طرفدارندارد؟اگه باورندارین سری به مسابقات ذکرشده بزنیدووباشمارش تماشاچی هابه حرف بنده خواهیدرسید
واقعاواسه صداوسیمامتاسفیم شایدخبرندارن که تماشاچی چقدبه سالنهای فوتسال میرن
دربایان فقط میشوداینجوری نتیجه گیری کرد که اقایان ذکرشده باصداوسیمای عزیزکمرهمت به نابودی رشته فوتسال بسته اندو والسلام!

نام ... جمعه , ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۲:۲۳

دمت گرم درست میگی بخدا..

بی نام ... پنجشنبه , ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۵

چرا صحبت های حسین شمس که در این مورد بود را روی این سایت نگذاشتید حسین شمس دلسوز فوتساله و نکاتی که گفته بود تا حدود زیادی درست بود