کد خبر : 18216
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 دی 1393 - 12:56
-

فلاح: با شرایط برابری مقابل گیتی‌پسند قرار نمی‌گیریم/ سه بازیکن اصلی‌مان را در اصفهان نداریم

فلاح: با شرایط برابری مقابل گیتی‌پسند قرار نمی‌گیریم/ سه بازیکن اصلی‌مان را در اصفهان نداریم
سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: شرایط ما و گیتی‌پسند اصلا برابر نیست. آنها از نظر مهره، امکانات و خیلی چیزها از ما برترند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا فلاح در مورد دیدار این هفته تیمش با گیتی‌پسند اظهار داشت: بازی سختی پیش رو خواهیم داشت چون امیر نصرالله مچ پایش را گچ گرفته، میلاد قنبرزاده سه کارته است و پیمان امین‌نژاد هم به دلیل جراحی، پنج هفته نمی‌تواند بازی کند. درواقع ما سه بازیکن از چهار بازیکن اصلی‌مان را در اختیار نداریم.

وی ادامه داد: تقریبا با تیم امیدمان به مصاف اصفهانی‌ها می‌رویم و درمجموع سه بازیکن باتجربه هم در ترکیب‌مان خواهیم داشت.

فلاح در پاسخ به این سوال که با این شرایط بعید به نظر می‌رسد بتوانید جلوی تیم مدعی گیتی‌پسند، دست به کار بزرگی بزنید، یادآور شد: ما هر هفته به مصاف حریفان می‌رویم که امتیاز بگیریم. در هفته گذشته هم خوب تمرین کرده‌ایم. جوان‌ها در لیگ نشان داده‌اند که حرف برای گفتن زیاد دارند. البته این را هم بگویم که شرایط ما و گیتی‌پسند اصلا برابر نیست. آنها از نظر مهره، امکانات و خیلی چیزها از ما برترند. البته ما با شناختی که از تیم‌ها در نیم فصل اول پیدا کرده‌ایم، در نیم فصل دوم بهتر مقابل حریفان قرار می‌گیریم.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز در مورد اینکه آیا تیمش خطر سقوط از لیگ برتر را احساس می‌کند یا نه، خاطرنشان کرد: نه ان‌شاءالله سقوط نخواهیم کرد. ما در پنج هفته ابتدایی دور برگشت، بازی‌های سختی داریم، جز تیم شهرداری ساوه، با تیم‌های صدرنشین جدال داریم. امیدوارم که باشگاه به خودش بیاید و کمی کمک‌مان کنند. همه تلاش ما این است که هم تیم را در لیگ برتر نگه داریم و هم اینکه رتبه‌مان را در جدول تغییر دهیم.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.