کد خبر : 18645
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 دی 1393 - 11:34
-

رعدی: با برد دبیری تاحدودی از بحران خارج شدیم/ مجموعه ماهان تندیس دیروز به برد رسید

رعدی: با برد دبیری تاحدودی از بحران خارج شدیم/ مجموعه ماهان تندیس دیروز به برد رسید
سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: نقش کوچکی در این برد داشتم و نمی‌گویم من بردم، بلکه مجموعه ماهان تندیس بود که دبیری را شکست داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی رعدی در مورد برد چهار بر یک تیمش در بازی دیروز با دبیری تبریز گفت: ما در این بازی با وجودی که قاسمی، فرج، زاهدی و احمدی را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداشتیم و در بازی‌های قبلی نیز معمولا در تایم‌های زیادی از آنها استفاده می‌کردیم اما هفت – هشت روز خیلی خوب تمرین کرده بودیم و اثر این تمرین خوب در نتیجه، رضایت تماشاگران و عملکرد بازیکنان تاثیر زیادی داشت.

وی ادامه داد: ما این بازی را به راحتی اداره کردیم و گل زدیم، به آنها اجازه ندادیم که بیشتر از یک گل به ما بزنند و معتقدم گلی هم که به سود آنها اعلام شد، می‌توانست گل نباشد و حتی به بازیکن حریف کارت داده شود. در مجموع بازی قشنگی بود، به طوری که تماشاگران در نیمه دوم بازی را ایستاده تماشا می‌کردند و دست می‌زدند. سرعت بازی بالا بود. البته در این مسابقه هم بدشانسی آوردیم دقیقه پنج بازی، ناصر اطمینان هم از ناحیه همسترینگ آسیب دید. با وجودی که همه بازیکنان دیروز عالی بودند اما اولادقبا چیز دیگری بود و هر چه خواستم را در زمین پیاده کرد.

رعدی با تاکید بر اینکه با این برد تیمش از بحران هفته‌های اخیر خارج شده، گفت: قبلا هم گفته بودم که باخت در سه بازی گذشته خیلی به من بازنمی‌گشت، حالا خدا یاری کرد و توانستیم به برد برسیم. من از حالا می‌توانم ادعا کنم که برد و باخت‌های تیم برای من است. روی دو ضربه ایستگاهی گل زدیم که در لیگ ایران کمتر چنین اتفاقی می‌افتد. نمی‌خواهم ادعا کنم ولی به تیمم باور دارم. از حمایت جلالی و شریفی گرفته تا زحمات غیاثی، صبوری، دکتر باقری و همه بازیکنان، از همه این‌ها تشکر می‌کنم.

این مدرس فوتسال تاکید کرد: به باشگاه گفته‌ام که بردها مال شماست، اما پای باخت‌ها که احساس کنم من مقصرم می‌ایستم. اکنون هم من نقش کوچکی در این برد داشتم و نمی‌گویم من بردم، بلکه مجموعه ماهان تندیس بود که دبیری را شکست داد. اگر بد نیاوریم، در سراشیبی مثبتی افتاده‌ایم.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی چهارشنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۱

ای بابا این اقا همه کار میکنه این که تازه چیزی نیست
اقای غیاثی شما چیکاره هستی که با مدیرعامل تیم جلسه میذاری و درباره اقای رعدی نظر میدی
به شما مربوط نمیشه که اقای رعدی با بچه ها مچ شده یا نه
اگه دوست داری بازم بگم این چند روز چیکار کردی

سيروس چهارشنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۲

محسن حسن زاده برگرد به تیمت. به خدا حسن زاده نمیزاره حاشیه دوره تیم بیاد

محمدطاهر چهارشنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۲

محسن امپراطور

نام ... چهارشنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۴

چه جالب این بنده خدا در باخت ها مسئولیتی نداره ! فقط بردها بهش ربط داره!!!!!!!!!!

علی عبدی چهارشنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵

آقای مربی ! شما دبیری رو نبردید این دبیری بود که به خاطر نداشتن مربی روی نیمکت باخت!!!