کد خبر : 18549
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 دی 1393 - 10:05
دسته‌بندی نشده
-

طوفان پاورپلی مشهدی ها در ۳۸ثانیه پایانی!/ رونمایی از کلکسیون شروع مجددهای فانتزی

طوفان پاورپلی مشهدی ها در ۳۸ثانیه پایانی!/ رونمایی از کلکسیون شروع مجددهای فانتزی
شگرد پاورپلي فردوسي مشهد در 38ثانيه زمان باقيمانده به پايان بازي از شكست 3 بر يك، تساوي 3 بر 3 ساخت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور دیدار تیم های میثاق تهران و فردوسی مشهد در سالن شهرداری منطقه۱۱ برگزار شد که تماشاگران شاهد یک فوتسال جذاب و پر هیجان بودند. در این بازی تیم فردوسی در ثانیه های آغازین بازی با درخشش ناصر عجم به گل اول خود رسید و طاق دروازه میثاق را لرزاند..

در روز درخشش فوق‌العاده عارف بلوکی و مهرداد اعظمی در ترکیب میثاقی‌ها، این عارف بلوکی بود که با دریبل‌های تماشایی و ریباند سریع دروازه بان خود بازی را در نیمه اول به تساوی کشاند تا تهرانی‌ها با شکست به رختکن نروند.

در نیمه دوم بازی میثاق توسط مجتبی حسن‌نژاد از روی آشفتگی دفاع فردوسی برای دومین بار به گل رسید ضمن اینکه این پایان کار نبود و دقایقی بعد هم موسی حسن دوست موفق شد دروازه مشهدی ها را برای بار سوم بگشاید. فردوسی در ۷ دقیقه به پایان که گل سوم را نیز دریافت کرد، چندین بار به صورت نصفه و نیمه پاورپلی معروف خود را به نمایش گذاشت اما درگیر شدن بازیکنان این تیم در حواشی تصمیمات داوری و درخشش مهرداد اعظمی باعث عصبی و ناکامی شدن این تیم در اتخاذ این سیستم شده بود.

سرانجام در حالی که ۳۸ثانیه به پایان بازی باقیمانده بود گره بازی بسته میثاق با تکیه بر پاورپلی توسط ابراهیم حاجتی باز شد و فردوسی به گل دوم خود رسید و چند ثانیه بعد هم محمد شمایی گل سوم مشهدی‌ها را به ثمر رساند تا طوفان پاورپلی دوباره یک نتیجه جالب را برای تیم نعمتی رقم بزند. این پایان کار نبود چراکه فردوسی در فاصله۸ ثانیه به پایان می‌توانست گل چهارم را هم با اصرار وی‍ژه بر پاورپلی به ثمر رساند اما تکل شدید و خطای مسلم حسین سلطانی بر روی مهاجم تک به تک شده فردوسی را داور سوت نزد تا این بازی با تساوی به پایان برسد.

حواشی جالب این بازی را در ذیل می خوانید؛

*با وجود جدایی بازیکنان ناراضی میثاق از این تیم تهرانی، مسئولان باشگاه میثاق همچنان بنرهای مربوط به تصاویر بازیکنان خود را در سالن حفظ کرده بودند.

*امیر احمدپور دروازه بان تیم فوتسال مقاومت کرج که تیمش برای بازی با گیتی پسند به اصفهان نرفته بود یکی از تماشاگران این بازی از روی سکوها بود.

*علی رهنما که به واسطه اختلاف با باشگاه منصوری قرچک نتوانسته بود کارت بازی برای حضور در ترکیب میثاقی ها را به دست بیاورد ۲۴ساعت قبل از این بازی مشکلش حل شد و توانست برای اولین بار با پیراهن سرخ میثاق تهران به میدان برود.

*دریبل‌های دیدنی عارف بلوکی و گل فوق‌العاده زیبای ناصر عجم در نیمه اول تماشاگران حاضر در سالن شهرداری را به وجد آورده بود. در این بازی چندین بار هم بازیکنان میثاق در باز کردن دروازه بدون دروازه بان فردوسی ناکام بودند که آه از نهاد تماشاگران میزبان برآورد.

*دو تیم در این بازی شروع مجددهای فانتزی برای از بین بردن تمرکز دفاعی حریف از خود به نمایش گذاشتند که برای میثاق حسین سلطانی ایستگاهی دو ضرب را به شکل غیرمترقبه و دراز کش با سر برای بازیکن هم تیمی خود مهیا کرد و برای فردوسی هم قبل از ضربه ایستگاهی مستقیم دو بازیکن این تیم به شکلی نمایشی به همدیگر برخورد کردند و بازیکن سوم ضربه را زد.

*شادی بیش از حد بازیکنان فردوسی پس از گل سوم و ناراحتی میثاق از عوض شدن پیروزی مسلم با تساوی در پایان بازی حاشیه‌ساز شد و علیرغم تلاش مسئولان دو تیم میان دو بازیکن از میثاق و فردوسی حرف‌های زشتی ردوبدل شد که خیلی زود مسئولان برگزاری، دو بازیکن را به سمت رختکن‌های خود هدایت کردند.

*اشتباهات داوری در این بازی بارها صدای دو تیم را درآورد که با وجود عبور از خطای ۵۰ -۵۰ بازیکنان میثاق بر روی ناصر عجم در شرایط پاورپلی که منجر به گل سوم میثاقی‌ها شد در آخرین ثانیه‌ها بر نتیجه بازی تاثیرگذار شد. داور خطای مسلم آخر این بازی را نگرفت.

*حسین سلطانی که صداقت و اخلاقش در فوتسال زبانزد بوده در پایان بازی با اعتراف به اینکه ناخواسته مرتکب خطای مسلم در ثانیه های پایانی بر روی بازیکن فردوسی شده از مسئولان فردوسی عذرخواهی کرد.

*در پایان بازی آرش جابری دبیر سازمان لیگ و ناظر بازی که از اعتراضات شدید یکی از مربیان فردوسی ناراحت بود از مسئولان این تیم گلایه کرد. وی تاکید داشت که به جریان داوری ورود نکرده و تنها خواستار نظم از سوی دو تیم است که این موضوع با آشتی‌کنان به پایان رسید.

*محمد هاشم زاده مربی تیم ملی فوتسال ایران که گفته می شود به عنوان مشاور به میثاقی ها کمک می کند در سالن مسابقه حاضر شده بود و پس از پایان بازی به میان زمین آمده و دقایقی با رضا لک به گفتگو پرداخت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳

خدا رو شکر میثاق مهرداد اعظمی رو داشت وگرنه معلوم نبود چی به سر میثاق میومد

یوسف چهارشنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۱

شما که نوشتین میثاق با تاسیسااات… درستش کنید

نام ... چهارشنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۱

یا سلام خدمت مسئولین سایت
میخواستم ببینم این خبرنگار یا گزارشگر شما کی بوده و از کدوم بازیه میثاق گزارش گرفته؟
اکثر گزارشها اشتباهه.برای مثال عنوان شده بازی میثاق با تاسیسات.یا گلر میثاق مهرداد اعظمی هست نه میلاد.میلاد برادرشه که همکار شماست.عنوان شده درخشش گلر میثاق در صورتی که روی هر ۳ گل مقصر بود این دروزبان بی تجربه
پس خواهشا” گزارشتونو از روی واقعیت بنویسید
با تشکر

نام ... جمعه , ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۷

مهرداد اعظمی حرف نداره یه جون از شهرری هستش که خیلی با استعداده از خیلی از گلرهای لیگ بهتره مطمئن باشید خیلی زود به تیم ملی هم میرسه چون واقعا عالیه

نام ... جمعه , ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۱

مهرداد اعظمی حرف نداره یه فوتسالیست با استعداده که با این سن کم و تجربه ی کمی که داره عالی داره بازی میکنه مطمئن باشید که به زودی هم به تیم ملی دعوت میشه