کد خبر : 18733
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 دی 1393 - 9:44
-

توماس هسلر میهمان ویژه تقابل فرش‌آرا و حفاری در مشهد

توماس هسلر میهمان ویژه تقابل فرش‌آرا و حفاری در مشهد
استقبال کم تماشگران مشهدی و نیز حضور میهمانان ویژه در دیدار تیم فرش‌آرا و ملی حفاری اهواز از نکات مهم این بازی بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،با وجود اینکه تماشای این دیدار از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال برای هواداران فرش آرا رایگان اعلام شده بود اما خالی بودن سکوهای سالن از نکات قابل توجه این دیدار بود.

اما در کنار این موضوع فرش آرایی‌ها میزبان میهمان‌های زیادی در جایگاه ویژه سالن شهید بهشتی بودند.

علیرضا مرزبان و توماس هسلر سرمربی و مربی تیم فوتبال پدیده خراسان، رضا مهاجری و محمد رضا عباسی سرمربی و مدیرعامل باشگاه سیاه‎جامگان، یوسف نادریان سرمربی تیم فوتبال پیام وحدت و نیز سعید جوشش سرمربی تیم فوتبال طلوع نسل ابومسلم از جمله این مهمانان بودند که این بازی را از نزدیک تماشا می‌کردند.

با وجود حضور قدرت بهادری در ترکیب تیم فرش آرا بازوبند کاپیتانی این بار بر بازوی فرهاد توکلی، بازیکن فصل گذشته تیم ملی حفاری اهواز بسته شده بود.

در بین دو نیمه بازی خروج خبرنگاران از جایگاه ویژه، اعتراض آنها را به دنبال داشت، که در این میان خبرنگاران درگیری لفظی کوچکی با مسوولان حراست مجموعه داشتند.

در نیمه دوم دیدار تیم‌های فرش آرا و ملی حفاری اهواز اعتراضات زیاد از طرف کادر فنی دو تیم به داوری باعث توقف بازی در دقایقی شد. در اواسط نیمه دوم نیز محسن حسن زاده مربی فرش آرا به دلیل اعتراض به عملکرد داوری از زمین مسابقه اخراج شد.

در اواخر بازی ضربه علی عبدالهی با برخورد به تیر دروازه در برگشت با عکس‌العمل دروازه‌بان تیم ملی حفاری شد که بازیکنان تیم فرش آرا متقعد بودند توپ درون دروازه قرار گرفته و اعتراض شدیدی به این صحنه داشتند.

با تساوی این بازی با نتیجه ۲ بر ۲، فرش‌آرا از ۴ بازی اخیر خود تنها موفق به کسب دو امتیاز از ۱۲ امتیاز ممکن شده است و روند شکست ناپذیری تیم ملی حفاری اهواز به هجده هفته رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

تماشاگر مشهدی پنجشنبه , ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵

کی میگه تماشاگر کم بوده؟
هم بازی وسط هفته بوده….هم در دوره امتحانات مدارس!!!
به نسبت که بخوای حسای کنی کم نبودیم!!!

حميد راهدار شنبه , ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۲:۱۱

حسین فهیمی با تأثیر ترین بازیکن حفاری در این دیدار بود